Namaste Incredible India - Reisverslag uit Delhi, India van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Namaste Incredible India - Reisverslag uit Delhi, India van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Namaste Incredible India

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

28 September 2012 | India, Delhi

Namaste Namaste

After a sweet evening at home met Boerenkool, nog een lekker Bossche bol bij de thee, de laatste dingen gepakt te hebben redelijk geslapen.
Gisterochtend?!!!! (lijkt al weer zoooooooooo ver weg) ben ik met ons pap en mam naar station Eindhoven gereden en met de trein naar Schiphol gegaan. Een tig uur gevlogen en dan zit ik nu weer in Delhi...
Life is amazing!!!!

Ben mooi op tijd aangekomen :) Lekker filmpje gekeken in het vliegtuig en later de bus gepakt naar de Main Bazaar. Ik zou eigenlijk naar Torun gaan maar die is helaas nog in Mumbai voor werk. Dus toch maar even een guesthouse gezocht.
Later daar gedoucht en wat bijgeslapen.

Nu dus al weer de eerste dal mahakani op met wat roti's en een lemon soda.
Her en der wat rondgestruind, al weer gekletst met een franse vrouw die is voor haar kleding zaakje in Frankrijk hier deals probeert te maken. Voel me weer echt thuis, al zie ik ook weer echt veel dingen. Jammer dat mijn spiegelreflex camera stuk is, ben echt in de mood om kiekjes te maken

Al die kleuren weer, de fiets riksja's, de schoolkinderen in hun uniform en de meiden met strikken in de haren, de chai wallahs, de fruit kramen, de mensen met tulbanden op hun hoofd, vrouwen in sari's, werklieden die bankjes bekleden, mannen die kruiden verkopen en gewoon overal mensen.

Nou, zo voelt ie dus nu. Happy, thuis, maar weer veel indrukken :)

Ga nu nog even een powernap doen, want zo'n lange reis hakt er toch wel in (alsook het temperatuur verschil).....

Maar wilde jullie even laten weten dat ik dus weer heelhuids aangekomen ben.
Ga misschien (hoop ik) morgen nog naar Torun. Kadootjes afgeven en kletsen en dan zondag met de nachtbus Bijnath om dan de taxi te pakken naar Bir.
Dit doe ik samen met Urs. Die Zwitserse pilot die mij toen die tandem vluchten heeft gegeven.

ZIN IN!!!!!! Heb de bergen ECHT gemist... en nu dusweer bijna zo ver!
Voor jullie veeeeeeeeeeeeel liefs en tot de volgende keer!

XXX

  • 28 September 2012 - 14:47

    Yvonne:

    Hay Naath,

    Lekker he, THUIS komen. Geniet!

    Dikke zoen van mij. X

  • 28 September 2012 - 15:53

    Rosie:

    ha liefie, goed te lezen u're safe home ;) hier ff momentje tussendoor om je een virtuele knuffel te brengen. Geniet!!! Liefs!!!

  • 28 September 2012 - 17:45

    Lydia:

    En daar gaan we weer! Wereldreizigster ben je geworden :) jammer dat ik je even niet in real life heb gezien. Volgens mij heeft mijn moeder je wel nog gezien toen je een x een lesje gaf bij david lloyd.
    Hoe lang ben je deze x weg? Is het nu niet 3 jr geleden dat je voor het eerst weg ging?
    Nou veel plezier weer met dit avontuur!

  • 28 September 2012 - 23:19

    Papa En Mama:

    Hoi Nathalie s'morgens jou op de trein afgezet, en maar goed ook er was een file naar schiphol.
    Ja erwas weer een ongeval gebeurt. jij al vlot op schiphol daar ging het om. En nu alweer zover weg maar alweer zo vertrouwd. Geniet ervan knuffelsssssssssss Vandaag ook een pakketje voor jou hier aan gekomen ik denk schoenen.

  • 29 September 2012 - 05:48

    Bianca Wijgerse:

    home sweet home, enjoy..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 162326

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 04 Juni 2011

Dream come true

03 December 2007 - 04 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: