Joepieeeee - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Joepieeeee - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Joepieeeee

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

04 December 2007 | Nederland, Veldhoven

Zo lieve mensen
Vandaag het eerste berichte uit Nepal
Het gaat goed hier!!! :-D
Op Schiphol was het zeker wel effe spannend. Inchecken, gate vinden, met de bus etc, maar.. allemaal gelukt
In Munchen mijn ogen uitgekeken met hele kerstmarkten opgesteld op de airport.
Daar begon pas echt de rust. Chai Thee gehaald bij Starbucks en lekker wat gelezen en geschreven (heb een soort dagboekje)
Doha viel erg mee. Niet zo als in Abu Dhabi de vorige keer
Nu geland bij daglicht. Ooooooh zooo mooi
Bergen, wolken, bergen, de hele range, zo mooi!! Heb echt zitten genieten met een Nepalees naast me die Global Collegiate ook kent. Leuk gekletst
Echt zooooo mooi. Kan je niet beschrijven. Gelukkig duurde dat moment best lang
Even moeten zoeken naar de bagage, maar uiteindelijk gevonden! Hihi
Toen rustig op zoek gegaan naar een taxi voor en goede prijs.
Gelukkig was ik al ooit eerder hier geweest... Pfoee
Wat een drukte, vervuilig, armoede... en toch voelt het goed
Heb een kamer midden in Thamel. Heb thee gekregen en zit nu in een duf hok, met een slome computer waarvan bij het toetsenbord letters steeds vast blijven zitten een mail te tikken. Wat wil je nog?
IK ben er!!!!
De geuren herken je meteen. Het voelt goed!
Heb zin om morgen naar de monckey tempel te gaan en gewoon wat rond te lopen en te kijken en daarna naar Pokhara
Lieve mensen. Thanks voor de berichtjes. Wanneer ik een fijnere computer heb horen jullie meer.
No worry
Liefs uit Katmandu

  • 04 December 2007 - 14:54

    Sanne Van Nunspeet:

    Jeetje Nat,

    dit is echt toeval, ik zat gisteren nog aan je te denken> je bent toch jarig op de 3e?
    Wat gaaf zeg dat je teruggaat/ of eigenlijk nu al bent! Ik weet dat het voor jou een ervaring was om nooit te vergeten...echt super!

    Vertel wat ga je doen, wat zijn je plannen, hoe lang blijf je? Ik zag dat je in Veldhoven woont/woonde?...niet meer in Geldrop dus?

    Meid vertel vertel..........

    heel veel plezier daar!

    X Sanne

  • 04 December 2007 - 16:53

    Pascal:

    Eeej Sweetie!
    Blij dat je heelhuids bent aangekomen en de eerste indrukken goed zijn.... Er zijn er niet veel die zichzelf trakteren op een reisje Nepal op/voor hun verjaardag!;-)
    Geniet er met volle teugen van, en ik zal je een beetje proberen te volgen onder werktijd..

    Groetjes,
    Pascal

  • 04 December 2007 - 17:48

    Afke:

    hey meis, fijn om te horen dat je goed bent aangekomen! ik ga zo steppen... echt raar dat je er niet meer bent en strakkies niet meer bij harks terugkomt! gelukkig hoef ik je nu maar een paar weekjes te missen. ik zou zeggen, geniet met volle teugen en hou ons op de hoogte he! dikke kus!

  • 04 December 2007 - 18:13

    Daan Donders:

    Hey Nathalie,

    Het is dus niet bij woorden gebleven... je hebt het daadwerkelijk gedaan! Ben trots op je ;) En je zal er ook geen spijt van krijgen!

  • 04 December 2007 - 21:46

    Zussie:

    Hey goed zeg!
    Helemaal alleen alles gevonden en dat binnen de tijd (hihi)
    Geniet van de bergen en van alles om je heen.
    Want 3 weken zijn zo om, maar dan heb je een rugzak vol aan mooie herrinneringen.
    x van je zus

  • 04 December 2007 - 21:56

    Meei Yi:

    Hey Nathalie,

    Je eigen site op waarbenjij.nu.
    Gaaf man!
    Goed om te horen dat je goed bent aangekomen. Geen last gehad van jetlag?
    Geniet van Nepal!

    -X-

  • 05 December 2007 - 01:12

    Bobby & Anoushka:

    Hi there!
    Blij te horen dat je goed bent aangekomen.
    We verheugen ons nu al op alle verhalen en fotos.
    Geniet van je avonturen daar!
    Big Kiss,
    A,B&C


  • 05 December 2007 - 09:31

    Maartje (vpeg):

    hey stoer ding,
    wat goed dat je nu al een kleine up date geeft,kenne we je echt volgen,ik ben zo benieuwd...geniet lekker he groetjes maart

  • 05 December 2007 - 09:55

    Sabine:

    Heej schattie,
    Leuk, zo snel al een berichtje!! Spannend zo'n reis met tussenstops, echt fijn dat het zo goed verlopen is.....EN dat je je bagage hebt ;-) En nu...lekker genieten daar van al het moois om je heen. Whaha, geweldig zo'n computer......het is er in elk geval een dus dat is al heel wat.
    Ik houd je in de gaten (ook onder werktijd vandaag, haha foei, maar daar zijn er hier meer van zag ik al :-))
    Dikke X
    Sabine

  • 05 December 2007 - 15:50

    Evelinda:

    Hey Nathalie,
    Je bent er!!!! (ik heb net een mail gestuurd naar je gewone adres, dom dom dom) Je bent al vertrokken!
    Hele fijne weken daar geniet ervan!, ik ga je berichtjes volgen. als je nog een minder stoffige computer vindt. ;-)
    Veel liefs,
    Evelinda

  • 05 December 2007 - 18:33

    Renee:

    namaste Nathalie,
    wat geweldig dat je wederom gaat genieten van Nepal. Wist je al dat Daisy en Eline (studenten van de FSH) er nu ook zijn? Vast wel!

    Veel liefs voor allen daar en genietze.

    Machi,
    Renee

  • 05 December 2007 - 18:36

    Renee:

    ohja...heb je maybe contact gegevens van Shanta-lief voor me? Zou super zijn om haar te spreken...

    thnx,
    renee

  • 05 December 2007 - 20:04

    Jhoppermans:

    Hoi Nathalie,

    Heb een berichtje verstuurd maar weet niet of het is aangekomen. Hoop van wel want het was een heel epistel. Anders doe ik het nog een keer.
    Trouwens nog proficiat.

    Wil en Jan

  • 05 December 2007 - 20:18

    Ma En Pa:

    Hoi Nathalie. Fijn dat alles goed gegaan is en dat alles goed voelt.Hier is het weer vooral erg nat. Wij hopen dat jij het weer hebt waar je het thuis over had.
    Veel plezier en op zoek naar een snellere computer, dan hoef je je niet te ergeren.Snuif de geuren lekker op en houd ze goed bij je. Knuffels van papa en mama.

  • 05 December 2007 - 20:22

    Jan En Wil Hopperman:

    Hoi Nathalie,

    Heb vanavond van pa en ma te horen gekregen hoe ik je kan bereiken. Hartstikke leuk zeg en een hele onderneming. Geweldig.
    Zo te zien heb ik iets fout gedaan met mijn eerste mail maar die houd je nu maar even tegoed tot een volgende keer.

    Groetjes
    Wil en Jan

  • 06 December 2007 - 12:27

    Peggy:

    Hey Nathalie, wat snel al,dat je hier een update plaatst.Heel fijn dat je goed bent aangekomen en dat het allemaal zo goed voelt. Geniet ervan,rust lekker uit,bekijk alles maar eens goed. Hoop dat je weer leuke lieve mensen blijft ontmoeten.
    Have Fun hè meissie. De familie Rooijakkers is trots op je.
    Liefs en een dikke X van ons allevier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veldhoven

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 December 2007

Thuis

23 December 2007

Laatste dagje

19 December 2007

Back in town

13 December 2007

Nog even internetten :D

12 December 2007

Voorlopig laatste bericht
Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 162132

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 04 Juni 2011

Dream come true

03 December 2007 - 04 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: