Kort verslag (uitgebreid verslag volgt morgen) - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Kort verslag (uitgebreid verslag volgt morgen) - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Kort verslag (uitgebreid verslag volgt morgen)

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

09 November 2009 | Nepal, Pokhara

Hey hey lieve mensen at home

Wat tof om jullie te lezen na 20 dagen trekking in de Annapurna!

Goed te lezen ook dat de kaarten aankomen :) Betekent dat er weer een nieuwe lading uitkan... hihi

Fijn ook van diegene die wat meer mailen te horen dat jullie hebben kunnen bijtanken met de herfstvakantie!

Hier is het alles behalve herfstvakantie. Hier in Pokhara is het weer zonnig en warm!(Lees een graadje of 28 )
Wel iets anders was het soms onderweg tijdens de trekking.. hihi.. Brrr.... met kleren en al aan in de slaapzak + extra deken.. en zelfs dan.. Brrr.... en dan 's nachts je bed uit moeten om (buiten!) naar de wc te moeten... maar... wel mooie sterrenhemels en full moon!

Alles (op wat dikke dikke dikke grote en nog grotere blaren na)is helemaal goed gegeaan!
De Annapurna Circuit én Annapurna Base Camp gelopen!
Goed weer gehad en super super super mooie uitzichten mogen hebben onderweg, leuke, interessante mensen ontmoet, nieuwe kaartspellen geleerd, soms gebikkeld om een berg op te komen, me verbaasd over de verschillende dorpjes en culturen onderweg en genoten!!! (Ook voor jullie... by the way.. het boekje.. you know.. was with me all the way!)

Gister na een dag van ong 8 uur lopen, 2 uur in een Nepalese bus weer terug in Pokhara. Moe maar voldaan!

Mezelf net door de mails heen gewerkt... hihi....en nu dit korte verslagje aan het typen zodat de radio stilte over is.

I'm still alive and I'm happy, dus geen zorgen!

Morgen volgt een lang lang lang verslag voor diegene die geinteresserd zijn in mijn van dag tot dag verslag met alle afstanden, hoogtes etc... hihi.....
Vandaag gaat me dat niet meer lukken...... Ben een beetje lui en moe....
Sorry.... of juist niet, want dan is er morgen wéér nieuws!! Jeuh!!... haha

Nou, lieve mensen, hoop dat alles ok is in Holland (met de stamppot en rookworst, de pepernoten, speculaas, stroopwafels, frikandellen speciaal, worstenbroodjes, bossche bollen, de vb voor de Sint etc... snif snif....haha)

XXX vanuit Pokhara

PS: tante Maria, thanks voor de uitnodiging, maar het gaat me helaas niet lukken deze Kerst.......... ben in gedachten wel bij jullie, maar je hoeft niet zo veel eten te bestellen deze keer.. snif snif...

PS: Sabine HAPPY BIRTHDAY (ook al vier je het niet)

PS: Pap en mam: Alles gaat goed hier! :) en heb net de ING gemaild.
Fijn dat jullie ook lekker weg geweest zijn! XXX voor jullie

PS: Zussie: fijn je verslagen te lezen en laat de foto's maar komen!
Fijn dat je happy was met m'n (korte) belletje. Was ook de bedoeling om je te verassen en je te te laten weten dat ook al ben ik aan de andere kant van de wereld.. ik je niet vergeet!.... Jij was ook die dag extra in mijn gedachten! En ja, missen hoort er bij.... part of the game, maar idd soms wel heavy....pff

PS: Rosi: Thanks voor je mails, krabbels en tikken. Miss & Luv you too!

PS: Marjo; Fijn dat je hebt genoten van tha freedom! Fijn je te lezen!

PS: Edwin: good luck met tha Pabo en fijn ook jou te lezen hiero!

PS: Johan: wel lief zijn voor mijn zusje he! Hoorde dat je me volgt, nou ik volg jou ook.. ;)

PS: Bertrand: Tof dat je zo af en toe op de site verschijnt. Jij zou het hier ook gaaf vinden! I'm sure.

PS: Everybody: thanks voor jullie mailtjes en berichtjes op deze blog! Echt heel tof. Niks persoonlijks als er geen PSje voor je bijstaat he!.....

Tot morgen!

  • 09 November 2009 - 11:30

    Rosie:

    yeuhhhhhhhhh she's back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dikke knuffel en zoen 4 u girl, kijk uit naar je verslag! (had stiekem al iets van didi gehoord natuurlijk ;-)

  • 09 November 2009 - 12:48

    Wil En Jan:

    Hallo Nathalie, wat super dat je het helemaal hebt uitgelopen.Dat verdient een paar dikke XXXXXXX.
    Zal niet meegevallen zijn met al die blaren!!!! Kijk al uit naar je verslag waarin meer details te lezen zijn.Was het niet vreemd om na al die dagen terug te keren in de bewoonde wereld. Ik heb na een tocht in de bergen altijd het gevoel dat ik in een andere wereld of op een andere planeet ben geweest.
    Hier is het momenteel ook koud. Vanmorgen fietste ik naar het ziekenhuis in Geldrop zonder handschoenen maar dat was niet zo'n succes.
    Zaterdag met pa en ma bij ons gewokt, het was lekker en heel gezellig.
    Wij zijn in de herfstvakantie met nog 2 stellen een paar dagen naar Maastricht geweest in een Van Der Valk hotel. Was ons erg goed bevallen.
    Volgende keer een langere mail maar ik moet een les gaan voorbereiden want de komende 6 weken val ik voor een oud collega in op dinsdagmorgen.2 uur in het Jurrian Pelshuis. Weer even terug in mijn oude rol. Vind het leuk om te doen.
    Nu lekker uitrusten en nagenieten. Beelden op je netvlies terug laten komen en doezelend terugdenken aan de mooie tocht.
    Veel groetjes en tot binnenkort.
    Wil en Jan

  • 09 November 2009 - 14:00

    Sabine:

    X

  • 09 November 2009 - 21:44

    Zussie:

    welcome back,

    joepie morgen meer....

    x

  • 09 November 2009 - 22:02

    Papa En Mama:

    Hoi Nathalie fijn te lezen dat je weer terug bent van je trekking.En dat je alles hebt gelopen wat je in gedachten had.Petje af voor je, en dat met die blaren.knuffels wij kijken uit naar je volgende verslag. Papa en Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 162120

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 04 Juni 2011

Dream come true

03 December 2007 - 04 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: