Dream come true - Reisverslagen van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Dream come true - Reisverslagen van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Zo.... het is dan zover
Na jarenlang de kriebels gehad te hebben
Na in 2007 kort te zijn terug geweest naar Nepal nu dan echt de knoop doorgehakt
Huis verkocht, werkgevers ingelicht, ticket geboekt, eerste inentingen gehad, rugzak gekocht, huis langzaamaan aan het leegverkopen via marktplaats en vrienden.....
Kortom bijna ready to go

Plan de campagne:
4 sept 19:00 vlieg ik samen met mijn zus op Kathmandu (hoofdstad Nepal)
Zij wil nu onderhand wel eens weten waarom ik zo gek ben op dit land, zij wil zien op welke school ik lesgegeven heb, welke vrienden ik daar gemaakt heb, hoe de straten eruit zien, hoe de energie voelt, de geuren zijn etc etc en ze boft want ze mag drie weken proeven aan dit mooie land!
Daarna zwaai ik haar uit en ga ik verder alleen op reis
Ik wil veel yoga opleidingen en cursussen volgen, alsook meditatielessen nemen, bij de sjaman in huis en in de leer, een trekking maken die over de 5000m gaat, relaxen, mensen ontmoeten, het leven ervaren zoals het komt
In Nepal, in India en Thailand (zoals de 'planning' nu is, maar you'll never know)
Als je op de hoogte wilt blijven, en af en toe een berichtje wilt sturen ben je hier van harte welkom!