Bonjour, sorry, het is een beeeeeeeeeeeeeetje lang - Reisverslag uit Vézelay, Frankrijk van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Bonjour, sorry, het is een beeeeeeeeeeeeeetje lang - Reisverslag uit Vézelay, Frankrijk van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Bonjour, sorry, het is een beeeeeeeeeeeeeetje lang

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

27 Juni 2013 | Frankrijk, Vézelay

Yeeeeh.... gewoon al weer internet, deze keer MET een stoel!
Probeer jullie helemaal bij te schrijven tot en met vandaag.
Begin langzaam te wennen aan het andere toetsenbord.... hihi

Dag 15
Justine-Bazancourt
48.965 stappen

Na het lieve ontbijt in het schattige huisje op stap.
Vandaag loop ik uren uren en uren door velden. Tarwe velden, velden met bieten, velden met klaprozen. Magnifique...kan nog steeds geen uitroeptekens vinden... hihi.. of haakjes voor een smiley
In een ie-nie-mini-dorpje vraagt een mevrouw me binnen voor een kopje thee. Heerlijk, want het was best een warm dagje. Ze had ook chocolade koekjes, iets wat ik normaal zelf niet koop, omdat het te zwaar is om mee te zeulen. Effe de wc gebruikt en met een sinaasappel voor onderweg door naar Bazancourt.
De mevrouw had een nummer uit het boekje gebeld en daar mag ik vannacht slapen.

Dag 16
Bazancourt-Reims
28193 stappen

Vandaag een redelijke chill dag, al wil ik wel echt iets aan mijn rugzak doen... hij zit te los, waardoor die te veel op mijn schouders rust/hangt ipv op mijn heupen... moet dus vaak de tas afdoen, omdat ik anders te veel last heb van mijn armen en schouders.... let's see.
Ook vandaag was de route la la aangegeven, maar het is weer gelukt om de bestemming te vinden... JIPPIE!
Had bedacht een rustdag te nemen, maar wat een dooie stad zeg...
Op dus naar het CIS voor een douche, een bed en wat te eten.
De kathedraal is wel heeeeeeeeeeeeel mooi!
Fotokes gemaakt en kaarsjes opgestoken en natuurlijk de felbegeerde stempel voor mijn credencial (ja, dat hoort bij die speurtocht voor grote mensen, hier heet stempelkaart dan ineens credencial).
Vandaag was trouwens de eerste dag dat ik liedjes heb gezongen... haha... beetje hardop, beeje in gedachten, van die hele blije.
Zo gaat ie goed.
Zo gaat ie beter.
Al weer een kilometer.
Een, twee in de maat anders wordt de juffrouw kwaad... haha.
Het hielp en elke liedjes combinatie was 51 stappen.... Tsja, je kan je maar ergens druk mee houden.

Dag 17
Reims-Mardeuil
51.129 stappen

So far was dit de langste dag
Ging wel echt lekker, chill begin, goede benen, beetje plakkerig weer, maar de route goed gevonden tot ik in Germaine echt KKK de route kwijt was...
Loop je daar ergens in een bos, geen pijlen meer, op je kompas, door van die blub paden, bijna geen water meer......
Echt NIET gaaf!
Ik wist dat ik fout zat maar had geen idee waar ik fout gegaan was of welk pad ik anders had moeten nemen, dus maar zo rechtdoor mogelijk blijven lopen, totdat ik een auto zag rijden.... PFFF
Doorgelopen tot aan de weg... 45 min ofzo later..... na een ommetje in het bos op een weg... gelukkig een auto gevonden die wilde stoppen, want had geen idee waar ik was. De kaartjes in het boekje zijn erg klein uitgesneden, je loopt er al snel van af.
Weer langs de weg..... bij een huis achterom gelopen en meneer Jaques ontmoet.... waarom verder lopen.. heb hem al gevonden... haha
Flessen water bijgevuld... loopt Liesbeth daar... de andere NL pelgrim... ook fout gelopen.. haha.. gedeelde smart is halve smart en zij heeft nog wel GPS...
Later weer op de route en door het Efteling achtige Hautevilles gekomen! WAUW! Wat een leuk dorp! Later misschien eens een keertje terugkomen?
Bij een picknickplek genoten van het uitzicht met een framboos merengue en blikje drinken... heb het verdient!
Later WEER de weg kwijt... K zooi..... lopen, kijken, lopen, vragen, kijken, zoeken... gevonden, maar later gewoon door de wijnvelden op eigen houtje naar de beneden gelopen?! ik had echt geen zin meer in slingerpaden en extra kilometers... haha.
Nog een dorp verder, naar de gemeentezaal... daar wordt ik geroepen, door Thomas, waar ik via Liesbeth al over gehoord had.
Jeuh, ik ber dr!!!!
In een schoolgebouwtje mogen we slapen, douchen en eten... GRATIS

Dag 18
Mardeuil-Montmort
39.350 stappen

So... zware dag
Had al echt ginne zin, dan is het nog 32 graden en loop je gewoon 2x fout.... Overal muggen, geen winkeltjes, bospaden waar je om de plassen heen moet slalommen.... maar loop gezellig met Thomas.
Gedeelde smart is halve smart!
Maar op dagen als vandaag denk ik wel eens waarom ik dit aan het doen ben...
En dan sta je bij de bakker, vraag je of hij misschien een plekje weet voor je tent.
Komt er een meneer binnen die zegt dat ik wel met de auto mee mag naar wijn huis, mijn tentje daar neer mag zetten en dat hij me dan morgen weer naar de bakker brengt..... WAUW
Later ontmoet je zijn vrouw die zegt dat ik wel in de oude caravan mag liggen die op de plaats staat, ze vraagt of ik wil douchen, JA graag, en of ik vegetarisch ben?
Heerlijke douche gehad, handwasje gedaan en alles in de zon uitgelegd.
Daarna zitten kletsen, CHAMPAGNE gedronken, want ben nu in de streek.... haha.
Daarna een champagne cocktail gehad met 1 champagne 2 contreaux 3 lemon juice 4 rietsuiker sap
GODDELIJK LEKKER!
Ze hebben kennissen in Sezanne, mijn doel voor morgen en na een belletje blijkt dat ik daar morgen welkom ben.
Life is good!

Dag 19
Montmort-Sezanne
36.600 stappen

Na een goddelijke avond en nacht besloten om langs de weg te lopen vandaag.
Heb het HELEMAAL gehad met fout lopen, de route zoeken, extra km maken en langs de weg is het vandaag ook nog ong 7 km korter: 27 ipv 34
Bekijk het dus allemaal maar! Dikke l#l, 3 bier.
Loop heerlijk!
De natuur is nog steeds mooi, de auto's gaan goed aan de kant, ik kan in gedachten verzonken lopen daar ik niet allert hoef te zijn voor de route.. FIJN!
In Baye kom ik Thomas weer tegen bij de bakker alsook 2 Vlaamse wielrenners die op vakantie zijn.
Lopen lopen lopen et voila ik arriveer in Sezanne.
het lukt me eindelijk een franse sim kaart te regelen..... India is op vele vlakken meer ontwikkelt denk ik vaak en dit punt is er een van. het duurde dik een uur, maar dan loop ik naar buiten met een werkende sim kaart.
Een mevrouw brengt me met de auto naar het adres waar ik slaap, dat nog ong 2km van de route ligt.
STORM!!!! i ben dus blij dat ik bij deze lieve familie mag blijven.
Hij is brandweerman, zij werkt in de wijn, 4 grote kinderen.
Ze hebben het hard te halen, maar een hart van goud!
Eten rijst met kip..... dat dan wel.. haha en kletsen in frans, engels en met handen en voeten. Geniet van de luxe van alweer een douche, shave my legs, en mag op de bank in de woonkamer slapen.
Krijg de dag erna chocola mee, een appel, banaan, brioche, nootjes en een fruitdrankje .
Ik laat ze een briefje met een wens opschrijven die ik voor hen mee zal nemen naar santiagio.
De vrouw heeft haar ouders al 17 jaar niet gezien, omdat ze ver weg wonen en haar 2 jongste kinderen hebben opa en oma dus nog nooit gezien?!
De jongste dochter heeft veel medicatie voor haar ziekte, waar ik niet precies achter ben wat het is, zo goed is mijn frans niet.... Gun deze lieve mensen het beste. Ze gaan in mijn hart mee!

Dag 20
Sezanne-Mery-Sur-Seine
52.110 stappen

Wat een dag wat een dag!
Start met DIKKE regen, WEER die route waar de pijlen ophouden op plekken dat de route echt niet duidelijk is....
Ben dr zooooooooooooooo klaar mee!
Daarna wel weer lekker in de zon gelopen!
Daarna anderhalf uur langs de maas gelopen.... DUIZENDEN muggen
Om GEK van te worden...... Vraag me echt af wie hier de route heeft uitgezet. Zou hij/zij hier zelf wel eens echt gelopen hebben????
Normaal, na mijn Thailand tijd ben ik heel vrede-lievend, maar heb echt lopen schelden op de K beesten en heb dr best veel kapot gemept....
Laatste etappe ben je al best moe, doen je voeten zeer, maar stoppen/rusten was geen optie.... omdat je anders meteen een stuk of 60 van die beesten op je benen en armen had.....
Maar heb onderweg lopen zingen, zelf teksten gemaakt over wat er in me om gaat. Heeeeeeel creatief! Hihi.
De route, de fransen, gastvrijheid, slaapplaatsen, de natuur, de stappen, de blaren, de velden, de vogels, de mensen thuis, Nathalie en haar plannen, een zus die zwanger is, een mama waar ik van hou maar voor wie het zonnetje even wat verschuilt zit achter wolken, de slakken en geplette slakken, de bomen, de velden, etc etc
En raad eens wie er ook bij Pater Jean slaapt.. jawel... Thomas....
De pelgrims wereld is een kleine wereld.

Dag 21
Mery-sur-Seine-Troyes
43.518

Hele dag met Thomas gelopen, vandaag was de route goed te vinden.
Het was wel gaaf om in Troyes aan te komen bij de kathedraal
Weer een mijlpaal!
Ben best trots op mezelf!
Plekje gevonden om te slapen, eten gekookt en effe de stad in geweest want er was live muziek.
Helaas deden mijn voeten echt zeer... opperdepop... dus toch maar naar bed....

Dag 22
Troyes-Somville
41.047

Had niet echt zin deze ochtend, had best in Troyes willen blijven, want bij het uit de stad lopen zag het er heel gezellig uit. Mooie oude huisjes, terrasjes, brasseries etc en toch... heb lekker gelopen.
Het eerste stuk liep een meneer met me mee.
Hij loopt elke dag een deel van de route.. haha.... hij moet wandelen van de dokter voor zijn gezondheid. Dat was gezellig en hij voelde zich vereerd toen ik een foto maakte :)
Daarna door de velden met tarwe die vandaag golfden en dansten door de wind.... ZOOOOOOOOOOOOOOO MOOI. Net dansende tapijten.
De velden zien eruit als lapjesdekens, alle kleuren, mooi in het glooiende landschap.
Terwijl ik mijn boterhammetjes met appel eet zie ik Thomas lopen samen met Inge.
Een nieuwe heldin in het verhaal, begonnen in Antwerpen.
Gezellig, maar ook even aftasten. Loop graag mijn eigen tempo... wil sociaal zijn, maar ook bij mezelf blijven... hihi....
Later dus weer alleen doorgelopen terwijl zij bij mensen wat gingen eten en raad eens.... WEER die route kwijt......
Kom ineens uit een bos, velden en 2 dorpjes in zicht... met kaart, tekst en kompas (thanks pap en mam) keuze gemaakt.
De keuze was de beste, maar was ervoor al fout gelopen, dus het dorpje waar ik uitkwam was zowiezo fout....oeps. K#T!
WEER langs de weg lopen, WEER extra km....
Maar WEER mezelf opgepept en uiteindelijk happy en fit aangekomen, in een gratis overnachtingsplaats.
Geen bedden, dus een matje op een houten bankje.
Geen douche, maar wel warm water.
Gekookt en gekletst met Inge en Thomas.
Zij zijn allebei van 1982... zelfde levensfase. Inge heeft veel in Peru gezeten.... en ook vele 'hippie' vrienden.. voel een klik en het is erg gezellig met zware gesprekken over het leven.. Hihi. Life of the pelgrim.

Dag 23
Sommeval-Ervy le Chatel
31.890

CHILL dagje vandaag!
Maar 18.9 km gezellig met zijn drietjes gelopen.
Lopen, samen denken over de route met hulp van Thomas zijn GPS, kletsen, pauze houden, bij een bakkertje dat open is vandaag ook wat sap en chocola gehaald en lekker gewandeld.
Veel wind, beetje fris, dus heerlijk om te lopen, ben nu blij dat ik loop en niet fiets.. haha.
In Ervy is ALLES dicht en ook de pelgrimopvang geeft aan de telefoon al 2 dagen geen gehoor.
Op naar het bejaardenhuis... vraag me niet waarom, maar dat Inge doen als ze alleen was. Ik volg vandaag, maar uiteindelijk wordt het de camping.
Ik zet mijn tentje op, mijn 2 vrienden mogen in het fietsenhok (ben zo ver de enige die een tentje heeft).
Maak aardappelsalade, geniet er van en klets wat met Jos en Gerda, die op de fiets hier zijn.
Niet naar Compestella, maar wel flink fietsen. Klets nog even wat met hen over de reis, de ontmoetingen en toch ook weer over thuis.....tranen... maar ik vind het fijn om te delen. En deze mensen hebben de leeftijd van papa en mama.... zij begrijpen me wel.

Dag 24
Ervy-le-Chatel-Chablis
52.359

Al met al een lekker dagje zo na weer in mijn tentje gelegen te hebben.
Die opvang, families, parochie huizen.... goddelijk! Maar ik heb mijn tentje gemist.
Vandaag een langere etappe, dus weer alleen gelopen... effe raar.. je weet dat Thomas voor ligt, Inge achter en daar loop je dan...
WEER fout gelopen.... maar uiteindelijk alles gevonden.
Chablis, jawel die plek van de wijn bereikt!
Vandaag was het echt van dat weer van jas aan-jas uit, maar droog en GEEN muggen FIJN!
Op de camping weer het tentje neergezet en lekker gedoucht.
Voor de verandering weer macaroni op en dus de laatste blog geschreven....
Op de camping met 4 wat oudere mensen zitten kletsen en een drankje gehad.
Heel ander soort mensen dan ik, geen echte klik, maar wel lief.

Dag 25
Chablis-Acculay
37.177 stappen

Goddelijk vroeg op pad, langs de bakker, broodjes mee!
Langs een winkeltje voor nectarines, mijn favo fruit, muesli repen en appelsap.
Onderweg kom in een druk bellende man met rugzak tegen en een geel boekje... Bruno, een franse pelgrim die een stuk loopt en in mijn ogen erg apart is... of zal ik zeggen ´interessant´ Roos?
Staat vaak om 5 uur op en loopt de hele dag door... 45 km op 1 dag... waarom... haha.
Daarna loop ik ook weer Thomas tegen het lijf.
Samen lopen we verder.. chill en pakken een terrasje onderweg.
25 km maar vandaag, das ok.
Hij loopt nog een dorpje verder.
Ik ga naar de camping, goddelijk!
Weer macaroni en ook weer lieve mensen.
Een meneer biedt aan om mijn was binnen in de voortent te hangen want ze hebben de kachel aan en dan is morgen alles droog.
Een NL stel met een kleine campertje... zo´n T4... haha nodigen me uit voor een drankje.
Krijg een sapje in een yoghurt glaasje en we kletsen over van alles en nog wat.
De reis, de natuur, de kilometers, de ontmoetingen, het boek the power of now, vipassana, mijn lieve mama en dat ik de route echt voor mezelf moet lopen...
Probeer het.
Ik geniet steeds meer van het lopen, maar in deze fase van het reizen ben ik voor het eerst echt heel veel met mijn gedachten in NL.
Een andere fase, een andere Nathalie.
Het is niet altijd even makkelijk, maar voel me rijk en gelukkig!
Blij te weten dat er thuis lieve mensen zijn die een oogje in het zeil houden bij papa en papa (thanks peettantetje voor je lieve berichtje hier, doet me goed).

Dag 26
Acculay-Vezelay
48.101 stappen

Heb een theetje gedronken, de was opgehaald, tent ingepakt en voila op pad.
Nectarines gehaald en lopen!
Het begon erg erg erg lekker en erna weer wat minder.... WEER van de kaart gelopen en op aanwijen van een man nog een extra rondje gelopen van een klein uur.... kwam weer op dezelfde plek uit.. haha
Uit frustratie echt met tranen in mijn ogen gelopen.... ben dr moe van.... het lopen zelf gaat goed en steeds beter, maar die route....
MAAR later zelf weer op de route gekomen en toen stond de GR goed aangegeven!
Door het fout lopen trouwens wel hertjes gezien :)
De GR was lekker door het bos en goddelijk omhoog gelopen... tot een dorpje in een dal en erna de berg van Vezelay beklommen.
MOOI hoor de natuur EN de basiliek!
Slaap hier idd de plaats die jullie noemden :) Bethanien.
En ook Thomas slaapt daar.
Naar de mis geweest en erg erg erg geraakt.
Van die mannen en vrouwen in witte gewaden die mooie chansons hebben.
Versta er niet veel van, maar herken wel wat melodien.
Voel me erg geraakt, herinner me dat ik met opa en oma naar de kerk ging... hoorde opa dan zo meezingen.. net als een man gister....
Oma was heel katholiek en zou dit heel mooi gevonden hebben!
Daarnaast ken ik veel van het budhisme, officeel ben ik katholiek maar ken minder van de geschiedenis merk ik....
Papa en mama in gedachten
We eten erna gezamenlijk en ga heerlijk vroeg naar bed

Dag 27
Vezelay

Vandaag om 07.00 naar het Lauden
Weer geraakt!
En het wordt nog specialer.... ik krijg de pelgrims zegen.
Ik word naar voren geroepen, krijg de aandacht, krijg een zege, dat de Heer bij me zal zijn als ik vermoeid raak, zal zorgen voor goed onderdak en zo wat andere dingen maar ik versta niet alles.
Daarna wordt er weer gezongen en voel me erg erg erg IN het moment
Weer tranen... maar waarom ook niet.
Kreeg van Roos een smsje met de Angel Crad die ze voor me had getrokken, had ik om gevraagd.
Licht; Laat je spirituele natuur elke dag verlichten en opfleuren
Pas op; Luchtig over details heengaan kan maken dat iets vaag wordt en stagneert.

Vandaag chill gedaan
Boekje 2 op de post, pizza gegeten en wijn gedronken, internetten en slapen.
Inge komt net binnenwandelen en hoor dat ook Liesbeth het gehaald heeft.
Leuk leuk leuk!

Effe kijken of ik fotos kan opladen, dan is alles compleet

Lots of love, laughs, light



  • 27 Juni 2013 - 21:06

    Jan En Wil:



  • 27 Juni 2013 - 21:17

    Gerda En Jos Van Luit:

    Fijn om je gisteren in Vézelay tijdens de vespers te zien binnenkomen. Heel bijzonder en het trof ons echt. Ook vanmorgen heb je een mooie ervaring gehad tijdens de Lauden. Zo wordt het toch een heel bijzonder pelgrimstocht die door deze ervaringen een extra dimensie krijgt
    Vanmorgen toen wij wegfietsten uit Vézelay belden we onder jullie raam, de sokken waren binnengehaald.
    Heel veel succes met het vervolg van je tocht en we blijven je volgens.
    Lieve groet van Gerda en Jos

  • 28 Juni 2013 - 15:15

    Peettantetje:

    Ik ben helemáál onder de indruk van jouw belevenissen. en af en toe moest ik wel even slikken. vooral als alles even helemáál KKK was. Het is wel goed dat je zo recht voor z'n raap over je gevoel schrijft. dan kun je er daarna beter mee omgaan, toch? Ik heb elke letter gelezen dus héééééélemaal niet sorry. Je maakt ontzettend veel mee, en dat wil je ons laten weten, dus wordt het een lang verhaal. Nou en?
    Ik ben blij te lezen dat je het lopen al iets leuker gaat vinden en de speciale pelgrimszegen is wel HEEL bijzonder. Maar je arme voeten, worden niet echt beter, hè? Neem ook wel wat rust.
    Laat je maar eens de gezelligheid van een oud Frans manneke heerlijk aanleunen. Kan gen kwaad. En tranen...? Kunnen inderdaad geen kwaad, maar luchten wel op.
    Ik ben dinsdagmiddag naar je moeder gefietst, alleen. Heb met haar zitten praten. Er waren ook hier tranen. Nou en? Dat is toch een manier van het uiten van je emoties, toch? Mag het? JA. Zaten we samen te zoeken naar puzzelstukjes, en toch een beetje te lachen en gek te doen (Ha, gelukt!) omdat wij ze niet konden vinden. Moet je kinderen dat laten doen (300 stukjes) en in een mum van een tijd is het hele schilderij klaar.
    Ik ga nog vaker naar haar. Misschien kan ze iets of wat rust vinden in het kleuren van mandala's. Daarbij mag alles, niets moet. Lekker zelf weten wat en hoe je kleurt. Lak hebben aan conventies. \Kan ik ook nog iets van leren.
    Toen ik je foto's bekeken had, kwam ik tot de conclusie dat jouw leven enorm kleurrijk en verrijkt is. Wouw! Word ik daar nu een beetje jaloers van?

    Lieve Naathje, Ik volg je in La douche France met vaak de pain, de vin en misschien de Boursin van lieve, belangstellende en hulpvaardige Fransozen.
    Bon voyage !!!

    Peettantetje

  • 29 Juni 2013 - 16:16

    Jan En Wil:

    Heb genoten van je geweldige reisverslag en de mooie foto's, voor mij had het nog langer mogen zijn en verheug me alweer op het komende. Wat een variatie onderweg. Schrok wel even van de blaren op je voeten. Hoop dat die nu tot de verleden tijd horen en dat je ook een goede oplossing hebt gevonden voor je rugzak.
    De champ.cocktail heb ik opgeschreven en ga die zeker een keer maken. Bij thuiskomst ???!!!
    Bij het lezen van je zegening kreeg ook ik de tranen in de ogen.

    Zo, jij gaat als een speer. Bij aankomst in Vezelay had je er 1.001.737 stappen opzitten ( ervan uitgaande dat de afstand Olloy-sur-Voroin 33.723 i.p.v. 3723 stappen was , leek me voor jou ook erg weinig.) Kun je je toch niet voorstellen dat elke voet al ruim 500.000 stappen heeft gezet. Niet te bevatten dat een menselijk lichaam dat kan. Dus heel goed dat je die voetjes ( en niet alleen de voetjes !! ) in Vezelay een dagje rust hebt gegund.

    En hier dan nog een keer het adres van de oom van Marco: Jan (Jean) Janssens
    A la Herrane (huisnummer heeft hij niet )
    32800 Réans

    Dit plaatsje, ong. 250 inwoners, ligt ca. 5 km. van de plaats Eauze. Hier is hij pastoor geweest en doet daar soms nog de mis.

    Gisteren naar het uitglijden van Kim en Cas geweest. 's Morgens hadden ze vossenjacht en vanaf 11.30 uur mochten de klassen om de beurt uitglijden. Heel leuk maar wel jammer dat het de hele ochtend flink geregend heeft. Maar het weer wordt de komende dagen beter, nu al te merken.
    Gistermiddag naar Tilburg. De dochter van een oud collega van Jan was geslaagd voor het Atheneum en gaf een feestje. Daarna natuurlijk even door naar Inge en Marco. Daar werd ik "aangevallen" door Isa met een super lange, uitgebreide knuffel. Dat was heerlijk.
    Ik vond het fijn om te lezen dat er iets met de puzzel gedaan was. Wist nl. niet of ik het wel goed was wat ik had gedaan. Ben er in mijn gedachten veel mee bezig.

    Jan is net terug van MTB-en ik zal eens een lekker kopje thee of koffie voor hem gaan zetten.

    Wij drinken er vanavond eentje op jouw prestatie ( geen champ.cocktail), dus PROOST Nathalie.

    Lieve groetjes en dikke XXXXXXXXXXXXXXXX uit het Mierlose

    Jan en Wil



  • 01 Juli 2013 - 09:39

    Rosie:

    lieve lieverd, genoten van je verhalen...mmmm net of ik heel dichtbij ben. Gisteren voor het slapengaan er lekker ingedoken. RESPECT vrouwke! Je maakt heel 'interessante' dingen mee lees ik wel.... *grinnik* Ik kom ook heel vaak het woord goddelijk tegen...mooiiiii! Een reis van tegenstellingen en uitdagingen.... Ik had ook zitten rekenen net als Jan en Wil hihi Je zult ca. 4miljoen stappen hebben gezet when you arrive.... Hoe cool is dat ;P..... voor nu heel veel LIEFS&KNUFFERTS4YOU

  • 06 Juli 2013 - 21:19

    Jan En Wil:

    Hallo Nathalie,

    Snap er niks van maar heb jou 6/7, 5/7, 5/7, 3/7, 3/7 , 2/7 een sms gestuurd. Zowel via beantwoorden als met zelf het nummer ingetypt maar het schijnt niet te lukken. Volgens mij is de verbinding vanuit Mierlo momenteel erg slecht. Morgen probeer ik eens op een andere plaats en hoop dat het dan lukt. Misschien lees je deze mail ergens de komende dagen .
    Jouw berichtjes en kaart hebben we wel ontvangen. In ieder geval heel veel liefs en dikke kussen van ons. Jij kanjer !!!!!!

    Jan en Wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 162321

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 04 Juni 2011

Dream come true

03 December 2007 - 04 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: