Lente - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Lente - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Lente

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

18 April 2013 | Nederland, Geldrop

Goede middag

Voelen of zien jullie het zonnetje ook???
ZALIG!!!!!
Jep... ik ben weer terug in NL :)

De laatste weken in Westendorf nog hard gewerkt, al was het wel een heel stukkie rustiger. De laatste week was zwaar, omdat het juist zoooooooooooo rustig was... maar ja, hoort er ook bij. Zo zeg ik meestal 'it's part of the game'.
Nu is echt zo wat alles dicht, seizoens pauze, ook de kabelbaan.
Westendorf komt met Pinksteren weer tot leven.

Kan terugkijken op een mega fijne, zware, gelukkige, gekke, lollige, leerzame, beetje eenzame, nieuwe style winter.
Winter in Europa... echte winter!
Werken.... ook weer effe wat nieuws.. haha!
Nieuwe taal leren... volgens jaar ga ik inzetten voor het dialect!
Sparen.... zodat ik straks weer kan uitgeven!

Het werken is me goed bevallen. Het was veel, maar ook een fijn gevoel dat je je echt nuttig maakt. Reizen is goddelijk! Maar iets doen, een ritme hebben (al is het een raar ritme), langere tijd op 1 plek zijn, centjes verdienen is ook weer eens leuk.
Nachtes Jahr bin Ich wieder da!

Op een zaterdag hadden we de laatste avond. Leeg-zuip-einde-seizoens-party. €2,00 voor bier, wijn, schnaps, flugel, jagermeister etc €4,00 voor mixjes.
Bier was op, witbier was leeg, gluhwein, hottie, wijn, alle wodka's, malibu, bacardi, flugel etc etc etc.....
Weer eens iets anders... :) Een keer een zaterdag om 00.00 sluiten... haha.

De dag erna de bar zo goed en zo kwaad als het ging schoon gemaakt en op maandag hadden we personeelsdag (surprise!! tatatatta).
Om 9.00 verzamelen in Worgl, voor een bakkie en toen hadden we een klim workshop. Goddelijk mini zonnetje en op de klimwand buiten geklommen. Was heeeeeeeeeeeeeeel lang geleden voor mij.. Was echt leuk!!!! Klimmen, zekeren, fotokes maken, vertrouwen dat die ander jou goed zekert... etc
Daarna een hapje gegeten en chill naar bed, want zondag avond was ik naar een Tiroler feest geweest. Heb er de hele winter gewerkt en ken nu best veel mensen.. en overal zijn het dezelfde mensen die een biertje of schnap komen drinken.. haha.
Heb zelfs nog met Tiroler mannen in leder-hosen op van die muziek gedanst.. heerlijke avond gehad!

Laatste dagen chill gedaan, appartement opgeruimd, nog een wasje gedraaid, gekookt voor Peter, spullen ingepakt, etc
En toen in 8 uurkes naar huis geknald.. hendig als ge gewoon 140-150 ken rije!

Bij papa en mama aangebeld en gezellig bijgekletst.
Dag erna meteen wat vriendinnen gezien en toch die frikandel speciaal gegeten met frietjes en calve mayonaise... mjammie!!!!!!!
Normaal dus geen vlees, maar soms mag je een uitzondering maken he?! Toch? haha... MMM.

Nu effe plannen bijstellen
Had voor vrijdag aan afspraak in Hannover (papa zou mee gaan) om een busje te kopen. Een heeeeeeeeeel vette Volkswagen camperbusje zo'n T4!
Maar er zat helaas een addertje onder het gras. Kreeg ineens een heel rare mail over dat ie zeker moest weten dat mijn vader en ik zouden rijden.. dat ie zeker wilde zijn dat we zouden op komen dagen. Ik zou een transactie moeten maken naar papa en hij zou een transactie maken naar zijn vrouw, a €2000.
Papa en de vrouw van die man zouden dan dat geld op kunnen halen (op de betreffende dag) bij de western union in de postbank van Hannover.

Pfff.... nieuwe dingen voor mij.. raar gevoel... googlen.. niet veel goeds... een vriend van een vriendin zei ook nog dat ik voorzichtig moest zijn, omdat zijn broer zo opgelicht is... nog meer gegoogeld en precies dezelfde opzet gelezen bij mensen die waren het geld op de dag van de overboeking al kwijt.
Iemand had met valse gegevens in, in dit geval Hannover, de stad opgehaald, of misschien wel gewoon ergens anders....

Meneer dus netjes gemaild.. en rara.... niets meer gehoord... Jammer.. heb nog wel m'n geld gelukkig, maar nog geen busje.

Dusssssssssssssss verder zoeken.
Vriendinnen bezoeken.
Nadenken over mijn plannen voor de komende maanden tot aan de winter... effe geen clue... maar als je nog een busje weet, of iemand kent die 'in busjes doet' tell me tell me!

Heb weer wat meerdere hengeltjes uit gehangen, maar hoe meer hoe beter denk ik, en dus sneller :)
En dan kan ik rondtuffen, vrienden bezoeken in Europa, Paragliden én heb ik altijd een bedje voor mezelf :)

Veel liefs voor nu
ENJOY THE DAY

  • 19 April 2013 - 09:58

    Rosie:

    fijn dat je er bent! busje komt zo.....;p hihihihi x

  • 20 April 2013 - 23:22

    Wil En Jan:

    Veel succes met de zoektocht naar een busje. We duimen voor je.
    Als je tijd hebt altijd welkom, maar bel even want we zijn nogal eens weg.

    Liefs en groetjes van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 415
Totaal aantal bezoekers 162130

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 04 Juni 2011

Dream come true

03 December 2007 - 04 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: