Ultimate Freedom - Reisverslag uit Bīr, India van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Ultimate Freedom - Reisverslag uit Bīr, India van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Ultimate Freedom

15 April 2011 | India, Bīr

Yeeaaaahhhh

I've got my Enfield 350!!!!
Het heeft even geduurd, ik heb heel wat gezien van het Indiaase systeem met her en der levenslessen en frustratie en Vipassana in de praktijksysteem, maar het is gelukt! Naath heeft een Royal Enfield, met de papieren zelfs op mijn naam :) Iets wat niet vaak voor komt in India..

Samen met Dave ben ik naar Vashist gereden (ikke achterop) en de rest heb je kunnen lezen in het laatste verslag.. maar toen.. tatatata.... had Anu een kennis die een bike voor sale had... ikke kijken samen met Dave (die heel technisch is en mij heel veel heeft geholpen)en daar was ie dan!

Een mooie zwart met chroom Royal Enfield 350 (nog steeds een scooter als je vergelijkt met een Harley... haha).

Dave heeft wat kleine dingen meteen opgelost en daarbij heb ik wat onderdelen besteld die ik van de week in orde ga laten maken. Nieuwe banden, nieuwe remschijven etc...
En daarna hebben we rondgetourd!

Op naar Solang Nala en as fas as possible op naar de Rothang pas.. maar halverwege naar de pass worden we gestopt, want er ligt nog steeds sneeuw daar waar de weg niet weggevaagd is naar het winterseizoen.. de pass gaat pas open in juni-juli.. dus die ga ik deze keer missen, maar anyhow.. het was prachtig!!!

Daarna in een volle dag, in het begin met volle bak regen (minder!!!) terug gereden naar Bir en daar de dag erna mijn bike gepoetst :)

En verder.. tjsa.. rustig aan.
Ben gister naar de take off gereden waar de jongens starten met paragliden, mooi ritje! Vandaag wat relaxen en regelen en dan morgen terug naar Manali (180 km.. hier in de bergen dus een hele dag shanti rijden.. mmmmmooooiiii)voor de nieuwe onderdelen. Heb er zin in. ACTIE!!!!

Dan weer terug naar Bir en nieuwe plannen maken. Misschien nog een keer een hotspring sessie, misschien met meer mensen rijden, misschien alleen ergens naar toe rijden... let's see.

Ik lees in alle emails van jullie dat het weer lekker is. Zelfs her en der een BBQ.. het moet niet gekker worden.. haha.. In Nederland is het beter weer dan hier in Himachal Pradesh, India...maar weet je wat.. ik ben happy voor jullie!

Thanks pap en mam voor de donatie voor het tanken en eten!
Liefs voor iedereen.

Bye bye..
Vrrroooooeeeeemmmm vvvvvrrrrooooeeem... whoopopopopopop

• 15 April 2011 - 08:10

Papa En Mama:

Hoi Nathalie dat ziet er allemaal mooi uit. Lekker toeren in de bergen op je eigen Royal Enfield.Op verschillende foto 's lijkt het net Zwitserland. Liefs geniet ervan.

• 15 April 2011 - 14:18

Yvonne:

Wat kun jij GLUNDEREN! Heel gaaf en ja....vrijheid ten top!

liefs Yvonne

• 16 April 2011 - 08:18

Edwin:

Hey Naath.

Wow wat ziet dat er gaaf uit!!! Je eigen bike en aan het riden door de mooiste gebieden. Enjoy, enjoy, enjoy.

Hier het "normale" leventje. Nieuwe studie voor het komende jaar in de pen wat ook echt de laatste zal zijn voor de komende jaren.

Have fun and live to the fullest.

Liefs, Edwin

• 16 April 2011 - 17:11

IenZ Hair DeZign:

Woh Nathalie dat ziet er erg gaaf uit.Je kan zo in een motor verkoop reclame filmpje.
    Veel plezier. Groetjes Iene.

• 22 April 2011 - 08:24

Jan En Wil:

Proficiat met je aankoop. Kan me voorstellen dat dat genieten is.Vooral als ik die foto's zie en jouw uitstraling natuurlijk. De eerste foto: Onderweg doet mij denken aan Nieuw Zeeland. Daar hebben wij zo heel wat km. gereden met stralende zonneschijn. Morgen naar de verjaardag van mama en verder bezig met de Paasvoorbereidingen want de hele bups komt op huis af. Volgende week weer over ons reilen en zeilen. Veel groetjes en liefs van Wil en Jan