Voorlopig laatste bericht - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Voorlopig laatste bericht - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Voorlopig laatste bericht

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

12 December 2007 | Nepal, Kathmandu

Het is hog lekker vroeg hier. Alles begint wakker te worden Net ontbeten en nog een keer kunnen pinnen...
Het is sinds een paar dagen weer super helder :D en ben aan de ene kant heel gelukkig aan de andere kant wat verdrietig
Ga straks (over een dik uur) naar Kathmandu
Kei tof aan de ene kant, aan de andere kant moet ik nu weg uit Pokhara. Ik weet dat het toch wel weer even gaat duren voordat ik hier misschien ooit weer terug kom en ik mis het bij wijze van nu al
Het is zooo fijn hier, heb heerlijke dagen gehad, zoveel lieve en interessante mensen mogen ontmoeten. Zo mooi! Zou best nog even willen blijven,maar ja... ik wil ook een trekking doen....
Gister nog wezen paragliden. Echt een leuke ervaring! :D
Rennen van een berg af, doorrennen in de lucht en dan heel vrij zweven!
Er was niet veel thermiek dus het duurde niet zo heel lang voor we landde en toch was het erg leuk om te ervaren
Er zijn 2 instructors in het hotel. Met Misa heb ik de 'sprong' gewaagd. Moest betalen aan de hoteleigenaar en nu kan hij weer een week in het hotel verblijven... lekkere ruilhandel.
Tsja.. hier kan dat allemaal nog
Gister een nederlandse meisje tegengekomen en gezellig mee gegeten en wat mee wezen drinken
Ze reist al lang en werkt veel op projecten met weeskinderen. Leuk gezelschap
Vlieg zo naar Kathamndu (wat een luxe!!! niet 6 uur in een hobbel bus.. ;-)) I'm soooo lucky
Het is helder, ga dus denk ik veel mooie bergen zien
Misschien heb ik nog even contact in Kahmandu via de mail (weer wat foto's) maar weet ik niet zeker
Don't worry at all want ik ga erna voor een dag of 6-7 trekken. Daar is waarschijnlijk geen stroom en al helemaal geen PC
Kom dus rond de 21e pas terug. Heb (hoe verstandig...) een gids geregeld en die spreekt erg goed engels. op aanraden van nederlandsers, dus komt goed
Heb een rugzak gekocht voor de trek en laat de rest in een hotel in Kathmandu
Heb er heeeel veeeel zin in
Hoop veel leuke berichtjes te blijven lezen ook na de trek :D
Have a nice day! And take care!
See you
Love Nathalie

  • 13 December 2007 - 11:16

    Zussie:

    Ha zussie,

    toch genoeg geduimd hier in nederland want je hebt kunnen paraglyden!!!!!!!!
    Als het goed is heb je een goede vlucht gehad en zit je nu in katmandoe.
    Heel veel plezier tijdens je trekking en geniet ook voor mij!
    Ga eens googlen of ik de route kan vinden dan "wandel" ik met je mee
    dikke kus en tot volgende week
    je zussie

  • 13 December 2007 - 22:22

    Daan:

    Ik lees je berichten met veel bewondering wat goed dat je gegaan bent en naar je gevoel hebt geluisterd.
    Hopelijk vind je wat je zoekt.
    Ik mis je wel. Na zelf een paar weekjes les te hebben gegeven. Verheugde ik weer om zelf lekker te gaan sporten en even lekker los te gaan in de GOGO les.
    Krijg ik te horen dat je weg bent.
    Ik vond het echt even balen maar voor jouw vind ik het echt super.
    Ik zie ons nog staan samen met je tante na de les. Je vertelde wat je in je gedachten had en nu ben je er gewoon.
    Wat kunnen situaties leuk lopen.
    Ik heb van je zussie je site gekregen en via je tante al allerlei verhalen gehoord (alleen maar goeds :).

    Geniet ervan en hopelijk mogen onze wegen elkaar nog eens kruizen.

    Have fun en veel liefs Daniëlla
    alias Daan.

  • 14 December 2007 - 11:34

    Pa En Ma :

    Ha Nathalie fijn te lezen dat het paragliden nog gelukt is.Hier verder alles goed. Als je weer terug komt staat je auto weer tip top bij. Papa maakt er gretig gebruik van.Als je dit leest hoop ik dat je kei gave trekking achter de rug hebt,waar je de komende tijd je energie kan vast houden. Liefs en knuffels pa en ma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 December 2007

Thuis

23 December 2007

Laatste dagje

19 December 2007

Back in town

13 December 2007

Nog even internetten :D

12 December 2007

Voorlopig laatste bericht
Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 162105

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 04 Juni 2011

Dream come true

03 December 2007 - 04 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: