Update - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Update

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

08 December 2007 | Nederland, Amsterdam

Namaste
Zo zo zo
Het regent in nederland? hihi
Hier is het echt heeeeerlijk. 's ochtends en 's nachts echt koud (heb 2 dekens nodig) maar overdag is het hier heerlijk
Ben gister naar Global geweest. Met de bus. Even wennen, tijd geleden, toch wel wat veranderd, mijn orientatie is wat lastig, maar.... kunnen wennen en de nieuwe school kunnen vinden
Meteen mensen die me herkenden! Nog ongeveer de helft van de docenten werkt er nog. Meer dan verwacht!
Erg leuk. Heb een rondleiding gekregen in de nieuwe school: gaat echt helemaal nergens over! Wat een luxe :D
Daarna heeft Nanda Lal de 2 stageloopster gebeld (jaja... mobiele tel. is helemaal hot hier..) en die zijn naar school gekomen
Erg leuk om met hen en de docenten te kletsen
Deze waren verbaasd dat ik er was en dat ik hun namen nog wist... hihi.. good memories will last a long long time....
Veel complimenten en lachende gezichten mogen ontvangen. Erg mooi!
De hele dag op school geweest en erna met Daisy, Eline en 3 docenten op de motorbike :D new experience for me..naar Lake side gegaan. Zoooooo mooi met de ondergaande zon! Wauw
Daarna in een echt Nepalees tentje gegeten. Soort van tapas van kunnen maken en zo van alles wat gehad. Op de grond met wat kussens, uitzicht op het Fewa Tal (Meer) en de bergen. Erg gezellig
Daarna ' op stap' geweest hier in Lakeside
Het is echt wel een heel stuk moderner geworden hier... Lekker gedanst en lol gemaakt
Weer andere toeristen ontmoet en alvast vrienden gemaakt voor 'later'
Met een jongen uit Oostenrijk die al 2 jaar reist naar zijn ' huisje' geweest
Hij leeft in de bergen bij lokale mensen om de kosten te drukken en veel te mediteren.
Leuke tijd mee doorgebracht vandaag. In de bergen, nepali tea, uitzicht weer op de het meer en leuke gesprekken
Heb zijn e-mail en ga hem mailen, want hij kent een goede Sjamaan in Kathmandu (soort medicijnman) en daar wil ik wel naar toe gaan de laatste week
Hier net in de internet shop naast een Hollandse jongen komen zitten en zo weer eetgezelschap gecreerd. Haha
Je bent alleen, maar ook weer helemaal niet. Ben echt heel blij dat ik deze stap gemaakt heb.
Wil niet te veel denken aan ' later' aan het nieuwe jaar. Het lijkt allemaal zo ver weg, terwijl het dat niet is... best apart
Begin nu een beetje tot rust te komen, me weer echt thuis en rustig te voelen. Kost voor je lichaam toch best wel wat tijd totdat de stress eruit is... Langer dan verwacht
Wil ook nog wat yoga enz gaan doen, maar let's see. One thing after the other. Step by step
Probeer nog wat foto's te plaatsen, maar de laatste duurden erg lang... (minuutje of 15 voor 2.... ach)
Leuk om van jullie berichtjes te krijgen! Vind het ook leuk om dit met jullie te delen
Take care
Veel liefs vanuit Pokhara

  • 08 December 2007 - 14:53

    Zussie:

    Namaste vanuit mierlo,

    Inderdaad in de regen hier maar dat is alleen maar goed, je hebt mooi weer verdient. Ziet er goed uit op de foto's en tof voor je dat je helft nog op school werkt en dat ze je nog kennen.
    Super voor je.
    Hier gaat alles zijn gangetje en ben ik beig met een kerstboomjacht, en dan nog in de pot he?
    Maar voor nu een dikke knuf en ik denk aan je geniet ervan
    je zussie

  • 08 December 2007 - 20:06

    Luciënne:

    Hé die Nathalie,
    Wat leuk om je Nepalese belevingen via internet te volgen. En heerlijk om te lezen dat je zo geniet. Enjoy!
    Lieve groetjes Luciënne

  • 08 December 2007 - 20:47

    Maartje (vpeg):

    hey wat gaaf dat jij die mensen nog kent en zij jou ook,en prachtig die foto van het meer,de verleiding zal nu wel groter zijn om een jaar weg te blijven,ik vind je kei stoer en blijf je volgen,
    groetjes maart

  • 08 December 2007 - 23:50

    Hanneke:

    Ha vrouwke,

    Heerlijk!!!!! Goed dat je dit hebt gedaan, lekker ontspannen en genieten....

    Hele dkke kus Hanneke

  • 09 December 2007 - 10:48

    Je Peettantetje:

    Hoi,
    geweldig dat je voor je zelf hebt gekozen! Altijd doen. En ik merk dat je heel erg geniet. Prima, houden zo.
    Ik vind het hartsikke leuk je op deze manier te volgen. En al de reacties van het thuisfront zullen je ook wel goed doen: ver weg, maar toch dicht bij.
    Nath, kom tot rust en daarna zie wel weer. Alles komt goed.
    Maria.

  • 09 December 2007 - 11:51

    Sabine:

    Hoi stoer ding,

    Die tapas ziet er ook goed uit!

    Wat een verhalen, en wat een prachtige foto van het meer! Adembenemend......

    Geniet ervan en sla de beelden, geuren etc. allemaal goed op in je koppie. (en op t fototoestel, hihi)

    Wij genieten van afstand stiekem ook een beetje mee.....

    Liefs, Sabine

  • 09 December 2007 - 12:45

    Sandra Van Den Hurk:

    Leuk, foto's!

    Wel grappig, die foto aan tafel, iedereen zit dik ingepakt met een dikke jas enzo....haha....

    Ja, mooie foto, van dat meer!
    Leuk ook dat ze jou herkende op de school.

    Inderdaad, sinds afgelopen weekend wordt nederland in kerstland omgetoverd, wel leuk om te zien. Maar stieken zouden wij ook wel in een ander land willen zitten hoor....

    Liefs Sandra.

  • 10 December 2007 - 06:58

    Olga:

    Hey,
    Heb je website in mijn "favorieten" gezet en iedere dag op kantoor 1e werk "ff kijken!".
    Je klinkt gelukkig, je ziet er gelukkig uit, ben zo blij dat het goed met je gaat! (niet dat ik daar ook maar 1 moment aangetwijfeld heb hoor hahaha).
    Merk wel dat ik je meer mis als ik verwacht had, maar ja daar kom ik ook wel weer overheen. Life goes on!
    Geniet lekker van de komende weken en blijf wie je bent!
    Gr. Olga

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 December 2007

Thuis

23 December 2007

Laatste dagje

19 December 2007

Back in town

13 December 2007

Nog even internetten :D

12 December 2007

Voorlopig laatste bericht
Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 162150

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 04 Juni 2011

Dream come true

03 December 2007 - 04 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: