Nog even internetten :D - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Nog even internetten :D - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Nog even internetten :D

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

13 December 2007 | Nepal, Kathmandu

Ola
Gewoon 2 berichten op 1 dg.... Pfoe
Heb een ontzettend mooie vlucht gehad
Het was super helder en vanaf Pokhara tot aan kathmandu (min of 20) alleen maar bergen en sneeuw gezien in de verte
De hele Annapurnarange en de hymalarange....
WAUW
Zat eerst aan de 'verkeerde' kant van het vliegtuig, want het was behoorlijk druk en ik wilde natuurlijk nog wat foto's maken van het vliegtuigje enzo, maar toen zei een nepalees dat ik op zijn plaats mocht gaan zitten, dat was veel beter voor mij en hij had het toch al heel vaak gezien
So f***ing mooi. Niet normaal gewoon!!
Was even spannend met de controle en de bagage enzo, ze doen allemaal erg ' aardig' hier... hihi... uiteindelijke allemaal goed gekomen dus

Zit nu in een veeeels te luxe hotel.
Baal ik eigenlijk wel een beetje van, want het is echt heel chique en iets verder van Thamel, het 'bruisende' toeristendeel.
Dit is het eerste deel van de reis dat ik moest regelen...
Ben als vrouw alleen en ga trekken. Heb dus besloten een gids te huren (hoe erg..)en die moest ik natuurlijk ergens ontmoeten
Hij stond dus met een kaartje op de airport en hij heeft mij hier gebracht. Allemaal heel netjes hoor en heel aardig, echt goed, maarja.... heb het nu even niet meer zelf in de hand, ben afhankelijk... Damn.... valt best even zwaar. You know me, doe lekker graag alles zelf....
Hij komt om 19:00 busticket brengen en de overige bagage meenemen
Die zet hij bij hem thuis neer en kan ik dan na de trekking weer meenemen, anders moet ik alles meezeulen. Kei handig dus, maar ja.... Moet nu dus wachten en plannen en dat voelt even wat minder...
Dan zou samen reizen makkelijker zijn, want dat trek je gewoon zonder zo'n man, maarja.. dan zit je weer met je bagage
Wil niet zeggen dat ik er geen zin in heb.. heb er ontzettend veel zin in!
Lekker lopen in de bergen en even helemaal rust, nog meer rust dan in Pokhara
Leuk nog iets van je gelezen te hebben zussie! Doet me deugd
Iedereen weer de groetjes en tot over een week!
Ga ik nu zo even lekker relaxen en wat eten, goed slapen en morgen rond 6:30 met de bus naar Dunghe
Doeiiii X

• 13 December 2007 - 17:06

Sabine:

Hey Naath de paraglidepiraat,
    Klinkt goed allemaal zeg die trekking! En tof dat je toch nog op t nippertje kon paragliden! (moest wel erg lachen, doorrennen in de lucht...hahaha dat had ik willen zien!)
    En tsja....die keuzes he....alleen of niet alleen, wel of geen gids. Ik vind het wel verstandig dat je een gids hebt hoor! Maare....je bent niet afhankelijk hoor, moet je zien wat je allemaal alweer ondernomen hebt zelf daar. En een gids inhuren is ook ondernemen. Juist goed, kan je ook niet verdwalen :-) dat geeft toch wel een fijn gevoel.
    Enne....best praktisch eigenlijk dat je niet al je spullen mee hoeft te slepen, dat scheelt weer en kun je misschien nog beter genieten van al het moois wat je gaat zien!
    Geniet ervan, veel plezier de komende dagen.
    We horen/zien het allemaal graag weer!
    Big hug, Sabine

• 13 December 2007 - 18:11

Je Peettantetje:

Hé zwerfster,
    en dat doet maar: paraglyding, trekking, even een vliegtochtje. Een heerlijk vrij leventje heb jij, hoor.
    Als ik jaren jonger was, dan......
    Maar ik gun het je. Vlieg er maar uit. Je kunt nog lang genoeg in een hokje zitten.
    Ik volg je helemaal, want ik vind het reuze interessant. En als je terug bent, kletsen we zeker bij.
    Groetjes,
    Maria.

• 13 December 2007 - 18:51

Je Ouwe Nichie:

Hee Nathalie,
    Ik weet niet of je dit nog leest voor je gaat trekken. Ik weet ook niet hoe laat het daar bij jou nu is, misschien lig je al te pitten!
    Ik heb net al je berichten gelezen, kreeg van ons mam je site door; geweldig!
    Geniet van al het moois om je heen en ik hoop dat je vindt wat je zoekt.

Liefs van Wendy, Jochem en een kus (een natte kleffe tongzoen...) van Marith (ze is er jong bij)

• 13 December 2007 - 20:28

Lesley:

He nathalie, ik zie en lees dat je het super gaaf hebt daar?? Het lijkt mij ook geweldig... ik wens je nog een hele fijne vakantie toe en hoop dat je daar lekker tot rust komt en geniet van het mooie gebied. Dikke kus Lesley

• 14 December 2007 - 07:04

Zussie:

welkom terug na een lange, mooie, schitternde, vermoeiende, adembenemende, alles overtreffende, super, en ga nog maar even door trekking.
    Ik hoop dat het je goed bevallen is en geniet nog met volle teugen van de laatste paar dagen inhet mooie nepal
    kussie van je zussie

• 14 December 2007 - 08:59

Peggy:

ha vriendinneke;
    Als het goed is ben je nu dus begonnen met de trekking. wat een avontuur Nath! Vind het zo gaaf dat je dit allemaal zomaar doet.Ben echt wel trots op je :-)
    En wat verstandig om een gids mee te nemen.Ik ben weer erg benieuwd naar je verhalen en hoop natuurlijk dat je heel erg geniet v alles wat je ziet en tegenkomt.Zo bijzonder dat je iedere keer weer hele leuke interessante mensen ontmoet.En ook nog weze paragliden!! wauw,wat een dare devil..had ik ook wel willen zien. Have a lot uf fun,tijdens de trekking en tot over een weekje X Peggy en Maartje,Sam en Melle

• 14 December 2007 - 11:45

Pa En Ma.:

Ha Nathalie. Fijn dat de vlucht zo mooi was. Nu niets meer zelf onder controle, ik weet dat je even een ander gevoel met je mee draagd. Even los laten, en dan komt alles goed. Geniet geniet van je laatste week. Knuffels Pa en Ma.

• 15 December 2007 - 13:24

Sjaan :

hai nat alles goed we missen je heel erg hoor vooral de woensdag is saai.
    ben je al een beetje bij aan het komen?
    nou kom maar gauw weer naar neder land dikke x ook van tom en tess

• 15 December 2007 - 16:12

Ruud En Henny:

Hoi Nathalie
    Heel leuk om jouw site te kijken wat jij allemaal meemaakt en beleefd, wij hopen dat je het gevoel dat je daar hebt nog lang zult voelen ook als je weer terug bent hier in het koude kikker Landje. Geniet nog met volle teugen van je laatste week.
    groetjes je Oom en Tante.

• 19 December 2007 - 07:21

Ellie:

Hoi Nathalie
    Erg leuk om te lezen dat je 't zo goed naar je zin hebt in Nepal. Ik ben ontzettend benieuwd naar je trektochtverhalen, lijkt me zwaar... maar ook helemaal geweldig!!
    Groetjesss, Ellie