Radio stilte - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Radio stilte - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Radio stilte

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

29 September 2009 | Nepal, Kathmandu

Heeey lieve mensen at home

Hier nog een berichtje vanuit Kathmandu.

Maandagmorgen Danielle naar de airport gebracht en dan nu afscheid genomen.
Thanks zusje voor de gezellige tijd samen in Nepal en Tibet.
Vind het op zich ook wel lekker om nu alleen verder te reizen, maar het is wel dubbel. Heb stiekem (en ook niet stiekem) wel wat traantjes gelaten, maar dat mag ook best volgens mij.. hihi....

Plan was om naar Pokhara te gaan, maar vanwege Daihsan rijden er bijna geen bussen... dus alles was al volgeboekt. Extra dagje Kathmandu dus...
Beetje jammer, want was wel klaar voor Pokhara, maar dat wordt morgen.
6:15 naar het buspark en dan daar de bus pakken om 7:00

Vandaag beetje chill gedaan.
Stukj gewandeld naar de Swayumbu tempel. Daarbij woont mijn gids die ik had tijdens de trekking in 2007 daar in de buurt. Kon het huis nog vinden, maar volgens de buuf waren ze voor het festival de stad uit.... Jammer, maar wel effe anderhalf gewandelend en bij de budha;s gezeten.

Vanvond eten met Nodoka en een Peruaanse Spanjaard die we ook al in Tibet ontmoet hebben.
Klein wereldje hier.. haha....
Gister met een Belg gegeten en wat tips gehad over Sri Lanka en Vietnam... let´s see

Ook foto´s opgeladen op picasa, dus als je wilt.... be my guest

http://picasaweb.google.com/nathalie.op.reis.azie

Dan donderdag om 13.00 start de cursus en hebben jullie radiostilte tot op z´n minst de 12e.
Geen nieuws is in dit geval dus goed nieuws.

Voor nu veeeeeeeeeeeeeeel liefs
Sport te, werk ze, relax ze, geniet van de aanstaande concerten (Edje...) etc etc

  • 29 September 2009 - 10:50

    Rosie:

    ;-p

  • 29 September 2009 - 14:20

    Wies Van Bommel:

    Ha die nathalie, ik wilde alleeen maar zeggen wat goed van je dat je toch aan je reis bent begonnen. Ik ga hem nu in ieder geval wel volgen. Heel veel plezier gewenst vanuit Dommelen en tot gauw hoors. groetjes wies

  • 29 September 2009 - 18:11

    Rien:

    Dag Nathalie,

    prachtige foto's heb je gemaakt. Of ik mijn eigen reis door Nepal en Tibet opnieuw beleefde. Geniet ervan en probeer deze mooie ervaring vast te houden.
    Ik heb je al eerder gemailt, maar kan me voorstellen dat je niet ieder bericht persoonlijk kunt beantwoorden.

    Nogmaals, geniet ervan en ik hou je reis in de gaten.

    Groetjes,
    Rien

  • 29 September 2009 - 18:46

    Bianca Wijgerse:

    Hey Meis

    ik heb net al je mooie foto's bewonderd, super mooi , wat een andere wereld
    ik wens je een hele mooie en fijne reis verder in je uppie
    en de mooie tijd met je zus heb je toch maar even meegemaakt
    Succes met je cursus

    dikke kus Bianca

  • 30 September 2009 - 14:35

    Zussie:

    Ha lief zusje van me,

    Heel veel succes met je cursus, hoop dat het je brengt wat je ervan verwacht.

    Ik ben lekker aan het bijkomen van de vlucht en heb net als jij wat traantjes laten vloeien ;)

    Nu lekker aan het genieten van mijn laatste vrije dagen!

    Hele dikke kus van je zus en tot over een weekje of 2

  • 01 Oktober 2009 - 08:29

    Sabine:

    Hej liefie,

    Veel succes met de cursus en tot mails!

    XX Sabine

    PS: als je tips over Sri Lanka wilt......heb ik er ook nog wel een paar.X

  • 04 Oktober 2009 - 16:40

    Ans (olympia):

    Hey Nathalie,

    Ik heb net de foto's bekeken: geweldig!!!!

    Ben wel een klein beetje jaloers!
    Heel veel succes met je cursus en ik blijf je volgen!

    liefs,
    Ans

  • 05 Oktober 2009 - 18:55

    Edwin:

    Hé Beautiful.

    Na de drukte afgelopen weken zijn we er weer even. Lezend door je berichten zou ik je even een knuffel willen geven. Hierom geef ik je deze vanuit hier, in gedachten en in mijn dromen.

    Lees dat het goed met je gaat en dat je de mooiste plekjes ontdekt.

    Concertje was leuk maar een lang verhaal. Moest veel aan je laatste woorden denken de laatste keer dat ik je zag. Deze hebben een diepe indruk achtergelaten.

    Voor nu.... ik denk aan je.

    Knuffeltje. Edwin

  • 06 Oktober 2009 - 09:26

    :

    Heey Nathalie!
    Egt super leuk dat je het zo bijhoudt, ok je foto's en zo. Ik vind het erg fijn om af en toe eventjes te kunnen lezen hoe t met je gaat! Ik heb gister mijn eigen waarbenjij.nu aangemaakt. Ik heb namelijk mijn vliegtickets! Nu is het allemaal egt. Ik blijf je volgen! Veel succes en een dikke knuffel!

  • 11 Oktober 2009 - 15:58

    Jan En Wil:

    Hoi Nathalie,

    We denken dat het er nu bijna opzit en wij hopen dat de cursus jou datgene gebracht heeft wat je gedacht had. Wij hebben in ieder geval geregeld aan jou gedacht.
    Vanmiddag hebben Jan en ik nog een flinke wandeling gemaakt en hebben het er samen nog over gepraat. Op het moment is het hier echt herfst. Het regent en wij zijn vanmiddag flink nat geworden. Dan voel je je zalig als je thuiskomt en je lekker gaat omkleden. Heel veel liefs van ons en we kijken al uit naar je volgende verslag. Groetjes
    Jan en Wil

  • 12 Oktober 2009 - 09:38

    Helle:

    Toppie van je zo alleen en ook wel gaaf om zoveel te kunnen zien.
    Geniet er van
    Groetjes Helle x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 162077

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 04 Juni 2011

Dream come true

03 December 2007 - 04 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: