In love with the world - Reisverslag uit New Delhi, India van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu In love with the world - Reisverslag uit New Delhi, India van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

In love with the world

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

13 December 2011 | India, New Delhi

Eindelijk internet gevonden... maar de usb poort doet het niet..
Dus de blog die ik getypt had en alle fotos die geselecteerd zijn.. daar kan ik niet bij..

MAAR ik kan je vertellen.. ik ben happy, gelukkig, rijk en ik vlieg vlieg vlieg als geen ander!
Langste vlucht is anderhalf uur!!! Soaring langs de bergwand... toplandings gemaakt en veel geoefende op de trainingssloop! :)

Voor nu ga ik het er dus bij laten, maar zodra ik internet vind en een cimputer waarvan de usb poort het wel doet, dan horen jullie meer
Fijne voorbereidingen voor de kerst!
Liefs en zonnestralen!

  • 13 December 2011 - 11:52

    Rosie:

    mmmmm lekker die zonnestralen! daar kunnen we er hier wel wat van gebruiken I guess ;-P...... Enjoy it all girl!!!!! Kannie wachten op alle verhalen hihi. kissykiss&hugzzzzzz

  • 13 December 2011 - 12:11

    Pantaleon59@hotmail.:

    Leuk om weer van je te horen ,
    mn zoon is vertrokken naar australie om te gaan studeren dus is het mogelyk dat ik hem op ga zoeken in 2012 en dan zou ik een tussenlanding kunnen maken waar jy dan uithangt,, je weet nooit ,zou ik heel leuk vinden.
    ps. ben de laatste tyd erg in de weer met golf .heb deze zomer 2 toernooien gewonnen en afgelopen weekend 3 e met een pro am , dat betekent een flight met 1 pro en 3 amateurs.
    Er waren 14 flights.
    kus en fyne feestdagen.
    Leo

  • 13 December 2011 - 12:11

    Pantaleon59@hotmail.:

    Leuk om weer van je te horen ,
    mn zoon is vertrokken naar australie om te gaan studeren dus is het mogelyk dat ik hem op ga zoeken in 2012 en dan zou ik een tussenlanding kunnen maken waar jy dan uithangt,, je weet nooit ,zou ik heel leuk vinden.
    ps. ben de laatste tyd erg in de weer met golf .heb deze zomer 2 toernooien gewonnen en afgelopen weekend 3 e met een pro am , dat betekent een flight met 1 pro en 3 amateurs.
    Er waren 14 flights.
    kus en fyne feestdagen.
    Leo

  • 13 December 2011 - 13:39

    Zussie:

    ik kijk uit naar de uitgebreidere versie

    kussie van je zussie

  • 13 December 2011 - 15:37

    Yvonne:

    Hey meid,
    Wat een enthousiasme. Volgens mij vlieg je letterlijk en en figuurlijk!

    Liefs Yvonne X

  • 13 December 2011 - 16:07

    Mama En Papa.:

    Hoi Nathalie.
    Fijn dat het goed met je gaat en dat je er lekker op uit vliegt. Maar vooral ook goed weet te landen. Ik zag dat het 30 graden is. Daar hebben wij drie dagen voor nodig. Geniet ervan wij vinden het fijn dat het met jou goed gaat.

    Knuffels mama en papa.

  • 14 December 2011 - 20:47

    Jan En Wil:

    Fijn om te lezen dat het goed gaat en dat je zo geniet van het vliegen. Zijn benieuwd naar je verhalen en foto's. Verheugen ons er al op.

    Liefs van ons uit het kersendorp Mierlo.

    Jan en Wil

  • 22 December 2011 - 20:32

    Jan En Wil:

    Hoi Nathalie,

    Wij willen jou alvast Fijne Kerstdagen wensen en voor 2012 veel warmte, licht, liefde, gezondheid, vlieg-genot, reisplezier en geluk.

    Wij zijn hier volop bezig met de voorbereidingen voor Kerst. De boodschappen zijn bijna binnen, zaterdag een beetje voorkoken en de rest op de dagen zelf.
    Morgenvroeg ga ik rond 10.30 uur eerst even in Bethanië kijken en luisteren. Kim en Cas gaan daar met de school kerstliedjes zingen voor de ouderen. Mijn moeder vindt dat natuurlijk prachtig.
    Zaterdagavond moet Jan zingen en zijn we met tweetjes. 1e Kerstdag komen Inge, Marco en Isa en mijn moeder. 2e Kerstdag komt de andere bups bij ons en ook mijn moeder.
    Inge en Marco vertrekken 2e Kerstdag om ca. 6.oo uur naar Oostenrijk en komen Oudejaarsavond weer terug. Isa blijft die week bij ons. Kunnen we haar lekker vertroetelen. Normaal slaapt ze goed en ik hoop nu ook anders zal ik na die week wel op mijn wenkbrauwen lopen. De strijd met verschonen is voorbij !!!

    Afgelopen zaterdag hebben we 's middags feest gehad van vrienden. Zij zijn 40 jaar getrouwd. Het was ontzettend gezellig. We hadden met nog een stel een liedje gemaakt op de wijs van : Heb je even voor mij ? Ze zijn namelijk allebei met pensioen maar hebben het ontzettend druk, ieder met zijn eigen ding. Het was een succes.

    Met Jan gaat het goed. Hij moet nog één keer naar de fysiotherapie voor een afsluitende test en dan zelf de conditie weer opvoeren. A.s. zaterdagmiddag wil hij weer eens met de mountainbike in het bos gaan proberen.

    Kim heeft haar zwemdiploma C gehaald en is klaar met zwemmen. Sinds twee weken gaat ze nu naar paardrijles en ze vindt het geweldig.
    Binnenkort wil ik eens gaan kijken.
    Vorige week ben ik met Cas naar zwemmen geweest. Hij is bezig voor A en zit in badje 2(gaat t/m badje 4). Van de duikplank springen, van de kant duiken en zwemmen zonder armbandjes wel met kurken om het middel. Leuk om te zien.

    Het is hier triest weer, echt de donkere dagen voor Kerstmis. Geef mij dan maar de sneeuw van vorig jaar maar daar ziet het niet naar uit want het is hier rond 8-10 graden overdag. Veel mensen zijn verkouden en ik ben ook niet gespaard gebleven.

    Vorig jaar was je hier en ik moest net denken aan de wenslampion die we toen van jou hadden gekregen en opgelaten hebben. Pas zag ik het nog bij een of ander programma of film op TV. Zo mooooooooooooi !!!!

    Waar je met die dagen ook bent en met wie allemaal, we denken aan jou
    en ook al zijn we ver weg als je goed voelt, voel je onze armen om jou heen voor een hele dikke knuffel en een paar klapzoenen op je wang XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Veel liefs van ons.
    Jan en Wil


  • 23 December 2011 - 18:46

    Peettantetje:

    Vlieg jij er maar fijn uit.
    Tot op grote hoogte.
    Nu heb je de kans.
    Ik wens je heel veel fijne kerstdagen, waar je ook bent.
    Ik hoop ook met een heleboel lieve vrienden.
    Wij, vanuit het miezerige Nederlandje (iedere keer weer nat tijdens het fietsen naar en van school) denken aan jou.
    Heel veel liefs, nichtje.
    Tot volgend jaar!!!!!

  • 24 December 2011 - 18:39

    Papa En Mama:

    Hoi Nathalie van hier uit hele fijne dagen. Hebben vandaag meerdere keren geprobeerd je te bellen maar geen geluk.
    Heb je nu je weer verkast bent een ander nummer. Morgen naar oma en de tweede kerstdag komen Danielle en Bas in de middag naar Mierlo. Vandaag met Sylvia naar het city centrum geweest bij ludiek wat gegeten en gedronken en naar kerstzang geluisterd.
    Nog wat nieuwe kleding gekocht voor Sylvia zei ook weer een uitje gehad. Onze auto geparkeerd op de Braak 27. De grote boom bij de buren was eruit een heel ander aanzicht. Wij kijken nog uit naar jou foto's Liefs en knuffelsssssss Pa Ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 162132

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 04 Juni 2011

Dream come true

03 December 2007 - 04 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: