In het Hollandse - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu In het Hollandse - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

In het Hollandse

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

06 Juli 2012 | Nederland, Veldhoven

Ola, goeie middag!

Hier ben ik dan vanuit het Hollandse. De eerste dagen best lekker zonnig, maar dan nu toch regenachtig.. haha

Vorige week donderdag met de trein vanuit Munchen naar Helmond gegaan, daar op de bus gewacht, een stukje gelopen en toen bij ons pap en mam aangebeld :)
SUPRISE!!!

Eerst ons mam.. haha... en toen papa later thuis kwam ook ons pap! Dat hadden ze niet verwacht :)

Vrijdags meteen een autootje geregeld, verzekerd etc TOPPIE!!! Deze kan ik weer huren voor 3 maanden. Ikke weer mobiel! Erna naar Veldhoven gereden en 'mijn' huisje ingegaan! Nogmaals TOPPIE!

De dag erna meteen de tuin aangepakt, want die was nog meer oerwoud dan vorig jaar, gepoetst, boodschappen gedaan etc!

De laatste dagen heb ik al best weer wat vrienden en vriendinnen gezien, ben al een paar keer bij ons pap en mam geweest alsook bij mijn zus. Gezellie!

De eerste lessen in de sportscholen zijn weer geboekt. Mijn rondjes sportcentra afrijden heeft zo zijn zoden aan de dijk gezet. Zeg je dat zo?? hihi
Nu dus een spinning CD aan het maken voor morgen ochtend :)
Maandag de eerste keer bootcamp geven en dinsdag dansen en shapen in Oisterwijk. Zelf ook weer in shape komen .. twee vliegen in een klap!

Mijn massage-tent idee voor de campings loopt nog niet zo. Ben al best veel campings en bungalowparken langsgeweest (het Vennesbos, Molenvelde, Het Witven, De Paal, De Achterste Hoef etc etc) Maar Nederlanders (of Nederlandse ondernemers) zijn iets minder ruimdenkend en open voor nieuwe ideeen dan ik verwachtte.. maar.. je kan me nog steeds gewoon thuis boeken :)

Mijn huisje is momenteel weer in Veldhoven, dusssss
Als je een massage zou willen, of als je gewoon voor een bakkie thee zou willen komen.. Feel free to call me.. 06 45 202 708

Ik ga nu weer even verder werken... mailen.. bellen... cd branden etc.. maar tot de volgende keer!!

FIJNE VAKANTIE!!!!!
Doeiiiiiiiiiiiiii

  • 06 Juli 2012 - 21:35

    Rosie:

    ff lekker lezen voor ik ga zzzlapen :) tot morgen lieverd...tot beatstad!!! Whoop whoop xxxx happy 2 have you around!

  • 07 Juli 2012 - 08:21

    Papa Mama:

    Ja ja dat was een verrassing met de gedachten van zaterdag komt ze en dan tatata belletje staat Nathalie in levende lijfen in Mierlo.Fijn wat bij gepraat en in de afgelopen week alweer een paar maal gezien. Nu dan weer tot morgen. Fijne dag met Roos en morgen je eerste werk ervaring in het Nederlands

  • 08 Juli 2012 - 12:03

    Yvonne:

    Hay Naath, je bent al weer lekker bezig! Ik heb het helemaal gemist dat je alweer in NL bent. Als we terug zijn van vakantie bel ik je snel op, lekker kletsen! Tot gauw.
    Liefs Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 162092

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 04 Juni 2011

Dream come true

03 December 2007 - 04 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: