Buenos Dias - Reisverslag uit Villafranca del Bierzo, Spanje van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Buenos Dias - Reisverslag uit Villafranca del Bierzo, Spanje van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Buenos Dias

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

22 Augustus 2013 | Spanje, Villafranca del Bierzo

Ola!

Even een kort berichtje, heb zin om meer te schrijven, maar internet vinden is één en dat het dan nog goed werkt is twee, maar ik wil jullie laten weten dat het mooi is hier, dat het goed gaat en dat ik in de steeds groter wordende drukte een weg vind voor mezelf.
Daarbij een handjevol heel fijne mensen gevonden die ik zo af en toe tegen kom.
Er wordt hier om me heen heel druk spaans gepraat en ik kan me niet goed concentreren jullie meer te schrijven, maar weet dat het goed gaat en dat ik aan julllie denk

XXX

  • 22 Augustus 2013 - 21:48

    Mama En Papa.:

    Fijn dat het zo goed gaat daar. Leuk dat je met enge regelmaat fijne bekenden tegenkomt.
    Je komt al heel aardig in de buurt van Santiago de Compestella. Als het hard in westelijke richting waait kan je het misschien al ruiken. Ik las nu nog geen 200 km meer, geweldig je gewenste datum ga je halen! Mooi stukje planning over zo'n enorme afstand en zoveel tijd. Goed gedaan. Houd vol.
    Het Spaans is volgens mij toch al een drukke taal en als er dan veel door elkaar gepraat wordt kom je er niet meer uit, ik snap dit goed. Bedankt voor je mail weten we weer meer. Lekker lopen maar eerst goed slapen. Lieve knuffels van mama en papa.

  • 22 Augustus 2013 - 22:57

    Edwin:

    Hey bikkel.

    Al bijna bij de eindstreep. Super cool natuurlijk. Heeft de stappenteller het nog niet begeven? Na een weekje EKB doen mijnvoeten al zeer. Kan me voorstellen dat je inmiddels in topvorm bent. Kun je zometeen meteen door naar de olympische spelen. Zet m op en hoop je snel weer live te kunnen zien.

    X Edwin

  • 23 Augustus 2013 - 17:54

    Rosie:

    Hey allerliefst dinnetje, zooooo trots op jou! !!! Fijn je even te lezen op je blog!!! Almost there girl! !!!! Eddie here we come. ....Whoehee! !!! Hier een weekendje rust en mooi weer voor de boeg. Fijn vooruitzicht. Ben een blij mens :-D. Miss you, maar dat duurt niet lang meer. Dikke zoenen en knufferts van mij!

  • 23 Augustus 2013 - 20:45

    Jan En Wil:

    Zo kanjer, het einde komt in zicht !!!! Ook wij glunderen van trots en bazuinen het overal rond.

    Als jij aankomt genieten wij intussen op een andere plaats, maar zijn wel met onze gedachten bij jou. Dat moment zou ik graag live meemaken, of even muisje willen zijn.
    Geniet met volle teugen ervan en laat alle emoties maar heerlijk op je inwerken.

    De vader van mijn therapeute ( ivm mijn nek ) heeft het 5 jaar geleden gelopen en vorig jaar vanaf Pied de Port ( goed geschreven ????!!!!). Toevallig, hé !!!

    We blijven je sms-en nog bedankt voor je lieve kaartje. Krijg dank zij jou wel een unieke verzameling kaarten !!!!

    Veel liefs, dikke pakkerds en een warme knuffel van ons beiden.

    Jan en Wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 162136

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 04 Juni 2011

Dream come true

03 December 2007 - 04 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: