Het eerste bericht - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Het eerste bericht - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Het eerste bericht

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

16 Juli 2007 | Nederland, Veldhoven

Ik heb ooit (lees: alweer 5 jaar geleden!)voor stage 4 mnd in Nepal, Pokhara gezeten en ik ga nu eindelijk terug!
Heb toen met Koen 4 mnd op Global Collegiate School lessen l.o en biologie gegeven en een cursus ontwikkeld en verzorgd voor docenten die daar zin in hadden.
Ik woonde intern in het girls hostell.
We hebben veel gezien, veel gedaan en nu ga ik alleen terug. Rugzak op en go with the flow!
Ticket is geboekt!!

Ga terug naar de school waar ik gewerkt heb, Shanta opzoeken, een shari dragen, kookles krijgen van Shanta, de bergen weer zien, momo eten, de geuren weer ruiken en bovenal in rust komen met mezelf :D
Kijk er nu al naar uit!
Wilde eigenlijk dat het gister al zo ver was... helaas... nog even wachten tot m'n verjaardag

  • 27 November 2007 - 20:08

    Sabine:

    Hey lieve Naath,
    Wat een mooie foto's van de vorige keer. Ik zie je site nu pas!
    Echt wel lachen!
    CU,
    X Sabine

  • 29 November 2007 - 01:05

    Peggy:

    Hé hallo Nath, ik kon het niet laten..even jouw site bekijken;gaaf hoor!Ik blijf je volgen hoor en ik hoop zo dat je het zo fijn zult krijgen daar. Ben heel benieuwd.Het allerbeste hè meid en geniet er maar heerlijk van.
    Ben blij je nog even gezien en gesproken te hebben.
    Liefs Peggy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veldhoven

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 December 2007

Thuis

23 December 2007

Laatste dagje

19 December 2007

Back in town

13 December 2007

Nog even internetten :D

12 December 2007

Voorlopig laatste bericht
Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 162081

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 04 Juni 2011

Dream come true

03 December 2007 - 04 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: