Nieuw land, nieuwe indrukken - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Nieuw land, nieuwe indrukken - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Nieuw land, nieuwe indrukken

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

25 Maart 2010 | Sri Lanka, Kandy

Heeeeeeeey lieve mensen at home

Hier dan het eerste berichtje uit Sri Lanka, voormalig Ceylon (idd, daar waar de thee vandaan komt... haha)

Had weer een mooie bericht getypt voor jullie, maar ook hier pakt ie de software niet.
Het verslag van de laatste dagen India en een leuke lijst met Wist U Datjes houden jullie nog te goed...

Gister aangekomen in Sri Lanka na een goede vlucht vanaf Madras-Chennai.
Had 's nachts de taxi gepakt vanaf Mamallapuram. Goed geregeld allemaal!
Kom ik daar gewoon een jongen tegen die ik ook al eerder in Nepal was tegen gekomen! Maakt het wachten wat gezelliger.

Vanaf de airport rijden shuttle bussen naar het busstation. Daar de bus naar Negombo genomen... maar... daar regende het?! Tsja... regen seizoen is gestart aan de west kust...

Tsja... dat was ik al weer na 5 minuten beu zeg maar.. Ikke met de Lonely Planet erbij gekeken en de bus genomen naar Kandy, waar ik nu ben.
Vandaag daar de botanische garden bezocht, wat rond het meer gelopen en straks nog naar een Culturele Dans Voorstelling die om 17.30 start.

Slaap buiten het centrum in een mega rustig en luxe!! guesthouse. Had dit gevonden op internet en de prijs valt me ook niet tegen.
Fijn om weer eens een keer een warme douche te hebben!

Is wel raar om weer in een ander land te zijn.. hihi
Andere gewoonten, ander mensen, ander eten, andere taal, ander geld, maar ook wel tof!
Wel een beetje alleen... want de laatste dagen in India heb ik doorgebracht met mensen uit jawel...tatata.... Geldrop

Loop ik in Mammallapuram zie ik Jonno lopen, een jongen die ik ken van het Strabrecht. Hij was daar met zijn vader, nadat ze de Mumbai Challenge voor het goede doel gereden hadden. Tig kilometers in een tuk tuk. Respect!!!!

Was erg gezellig en erg fijn om samen met hen de laatste dagen India af te sluiten! Maar daardoor ook wel een beetje jammer om nu weer alleen te zijn, want dingen delen maakt de dingen vaak mooier....

Jullie weten nu in ieder geval dat alles goed gaat,dat ik weer veilig en wel in een nieuwe land ben (Jeeeeuuuuu... vlaggetje erbij) het eten hier ook lekker is, de bussen nog voller zijn dan in India, de mannen met we willen trouwen om te kunnen emigeren en daar zou ik dan 5000 dollar voor krijgen (tsja.. ze staren hier niet zo als in India, maar zijn gewoon heel direct).. haha

Ga de stad verder ontdekken en jullie veel plezier wensen met de eerste zonnestralen!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel liefs en (hopelijk als er overal internet is ) tot snel met de Wist U Datjes..

XXX

  • 25 Maart 2010 - 10:54

    Jip:

    hey Nathalie, denk regelmatig aan je en lees natuurlijk altijd je blog. Je houdt het allemaal goed vol, met al die vlaggetjes. Gelukkig neem je jezelf altijd mee....take care! warme groeten van Jip

  • 25 Maart 2010 - 11:56

    Papa En Mama:

    Hoi Nathalie fijn te lezen dat alles weer goed gegaan is. Was wat onrustig de laatste paar dagen, maar dat is het moeder gevoel.Hier nu prima weer, iedereen is wat vrolijker en in de weer. Heb je de mail met foto's nog gekregen. Bedankt voor je kaart nog vanuit India. Leuke avond en knuffelssssss. Papa en Mama.

  • 25 Maart 2010 - 12:35

    Yvonne:

    Die Hollanders... kom je ook overal tegen he! maar uit Geldrop.. Toeval bestaat toch niet?
    Geniet van je nieuwe indrukken!

    Liefs Yvonne

  • 25 Maart 2010 - 13:01

    Edwin:

    Ik heb altijd al wel geweten dat Geldrop wereldberoemd zou worden. Wij zijn immers ook overal van de party.

    Nu maar hopen dat er niet teveel regen voor je gaat vallen en dat je regenpak nodig hebt.

    Hier genieten we zeker van de eerste zonnestralen. Heerlijk en elk momentje nemend dat mogelijk is.

    Liefs uit....... Geldrop ;)

  • 25 Maart 2010 - 13:49

    Tante Henny:

    Hoi Nathalie, Volgens mij hebben wij de regen naar jou gestuurd, wij waren het zo zat al die kou en nattigheid. Heel erg bedankt voor je kaart, heb ze allemaal nog staan. Zag van de week in het Citycentrum, dat jou oude buren van De Braak hun huis te koop hadden staan dus missen jou ook.
    Veel groetjes va tante Henny en ome Ruud

  • 25 Maart 2010 - 15:36

    Sabine:

    Hej liefke!!
    Fijn dat je een goede reis hebt gehad! En wat een toeval die mensen uit Geldrop.
    Kandy, super! De voorstelling is ook mooi daar vond ik.
    Zodra je een nieuw telefoonnummer hebt hoor ik het he!
    Enne....thanks voor de kaart meis.
    En de cadeautjestas mag ook weer bijna open, jeuujjjjjj,
    Kus voor jou!

  • 25 Maart 2010 - 17:07

    Zussie:

    een dikke kus voor je vanuit een zonnig en warm (20 graden, vanmiddag) eindhoven

  • 26 Maart 2010 - 13:33

    Bombay Challenger:

    Hallo Nathalie,

    Fijn te lezen dat je in Sri Lanka bent gearriveerd!
    Wij zijn weer thuis in ons natte kikkerlandje!
    Wat een toeval dat we elkaar zomaar in India tegenkwamen!
    Ik vond de paar dagen dat we met elkaar optroken erg gezellig en ik zal regelmatig je blog lezen om te kijken hoe het je vergaat!

    Groeten uit Geldrop,
    Martien

  • 26 Maart 2010 - 22:41

    Rosie:

    liefs knuffels en veel zoenen van ons 3tjes xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 26 Maart 2010 - 22:42

    Rosie:

    p.s. thnx voor je kaart, vandaag binnengekomen. fijn kadootje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 162086

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 04 Juni 2011

Dream come true

03 December 2007 - 04 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: