Vrije Vogel - Reisverslag uit Delhi, India van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Vrije Vogel - Reisverslag uit Delhi, India van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Vrije Vogel

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

18 November 2012 | India, Delhi

Tijd voor een up date vanuit beautiful Bir!

Eindelijk internet beschikbaar. De laatste dagen waren vol van powercuts, maar NU zjin we dan in het internet cafe beland.
(Heb later meerdere malen geprobeerd het up te daten, maar weer niet gelukt, deze site is te langzaam... ja echt... dus verslag dat je nu leest is al weer een week oud... meer update komt later...)

Gister een zalige vlucht gemaakt!!!!! Mijn record weer gehaald :)
De Rode Tempel en terug naar het landingsveld... JIPPIE!
Voelde goed, want had een paar dagen niet gevlogen. Al een dikke week waren de condities niet heel erg fijn. ERG bumpy in de lucht... de glider die ineens half weg is.. haha... NIET grappig... maar nu dus weer lekker gevlogen :)
Meer dan een uur in de mooie, stille lucht, bergen om me heen, andere vrienden die vliegen, vogels, zon.... goed leven!

Een andere reden dat ik wat langer niet gevlogen heb is dat mijn mind erg erg druk was.
En ik ben er (weer) achter gekomen dat mijn koppie leeg moet zijn voor ik vlieg. Sommige mensen maken hun hoofd leeg tijdens het vliegen.. helaas, dat kan ik niet... haha... Zou fijn geweest zijn.
Deze dame is namelijk vrij als een vogel tijdens het vliegen, maar ook daar buiten.

Ik had me super verheugd op het feit dat Didi zou komen
Miste hem echt. 4 maanden break en elkaar 1x zien in Wertheim was lang, maar helaas zijn gevoelens niet te sturen
Didi miste zijn vliegtuig, miste de bus in Delhi, had een paar andere minder happy dingen om zich heen.. kortom.. Naathje wordt op een afstand gehouden.
Dat waar ik op gehoopt had was even daar, maar daarna was de Oostenrijkse man die zo speciaal voor mij is erg ver weg.
We hebben al vaker dit soort situaties gehad en het doet pijn, erg veel pijn in mijn hart, maar ik heb het lef gehad om het uit te maken.
Deze dame heeft echt behoeftde aan iemand die vol voor haar gaat en deze man zegt heel veel van me te houden, maar het uiten is moeilijk voor hem (voor welke man niet zou je zeggen...).
Ik dacht steeds dat als ik heb tijd en ruimte zou geven hij kon groeien in ' ons' stuk, maar we waren terug op hetzelfde level als vorig jaar. dus what to do?

Voor mezelf de keuze maken.. voelen.... praten.... luisteren.. denken... voelen en nog meer voelen en ik ben dus weer vrij gezellig.... auw...
Maar wel goed zo!

Didi is een paar dagen geleden met de motor op pad gegaan en dat maakt het wel makkelijker. Ik heb de mijne kunnen verkopen :) Dus helaas geen bike trips meer voor mij :(
Maar wel achterop de motor bij Gregory. Dave en Olivier waren ook op de motor.
Een goddelijk dagje naar de warm water bron in de bergen! De weg was echt SLECHT waar er weg was. De moonsoon heeft de halve weg verwoest MAAR we zijn er gekomen... haha.. Erna een uurtje de berg op lopen en dan genieten van het natuurlijke warme water :))))
Plan is om morgen met Dave op de motor naar Kausool te gaan en vandaar naar Khirganga te lopen (uurtje of 5).
Daar de nacht blijven... Nog meer warm water (tatapani's) en dan de dag erna terug. Eens kijken hoe dit plan uitpakt en anders gewoon weer vliegen :)

India geeft me keer op keer levenslessen..............
Ze voelen soms hard en pijnlijk aan, maar ik weet ook dat ze leiden tot groei. Dingen gebeuren, mensen komen in mijn leven voor een reden en uiteindelijk zal blijken waar ze voor dienen.
DUS no worries. Ja, mijn hart huilt om het verlies van een droom, maar aan de andere kant ben ik blij dat ik de kracht heb om voor mezelf het juiste te kiezen.

Ik ben gelukkig voor het feit dat er zo veel mooie mensen om me heen zijn, hier en in Nederland, ik ben gelukkig met het feit dat ik in India mag vliegen, dat de zon op mijn huid schijnt, dat de winter me een nieuw avontuur gaat brengen, dat het herstel van Mieke voorspoedig gaat!!! en voor nog veel meer.... :)

Dank je wel voor het lezen van dit blog, thanks voor alle reacties op de vorige en tot snel!
Veel zonnestralen en liefs uit India

Ja, ik ben dus met Dave naar Kheergange gereden op de motor van Dave.. de kleine Yamaha, heb amazing hot baths gehad, mooie natuur, fijne tijd. Op de weg terug kwamen we Didi tegen.. haha... ook op de bike... Nu iedereen dus weer terug in Bir...
Meer stories komen later... met beter internet...
Liefs voor nu

  • 18 November 2012 - 13:31

    Yvonne:

    Hay Naath,
    Lieve meid, je bent het waard om VOL voor te gaan! Dapper dat ze zo voor jezelf bent gaan staan. GROEI!
    Geniet van de mooie dingen, natuur en mensen.

    Een hele dikke ZOEN!

    Liefs Yvonne

  • 18 November 2012 - 14:46

    Papa En Mama:

    Hoi Nathalie fijn weer wat te lezen, maar wij wisten al wat er in jou omging.
    Wij vinden het fijn om tussen door jou even te bellen.
    Sinterklaas is weer in nederland wie weet wat hij ons brengt.
    Nog een maandje en ben je even in Mierlo.
    Geniet nog van je vrije leventje.
    Knuffelssssssssssss

  • 18 November 2012 - 15:49

    Ruud En Henny:

    Hoi Nathalie, fijn om weer iets van je te horen.
    Wij hebben niet heel veel meegemaakt.
    Wel hebben wij onze kleinzoon Pieter mogen verwelkomen, hij is op 29 oktober geboren,moeder en kind maken het goed, nu even niet want Suzanne heeft een oorantsteking en Jasper is erg
    verkouden koorts, hoesten en snotteren. Maar verder gaat alles goed.
    Tante Henny en Ome Ruud

  • 18 November 2012 - 16:42

    Rosie:

    ha lieve lieverd, altijd fijn jou te lezen! Goed van je om voor jezelf te kiezen although it hurts.... Ik zit weer eens in de bus ipv de trein, het lijkt India wel pffff en al die medereizigers klagen steen en been hahaha gow with the flow. Love ya! Knufs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 162088

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 04 Juni 2011

Dream come true

03 December 2007 - 04 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: