Oelalalala - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Oelalalala - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Oelalalala

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

02 Augustus 2009 | Nederland, Veldhoven

Zo. Gister was het dan precies 1 augustus
Dit betekend dat over precies 1 maand - 1 dag mijn huis niet meer mijn huis is. Dat alles eruit moet zijn en dat het bijna zover is.
Sleuteloverdracht, alles in dozen bij m'n zus of in de garage bij ons pap en mam.
Heb al de laatste lessen gegeven bij Club Sportive, bij alle andere clubs tegen de mensen verteld dat ik stop, m'n bed, logeerbed, eethoek, lampen, stoel etc etc al verkocht, cursus nepalees op cdrom binnen, extra genoten van de voorlopig laatste Extrema Outdoor :):):)en het gave concert van Anouk alsook van Concert at Sea. Zooooooooooooo gaaf!!!
Laatste stapavondje met Rozell (en Sabine als ze kan) staat genoteerd in de agenda alsook het 'kom effe een drankje doen feestje'
Wel nog even druk met de zumba op campings, wat trouwens harstikke leuk is en her en der wat lesgeven, maar.....ben er bijna ready voor!
Het echte echte echte aftellen is toch wel begonnen... hihi. JEUH!!!!

• 03 Augustus 2009 - 16:36

Mary:

wens je heel veel plezier en succes. helaas ga je de geboorte van een nieuw kindje missen maar je zult vast wel weer eens terug keren en de nieuwendijk bezoeken dikke x mary en robbert

• 08 Augustus 2009 - 20:46

Papa En Mama:

Vanaf nu hebben we internet en hebben gelijk gekeken. Het ziet er goed uit Nathalie. Maar we zien je nog voordat je vertrekt.
    Er moest ook nog wat gesjouwd worden, dus there whe come.

• 10 Augustus 2009 - 21:08

Zussie:

ola,
    Bijna is het dan zover...
    Ready for take off in about 1 month....
    spannend ;)

En ik mag nog mee ook nog.

dikke kus

• 17 Augustus 2009 - 15:41

Tante Diny:

Lieve Nathalie - wil je alvast een heel goede reis wensen, zeker ook de eerste tijd met Danielle. Blijf je volgen en wens je alle succes.Liefs -tante Diny.

• 21 Augustus 2009 - 09:28

Bianca Wijgerse:

ik wens jou een fantastische reis met heel veel mooie ervaringen

helaas kan ik er niet bij zijn op 30 aug , maar ik denk zeker aan je en ik blijf je volgen en mailen,

liefs Bianca

• 24 Augustus 2009 - 19:55

Laila Swinnen:

lieve nathalie
    heel veel plezier met je reis en geniet er maar lekker van heel erg bedankt voor de kaart
    enblijf gezond xxxxxxxxxsjes

• 27 Augustus 2009 - 10:08

Joyce :

Hoi Nathalie!

Heb meteen even je weblog gecheckt, leuk om te zien hoe iedereen deze weer anders maakt. Ik wil je in elk geval heel veel succes wensen, als ook veel plezier, warmte, liefde en geluk tijdens je leven in Nepal. Het is hrdstikke leuk als je ook even een kijkje neemt op mijn weblog (www.joycemartens.waarbenjij.nu). Ik ga je reis in elk geval zeker bijhouden en zal als het kan af en toe een berichtje posten vanuit Bolivia!

Geniet ervan!!!

Veel groetjes, nu nog uit Den Bosch,

Joyce (van de lessen bij Olypmpia.)

• 27 Augustus 2009 - 20:59

Lydia Peels:

Yes, eindelijk op de site gekeken! Ik ga je echt volgen daar hoor, ik vind het echt super stoer! Succes met alle laatste loodjes hier he.

Groetjes Lydia

• 27 Augustus 2009 - 21:08

Tante Henny:

Hoi Nathalie,
    Het ziet er allemaal mooi uit. Nog 9 dagen en je grote reis gaat beginnen,Ome Ruud en Ik wensen je een goede reis, maar zondag komen we nog even afscheid van je nemen.

• 30 Augustus 2009 - 07:58

Mike (Olympia):

Hi C3,

Veel plezier met je vriendinnen vandaag!!

Mike.

• 31 Augustus 2009 - 16:49

Tante Diny:

Dag lieve Nathalie - zo vlak voor je vertrek wens ik jou en Danielle alle goeds en wees voorzichtig - ik blijf je volgen! Veelgroetjes en liefs -tante Diny.

• 31 Augustus 2009 - 18:51

Jan En Wil:

We vonden het erg gezellig gisteren.Nog 4 nachten en dan is het zover. We gaan je zeker volgen bij deze super reis. Zal wel even duren eer je weer wat van ons hoort want wij gaan a.s. vrijdag een dag of 10 in de Oostenrijkse bergen wandelen. Ook mooi, maar als ik jouw foto's zie...........!!!!!!!!!!!!!
    Die 3 1/2 week samen met Daniëlle lijkt me ook heel speciaal.
    Goede reis, een fijne tijd daar en tot over enkele weken.
    Jan en Wil

• 02 September 2009 - 01:59

Bobby & Anoushka:

Bon Voyage! Geniet ervan.
    Liefs van Bobby & mij,
    Anoushka

• 02 September 2009 - 19:58

Marion:

Nathalie, een warm vertrek vrijdag, en een geweldig mooie reis met alle moois en liefs, lieve groet, Marion

• 02 September 2009 - 21:02

Ruben En Suzanne:

Hoi Nathalie,

Zag het kaartje met het adres liggen. Staat nu genoteerd. We wensen je een hele mooie reis!!!!!

• 03 September 2009 - 06:44

Edwin:

Welkom in Kathmandu....

• 03 September 2009 - 17:36

De Schoofjes:

Hey Nathalie,
    Wij wensen je een fijne vlucht, misschien ben je zelfs al aangekomen als je dit leest. Heel veel plezier, geniet met volle teugen en laat Danielle al die mooie plekjes maar zien/ruiken/voelen die maken dat Nepal jouw 'thuis' is.
    Groetjes, ook aan Danielle,
    Jochem, Wendy en Marith

• 05 September 2009 - 12:35

Papa En Mama:

Hoi Nathalie en Danielle het is hier nu 14.30.Is alles goed gegaan, mee gevallen. Alle rugzakken van de band.En heb je de geur van Nepal al goed opgesnoven.Nu dan eerst maar wat uitrusten van de vlucht.Tot mails. Knuffels Papa en Mama.

• 05 September 2009 - 18:31

Rosie:

dag lieve schat(ten)! pff ben zo benieuwd!!! goed aangekomen zie ik sta elke x met mobiel in de aanslag voor een gezellie smsje maar ja....helaas hihi heel spannend hier, wish it was thuesday! hele dikke dikke dikke kus en knuffel van mij (snif) xxxxx

• 06 September 2009 - 08:01

Bianca Wijgerse:

je reis is begonnen,!!!! waar je zo lang naar uit gekeken hebt

een hele goede reis en een fijne tijd met je zussie

liefs Bianca

• 06 September 2009 - 09:47

Sabine:

Heeejjjj lieverd,
    ben zo benieuwd! Hopelijk goed aangekomen en een fijne reis gehad.
    Geniet lekker van al het moois om je heen!
    Veel liefs en dikke kus van ons!

• 06 September 2009 - 11:47

Papa En Mama:

Hoi Nathalie begrepen dat jullie al veel gezien hadden.Het smsen naar Danielle wil niet vlotten. krijgen wel van haar wij sturen ook maar die komt niet in Nepal aan.Heb je een goed gasthuis. Lekker met je zus genieten. Knuffel Pa en Ma