Thuis - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

30 December 2007 | Nederland, Veldhoven

Een paar dagen huppel ik al weer rond in ons eigen kikkerlandje
Zo ontzettend raar dat je 'ineens' weer aan de andere kant van de wereld bent!
Vorige week was mijn laatste dagje Nepal en nu ben ik al weer bijna een week hier
Heb ik 2 kerst gevierd, 2 dagen al weer gewerkt etc
De laatste dag was nog erg indrukwekkend. Ben naar de pipal tree gegaan en opgehaald door de zoon van de sjamaan
Heb een uurtje of vier bij hem in huis gezeten en allemaal vragen kunnen stellen over mijn toekomst.
In je handen staat blijkbaar zo ontzettend veel geschreven dat mensen daarin je verleden, je heden en je toekomst kunnen lezen. Erg mooi, maar ook apart. Mag er niet te veel met anderen over praten want het is en blijft de toekomst, dus das is niet goed. Helaas voor jullie geen details over mijn toekomstige man, hoeveel kinderen ik krijg etc hahaha

Daarna teruggegaan naar Thamel en de laatste avond in een wat luxer zaakje gegeten
's Avonds al mijn tas gepakt en na nog wat gelezen te hebben lekker geslapen
Vroeg (lees 5;45) opgestaan
Met Bishu voor de laatste keer gekletst, kadootjes over en weer gegegevn en erna op zoek gegaan naar een taxi
Rond 7:00 op de airport en daar nog wat thee gedronken, gekletst met wat medewerkers van dat tentje, want moest toch nog twee uur wachten. Later werden dit er drie, want we hadden vertraging vanwege de mist.
Gelukkig niet veel langer, want nu had ik nog net de aansluiting in Doha gehaald.
Men stond al te wachten. London Heathrow: run, run run, come here, run run run hahaa
Daarna 'lekker' 6 uur film zitten kijken in de vlucht van Doha naar Londen
Eenmaal in Londen even een flinke baalactie, want 'mijn' vlucht ging helemaal niet volgens de mevrouw achter de balie bij Britisch Airways. Of ik geen bericht had gehad? Blijkbaar niet, want anders stond ik hier niet
Kon de vlucht waarschijnlijk wel krijgen van morgenvroeg! HELP! Even baalde ik flink: was best moe van al dik 15 uur vliegen, wachten en rennen en nu wilde ik toch echt vanavond nog naar huis. Ik zag mezelf nog niet slapend op wat bankjes kerstavond op het vliegveld in Londen doorbrengen,... maarja.. die mevrouw keek toch behoorlijk moeilijk en met wat rimpels op d'r voorhoofd naar het computerscherm... kreeg het spontaan ineens erg warm
Na wat gebel, gevraag aan een andere collega en getik in de computer bleek ik omgeboekt te zijn naar een andere maatschappij en moest ik rennen naar terminal 1 en dan zou ik nog net de vlucht kunnen halen, maar dan moest ik wel echt rennen!
Achteraf viel het mee en heb ik zelfs nog effe een 7upje kunnen halen en rustig kunnen wachten bij de juiste gate
En toen was ik 'ineens' weer in Amsterdam
Mijn zussie stond daar met een kerstmannenmuts vrolijk te zwaaien toen we elkaar zagen
De bagage kwam gelukkig vrij snel (toch altijd spannend....) en samen gezellig naar veldhoven gereden
In de auto veel gekletst en blijkbaar was er in Holland ook veel gebeurd: die in het gips, die vrijgezel, die op date geweest, paar dagen gesneeuwd, auto weer opgeruimd ;-)
Thuis op de parkeerplaats zei ik hardop: Huh? Heb ik nou 3 weken het licht aangelaten? Maar dat was niet zo
Ons pap en mam zaten al gezellig binnen. Met een tulband en een kertsboompje en stukje, omdat ze toch wel blij waren dat ik dit avondtuur weer veilig afgesloten heb
We hebben lekker bijgekletst en zo'n dikke 24 uur later dan dat ik opgestaan was ben ik na een douche in mijn eigen luxe badkamer in mijn eigen bedje weer in slaap gevallen
Het blijft denk ik nog even raar.
Van de ene kant van de wereld naar de andere in minder dag 1 dag. Pfoe
Nu krijg ik al weer de vraag: wanneer ga je terug?
Ik weet het nog niet, maar Nepal heeft voor de tweede keer mijn hart gestolen! That's for sure

  • 30 December 2007 - 19:25

    Ilse Thijssen:

    Hey hey,
    Leuk om je verhalen uit Nepal te lezen. Echt een land waar ik ook zeker nog eens naartoe wil gaan! En succes met het uitzoeken van je nieuwe baan/vakantie/vrijwilligerswerk oid! Een goed 2008 gewenst!
    Liefs Ilse

  • 31 December 2007 - 10:50

    Luciënne:

    Fijn om te horen dat je met zoveel plezier en veel gelukkige momenten terug kunt kijken op deze geweldige vakantie. Tot snel
    Lieve groetjes,Luciënne

  • 31 December 2007 - 17:32

    Janenwil:

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad, wel even stress op het einde i.v.m.de vlucht maar gelukkig toch alles goed gekomen.
    Wij wensen je een heel goed uiteinde en voor 2008 het allerbeste en veel succes met alles.

    Groetjes en liefs
    Jan en Wil

  • 07 Januari 2008 - 16:50

    Rob :

    he hallo natje
    das lang geleden zeg dat ik jou gesproken heb zeg heb je het laaste gezien in bij de pfa thuis in tilburg nou zeg heb net je verhalen zitten lezen echt heel leuk daar lijkt me. nou hier als zun gangetje ben afgelopen jaar papa geworden van een mooie dochter sam. dus daar gaat op dit moment heel veel energie naar toe maar het lijkt me leuk om je nog een keertje af te spreken mail maar als je dat leuk lijkt. rob-slegers@hotmail.com.

    groetjes rob slegers

  • 14 Januari 2008 - 23:34

    Daan:

    Hallo Nathalie, zoals afgesproken mijn mail adres d.vandenhove@onsnet.nu.
    Fijn dat je er weer bent en hopelijk tot snel en bedankt voor het mooie gesprek.

    Veel liefs Daan.

  • 14 Januari 2008 - 23:36

    Daan:

    Het kan misschien ook D.vandenhove@onsnet.nu zijn ik hoor het wel welke het is.

    Tot horens Daan.

  • 15 Januari 2008 - 12:55

    Daan:

    Het is het goede antwoord is:
    d.vandenhove@onsnet.nu :)

    Veel liefs Daan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veldhoven

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 December 2007

Thuis

23 December 2007

Laatste dagje

19 December 2007

Back in town

13 December 2007

Nog even internetten :D

12 December 2007

Voorlopig laatste bericht
Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 162115

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 04 Juni 2011

Dream come true

03 December 2007 - 04 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: