Het is bijna zover! - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

28 November 2007 | Nederland, Veldhoven

Zo zo zo
De laatste dagen voordat ik maandag in het vloegtuig stap! Joepie!
Heb de laatste tijd flink wat knopen doorgehakt en ga straks heerlijk tot rust komen
Zitten, slapen, eten, slapen, lezen, lezen, kletsen, muziek luisteren, zitten, zitten etc etc....
Flinke vlucht voor de boeg, zal dus 'uitgerust' in Kathmandu landen, door naar Thamel en daarna door naar Pokhara
Genieten van de geuren, de kleuren, de mensen, de bergen, het eten en misschien toch een trekking?? Het begint steeds meer te kriebelen... toch nog een keer naar Annapurna BaseCamp? of iets anders???

Raar dat het nu 'ineens' bijna zover is
Laatste dingen regelen, rugzak, fototoestel, visum???, allerhande medicijnen voor you'll never know, kopietjes voor van alles voor you'll never know (voor als ik wat kwijtraak... Miss Chaoot.... ;-)... ) Dan kan het thuisfront me redden.. Haha
Nee... Just kidding, komt goed. Heb er zin in, ben de lessen bij Harks aan het afsluiten, uit aan het delen, met iedereen een persoonlijk praatje aan het maken en het VOELT goed!
Ik hou jullie op de hoogte!

Greetz uit Veldhoven,

• 02 December 2007 - 17:25

Maartje :

hey avonturier wat spannend zeg het idee dat je morgen rond deze tijd in de lucht zit..niet alleen peg maar ook ik ga je volgen en mee genieten van je verhalen.ik wens je een toffe tijd
    groetjes maart

• 03 December 2007 - 09:40

Danielle:

joepie vandaag is het zover, dadelijk lekker naar schiphol en dan ready for take-off?
    Veel plezier en tot mails.
    x van je zus

• 03 December 2007 - 12:15

Pa En Ma :

ja het is ons gelukt.mooi om dit zo telezen. we hopen als je dit leest dat je een goede reis achter de rug hebt.hopelijk goed weer kusjes en knuffel doei.

• 03 December 2007 - 15:11

Renate:

Hey wijffie,

Afgelopen week ziek geweest (fikse verkoudheid opgelopen, neus zo rood als een clown :-)) dus niet getraind vorige week... Vrijdag vertrokken met Cam naar de zon voor een weekendje Valencia, vandaag weer terug... en.... hopenlijk nog op tijd om je een heeeeeel goede reis naar Nepal te wensen!

Zie uit naar je verhalen over je belevenissen!

Groetjes en tot volgende jaar wellicht!

Renate

• 03 December 2007 - 17:29

Maartje (van Peggy):

nou je zit nu in het vliegtuig,gaaaaf
    van harte meid met je verjaardag.geniet er goed van en pas
    goed op je zelf he groetjes
    maartje en we blijven je op de voet volgen doeggg

• 03 December 2007 - 17:40

Hanneke:

Hee Lieverd,

Heel veel plezier in Nepal, geniet ervan! lekker ontspannen, lekker genieten en nergens aan denken.... heerlijk!
    Had nog wel een cadeautje voor jou en een kaartje, maar zag alleen de vlaaien op school staan (snik snik).

Dan maar via deze weg: HELE LIEVE KUS!!!!
    Hanneke

• 03 December 2007 - 20:18

Sabine:

Hey stoer vrouwke!
    Jij zit nu hoog in de lucht en denkt waarschijnlijk YES EINDELIJK!!!
    Beetje lezen, muziek luisteren, stewards en stewardessen vervelen, slapen en hopelijk nog niks kwijtgeraakt ;-) (waar haalt iedereen die smilies nou weer vandaan, haha digibeet)

Goede reis meissie!

Liefs, Sabine