Daar ben ik dan eindellijk - Reisverslag uit Westendorf, Oostenrijk van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Daar ben ik dan eindellijk - Reisverslag uit Westendorf, Oostenrijk van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Daar ben ik dan eindellijk

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

16 Maart 2013 | Oostenrijk, Westendorf

Servus!

Zo... na heek wat mailtjes naar de service desk nu dan de oplossing gevonden om toch een verslag te plaatsen...
Heb het vaak geprobeerd, maar dan verdween mijn verslag weer.. nu een oplossing! Jeuh!

Want ja, ik heb jullie niet heel veel te vertelllen, maar wil natuurlijk wel graag in contact blijven.

Resume van de laatste weken
* werken werken werken werken
* slapen slapen slapen
* niet kunnen slapen omdat ik de hele nacht lag te hoesten of omdat de buren lawaai hadden
* werken werken werken werken werken
* werken werken werken
* op mijn vrije dag net een dag k*t weer hebben zodat deze dame toch niet kon paragliden...
* werken werken werken
* een dag op de latten met mijn baas :)
* een dag wandelen en wat andere mensen opzoeken
* werken werken werken werken
* zon zon zon zodat de bar open kon voor ongeveer een week... had het gevoel alsof ik in een strand-tent werkte ipv in een apres ski bar
* werken werken werken
* kou en meer sneeuw zodat alles er weer als een sprookje uitziet
* moe zijn
* sparen sparen sparen
* werken werken werken werken werken

Ik zal jullie binnenkort meer detail geven, maar nu net juist de oplossing gevonden voor mijn up-date missie, dus alvast een beknopt verslag van mijn dagen hier.
Meer volgt nu weer sneller!

XXX

  • 16 Maart 2013 - 11:31

    Rosie:

    Liefs liefs liefs
    Heel heel heel goed bezig jij
    Hi Hi Hi
    Xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx
    Roosje

  • 17 Maart 2013 - 17:32

    Mama En Papa.:

    Hoi Nathalie. Fijn dat je hebt uitgevonden hoe je internet daar aan de gang kan krijgen. We lazen dat je veel moet werken en de overige tijd hard nodig hebt om bij te slapen. Alleen dat laatste lukt geloven wij niet zo best. Het is maar goed dat je zo geen jaar meer hoeft door te gaan. Je kan al aardig aftellen. Maar je weet waarvoor je het doet. In Nederland zou dit je veel meer tijd hebben gekost. We begrepen dat de tijd die je na Pasen weer in Nederland bent ook weer beperkt zal zijn. Wat heb je het toch druk. Hopelijk blijf je gezond en overleef je hectiek zonder problemen. Probeer toch nog maar wat van Oostenrijk te genieten. Als de zon schijnt zal het er wel er mooi zijn en dan die frisse lucht daar. Snuiven maar. Hou je taai, de laatste loodjes daar kom je ook nog wel doorheen.

    Groetjes en knuffels mama en papa.

  • 18 Maart 2013 - 21:50

    Jan En Wil:

    Hallo Nathalie, het heeft even geduurd maar daar ben ik dan toch.

    Een beetje winterslaap gehad zullen we maar zeggen. Het weer is er ook naar. Vandaag was het vrij aardig, vorige week maandag en dinsdag leek het even lente, zalig!!!, maar verder weet de winter hier nog niet echt van vertrekken. Over het algemeen houd ik wel van de sneeuw maar ook voor mij is het nu genoeg geweest.
    Jan is een paar keer in de sneeuw gaan MTB-en met een groepje. Wel koud, maar goed warm aangekleed en met een cafeetje op zijn tijd was het goed te doen. En niet druk onderweg natuurlijk !!!!

    Bedankt voor je kaartje. Ik hoop dat onze kaart op je nieuwe adres ook is aangekomen want ik hoorde pasgeleden van mama dat je nog niets had ontvangen.
    Nog een paar weekjes en dan zit het werk in Oostenrijk er weer op. Droom je 's nachts nooit van al die drankjes en apres-ski muziek ? Kom je in Nederland maar eens even lekker bijslapen en uitrusten, heb je verdiend. Harde werker !!!!!!! En als het lukt ook maar even wat vitamientjes en energie opdoen als het zonnetje daar bij jullie schijnt. Het leven in de horeca is zwaar, zo ik vaker hoor en bij jou heb gelezen. Knap gedaan, hoor !!!!!!

    Begin februari heb ik de AOW leeftijd bereikt en daarom hadden Jan en ik een midweek een huisje van Landal gehuurd in Vaals en ook toen viel en lag er veel sneeuw. We hebben die dagen een paar flinke wandelingen gemaakt en het was net een sprookje in de bossen. Zo mooi !!!!!! We zijn op de nostalgische toer geweest en hebben paadjes gelopen van onze verkeringstijd. Ha,ha,ha......... Verder een dagje Aken gedaan, genoten van openhaard en glaasje met een mooi boek, familiebezoekjes, uit eten en tijd voor elkaar.
    A.s Zaterdag vieren we het (door omstandigheden een beetje laat) voor vrienden, familie, kinderen etc. etc. We gaan boogschieten maar mama zal nog niet mee kunnen doen i.v.m. haar pols. Maar erbij zijn is voor ons al fijn.

    De vervanging in Brouwhuis behoort weer tot het verleden en het klinkt misschien raar maar ik vond het best jammer toen het afgelopen was. Het liep zo lekker en in die 6 weken was er toch weer een band ontstaan met de deelnemers.

    Afgelopen zaterdag heb ik op de Open Dag van het St. Anna Ziekenhuis gestaan. Veel bezoekers. Er was veel werk van gemaakt en erg interessant. Je kwam nu op plaatsen en bij apparaten waar je normaal gesproken niet binnen mag. Voor de kinderen was er ook veel te doen. O.a. konden ze na het trekken van de juiste envelop hun pols in de gips laten zetten, op een spons hechten, een tubetje zalf vullen, skippybal wedstrijdje, babypop in badje doen etc. etc. etc. Verder kregen de kinderen een stempelkaart die ze op een aantal plaatsen konden laten afstempelen. Een volle kaart leverde reductiekaartjes op voor een aantal activiteiten bij de Genneper Parken.
    Papa en mama waren er ook. Volgend jaar ga ik met Kim, Cas en Isa maar zij konden dit jaar niet.

    Vorige week zaterdag had Kim een acrogym-wedstrijd in Volkel. Regio Zuid Nederland. De beide oma's zijn met haar meegegaan en dat vond ze prachtig. Ze deden het heel netjes maar ze heeft zich met haar groepje (3meisjes) niet kunnen plaatsen voor de landelijke wedstrijden. Dat vond uiteindelijk niemand erg want die zijn in Leeuwarden. Van Mierlo was maar 1 groepje van 2 meisjes door.
    Zo'n oefening duurt 2.30 á 3.00 minuten en daar waren we van 11.30 uur tot 20.00 uur voor onderweg. Dus tel uit je winst als ze naar Leeuwarden had gemoeten en dan als 1e om 9.00 uur aan de beurt !!!!!

    In gedachten zie ik de bergen voor me en het begint al te kriebelen. Hoop er komende zomer weer van te kunnen genieten en kijk er nu al naar uit. Wat dat betreft benijd ik je.

    Veel lieve groetjes, knuffels en een dikke kus van ons beiden.

    Willy en Jan


  • 22 Maart 2013 - 16:08

    Peettantetje:

    Ha, ha, daar ben ik ook weer,

    Wat moet jij hard werken, zeg. Ik ben blij dat ik dat niet meer hoef.
    Soms wel, hoor. Maar dat komt omdat ik weer een jurk wilde maken, voor onze 40-jarige bruiloft. Nou, ik heb het geweten...behalve een moeilijker model was het ook lastige stof: van die dunne voile.
    maar uiteindelijk is het een leuk jurkje geworden. en samen met het stoere jackje van het afscheidsfeest stond het leuk.
    Het was een gezellig feestje, op 16 maart.
    Eerst had Henk mij 40 rode rozen gegeven. daarna kwam Bart met een bos bloemen voor mij, een fles drank voor Henk en voor ons samen had hij alle oude trouwfoto's ingescand en er eentje op canvas laten afdrukken. die hangt nu achter in de hal. Er waren veel familieleden en verschillende gasten ging wel een keer aan de wandel en ergens anders zitten. We hebben genoten van het heerlijke eten.
    Henk en ik zijn ook verwend met gulle gaven. Ik heb een paar nieuwe bergschoenen gekocht (want we wandelen heel veel, ook in de sneeuw en willen ook weer in de bergen wandelen) en Henk een extra zomerjack. er is nog geld voor de musical 'Sister act" en een overnachting. Leuk, hè?

    Ik heb gelezen en gehoord dat je weer veel plannen hebt voor nà de apres-sky. rust eerst wel goed uit, hoor. Want dat heb je wel verdiend na zoveel werk.

    Misschien zie ik je nog als je even in Nederland bent.
    Dus ...hou je taai en de groetjes,
    peettantetje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 378
Totaal aantal bezoekers 161824

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 04 Juni 2011

Dream come true

03 December 2007 - 04 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: