Het eerste bericht - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Het eerste bericht - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Het eerste bericht

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

16 Juli 2007 | Nederland, Veldhoven

Ik heb ooit (lees: alweer 5 jaar geleden!)voor stage 4 mnd in Nepal, Pokhara gezeten en ik ga nu eindelijk terug!
Heb toen met Koen 4 mnd op Global Collegiate School lessen l.o en biologie gegeven en een cursus ontwikkeld en verzorgd voor docenten die daar zin in hadden.
Ik woonde intern in het girls hostell.
We hebben veel gezien, veel gedaan en nu ga ik alleen terug. Rugzak op en go with the flow!
Ticket is geboekt!!

Ga terug naar de school waar ik gewerkt heb, Shanta opzoeken, een shari dragen, kookles krijgen van Shanta, de bergen weer zien, momo eten, de geuren weer ruiken en bovenal in rust komen met mezelf :D
Kijk er nu al naar uit!
Wilde eigenlijk dat het gister al zo ver was... helaas... nog even wachten tot m'n verjaardag

• 27 November 2007 - 20:08

Sabine:

Hey lieve Naath,
    Wat een mooie foto's van de vorige keer. Ik zie je site nu pas!
    Echt wel lachen!
    CU,
    X Sabine

• 29 November 2007 - 01:05

Peggy:

Hé hallo Nath, ik kon het niet laten..even jouw site bekijken;gaaf hoor!Ik blijf je volgen hoor en ik hoop zo dat je het zo fijn zult krijgen daar. Ben heel benieuwd.Het allerbeste hè meid en geniet er maar heerlijk van.
    Ben blij je nog even gezien en gesproken te hebben.
    Liefs Peggy