Weer een bericht(je) - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Weer een bericht(je) - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Weer een bericht(je)

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

09 December 2007 | Nepal, Kathmandu

Namaster hollanders! haha

Is dat effe boffen. net lag vanwege onderhoud www.waarbenjij.nu eruit, maar probeerde het nog 1 keer en nu doet ie 't wel! Joepiee
Houd het kort, want zit al effe te klooien via hotmail enzo.
Gister weet een heerlijke dag gehad
Ben via de 'jungle' naar de peace pagado gelopen.,
Na ongeveer 45 min kwam ik weer op hetzelfde punt uit als waar ik gestart was... toch een paar keer fout gelopen Damn... tsja... ik wilde geen gids... haha
Na een flinke ademteug om de telleurstelling weg te slikken opnieuw begonnen en toen bijna in 1 keer goed gelopen,.
Het was redelijk bewolkt, maar zelfs nu was het uitzicht adembenemend! wauw..
het meer, de bergen, de sneeuwtoppen, alles... de sawa's de vlaggetjes, de huizen de bootjes, de paragliders... alles
Heb er genoten van het uitzicht, de rust en de aanspraak met mensen.
Daarna teruggelopen naar beneden (andere weg) en met een bootje over het meer terug gegaan.
's avonds wezen eten in een leuke tent. Open vuur om het warm te houden
Het was erg druk. Op een gegeven moment vroegen 2 mensen ofdat ze erbij mochten komen zitten (ik zat er vroeg, omdat ik dicht bij het vuur wilde zitten)
Erg leuk gekletst. Ze kwamen uit Oakland. Vader en dochter. Zij studeerde voor fysiotherapeute. Erg gezellig
Daarna nog wat kraampjes langs gelopen
Wilde graag ' stappen' maar er was niets te doen.
Net toen ik naar m;n hotel terug wilde spraken wat lokale mensen me aan
Zij wisten wel een club waar ik kon dansen.. haha
Achterop de motor mee en naar een nepalese danstent geweest. Was de enige buitenlander.. haha... om 00.00 lekker gaan slapen en vandaag relaxen
Net ontbijtje gehad met wat eitjes, toast en jus. David, met wie ik al eerder eens gegeten had liep toevallig langs en is erbij komen zitten. Leuk
Alleen kom ik zo natuurlijk niet aan boeken lezen ofzo toe... haha
Ga zo naar het hotel, wat spullen pakken en dan naar school.
Wat bijkletsen en erna naar Shanta
Gaan koken en blijf er gezellig eten
Het plan voor morgen is denk ik toch paragliden. Ben benieuwd
Vandaag ging dat niet, omdat het ' slecht' weer is. Te bewolkt en geen zon.
Misschien morgrn. Lijkt me wel een mooie ervaring
Voor nu blijft het hier even bij. Volgende keer probeer ik weer wat meer foto's te uploaden. Gaat hier niet.
Hoop dat het bij jullie okay is
kerstbomen? Apfelstrudel? haha
Kan me er weinig bij voorstellen, maar komt goed
Having fun and take care
CU

Greetz uit Nepal

  • 10 December 2007 - 07:07

    Zussie:

    ha levensgenieter,
    Hier alles nog steeds oke, en joris is weer uit het ziekenhuis en draait bardiensten, op zijn gemak. Wat het is geweest weten ze nog niet maar hij voelt zich wel weer oke.
    Ik heb de kerstboom staan maar moet hem nog optuigen. hhi
    Nou heel veel plezier bij santa en klets m

  • 10 December 2007 - 07:08

    Zussie:

    maar lekker bij, goed dat je haar gevonden hebt.
    En vanuit hier duim ik voor mooi helder weer zodat je van die berg afkunt.
    x van je zus

  • 10 December 2007 - 07:11

    Maartje:

    Hee lieffie, ben blij dat het daar zo geweldig is voor je... Geniet van elk moment he. En niet te veel verdwalen in de jungle he ;-)

  • 10 December 2007 - 10:18

    Patrick:

    wat een leven he?
    het echte leven, ofnie?
    maf hoe 3 weken echter lijken dan de rest van het jaar...
    i know exactly how it feels!

    grtz, patrick

  • 10 December 2007 - 11:24

    Peggy:

    ha Nat, je zus zei het ook al; je bent op dit moment echt een levensgenieter.Ik zie je gewoon stralen!Zo gaaf jouw verhalen.Je hebt nog lekker twee wk meissie dus neem het ervan.Succes wanneer je vd berg afgaat.Ik blijf je volgen.Liefs x

  • 10 December 2007 - 11:33

    Sabine:

    Woww vet man, paragliden!!
    Have fun!
    We sturen wel wat helder weer....
    tot hoors,
    dikke X

  • 10 December 2007 - 13:46

    Tasja:

    Ha vrouwke,

    Leuk om je verhalen te lezen. Hier alles ok, en zoals ik lees bij jou ook!

    Niet meer verdwalen he ;-)

    Groetjes,
    Natasja

  • 10 December 2007 - 13:47

    Tante Diny:

    Hoi lieve Nathalie -waren gisteren in het Brabantse land en daar over je reis gehoord. Wens je nog een heel fijne tijd met mooie belevenissen en geniet ervan! Lieve groet van tante Diny.

  • 22 December 2007 - 17:13

    Corine Remmers:

    Hoi Nathalie,

    Vol trots is mama bij ons geweest om ons dit mailadres te geven. Hoewel ze nog niet veel hebben gereageerd, leven ze enorm met je mee. Zoals uit alles blijkt: je hebt een fantastische tijd. Geniet nog even van de laatste dagen. Een goede terugreis en hopelijk heeft deze reis je gebracht wat je hoopte te vinden!
    Tot snel.

    Groetjes,

    Chris en Corine Remmers
    Job, Dirk en Gijs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 December 2007

Thuis

23 December 2007

Laatste dagje

19 December 2007

Back in town

13 December 2007

Nog even internetten :D

12 December 2007

Voorlopig laatste bericht
Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 162368

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 04 Juni 2011

Dream come true

03 December 2007 - 04 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: