Jodelahitietietietie - Reisverslag uit Niederau, Oostenrijk van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Jodelahitietietietie - Reisverslag uit Niederau, Oostenrijk van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Jodelahitietietietie

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

25 Juni 2012 | Oostenrijk, Niederau

Servus, Wiederste, Gruss Got, or something like that :)

Groetjes uit Tirol, jodelahitieeeee

Ik ben hier een 2 weekjes geleden aangekomen. Na een lange treinrit in de nacht van Chiang Mai naar Bangkok en toen na een korte dag in Bangkok de shuttle bus in de mega mega mega regen (moesson) genomen naar de airport. Daar was de vlucht vertraagd vanwege het noodweer, maar later toch naar Oman. Daar doorgevlogen naar Munchen en daar was Didid met de auto :)
Onderweg ook weer volle bak regen, welkom in Europa.. haha, en een broodje kaas.

Wat geslapen tegen de jetlag…. En toen wat rondgewandeld. Didi moest werken, dus effe daar langs geweest en daar waren ook Stefan und Mani. 2 guys die ik ook uit India ken.. Klein wereldje….Verder natuurlijk wat andere piloten en Simone, die ik ook ken vanuit India en vorig jaar Westendorf und James die vorig jaar ook in Westendorf als tandempilot werkte.

De eerste dagen was het niet zo’n zomers weer. Ik dus effe bijkomen, wennen aan Europa en de kleine cultuur shock en kaas eten en brood en aardappels en en en… haha MILKA chocola… oh ja.. vergeet niet de warme chocolademelk ;) Didi moest toch gewoon vliegen (gekkenhuis…. Echt some op de edge…) en later was ie ook een dag vrij. Jippie!

Wij lekker chillen, relaxen en opwarmen in de Sauna in Duitsland.. Mjammie!

De laatste week is het al heerlijk zomers weer. Graadje of 25 en soms denk ik zelfs wel 30. Dus.. Naathje weer wat groundhandling gedaan EN gevlogen!!!! Eerste keer was weer effe spannend, maar erna weer een minuutje of 45 in de lucht gehangen op wat lichte thermiek. Ook nog een dag in Westendorf gevlogen (heel spannend met de landing…pff… haha….) Ik zou wel meer willen vliegen, maar de kabelbaan is natuurlijk Europees geprijsd.. en met 23,50 per dag kies ik gewoon bepaalde dagen… MAAR lekker om weer te vliegen!!! Al doe ik het nog wel rustig aan.

Vandaag ook nog een keer naar Westendorf geweest en wat hoi gezegd bij wat mensen die ik ken van vorig jaar. Ook de man in de locale apres ski hut in de winter. Ben welkom om daar te werken de winter.. haha..who knows…

En verder? Lekker genieten van oostenrijk voor ik naar Nederland kom. Een fijne stop-over in het Europeesche…. Denk dat ik minder moeite ga hebben met settelen deze keer :)

Zijn na Didi’s werk met wat mensen naar een meer geweest. Zooooo mooi! Lekker koel water, bergen om je heen, in het gras zitten, iedereen had wat eten (lees: kaas, brood, augurken, tapenade etc) meegenomen en was top! Ook zijn we een paar keer naar Möslalm gelopen. Vandaar heb je een mooi uitzicht. Een keer zijn ook wat mensen gaan vliegen. Gezellie dus!

Heb ook al 2 dansworkshops geboekt staan voor een na-schoolse-opvang in Best en een boeking voor een workshop op een camping! En de belofte voor nog een paar meer. Fijn gevoel! De sportscholen zijn ook enthousiast, maar hebben nog geen uren geplant.. maar gaat vast wel komen. Daarnaast denk ik erover om bijv. op het Witven wekelijks een massage-tent neer te zetten (als men geïnteresseerd is) en dan kan ik daar full-power massages aanbieden. Campings genoeg in de omgeving. Mensen willen vast wel een Thaise massage en ik kan er dan 3,4, of zelfs 5 achter elkaar doen. Vond ik zelf een GOED plan. Haha. Misschien zelfs wel 2 of 3 dagen per week in het hoogseizoen. Why not, coconut….

Krijg net telefoon, dat Sabi onderweg is naar hier! Jeuh!!!! Haar ken ik ook uit India, mega toffe meid!!!!! Deze mail heb ik op de laptop getypt en ga ik de volgende keer met de wifi van de M-preis verzenden, dus nieuws is alweer een beetje achterhaalt, maar toch.

Tsja.. de telefoon van Sabi was vrijdag, en nu is het dus maandag :)
We hebben lekker veel vrouwenpraat gehad, gister zijn we naar een meer geweest, lekker in de zon, totdat de Oostenrijkse Moesson begon.. haha... Plan was eigenlijk om te vliegen maar deze dame heeft een cel van dr glider geript.. en die moest nog geplakt worden.. dus helaas geen vlliegen..
Maar wel Sonnwendtfeur on the mountain afgelopen zaterdag. Dat is de inluiding van de zomer hier in oostenrijk :)
De kabelbaan is dan tot 23.00 open, men maakt grote kampvuren op de berg en dat doen ze overal.. haha.. daarnaasty batuurlijk veeeeeel bier, wein und schnaps.. LOL

Vandaag dikke dikke dikke regendruppels.. dus weer effe tijd voor het internet in de M-preis :)

Veeeeeeeeeeeeeeeeeeel liefs voor nu en tot snellll!!!
XXX

  • 25 Juni 2012 - 10:28

    Rosie:

    haaaaaaaaaaaaaaai! bijna bijna bijna is het zover X-D jeuhhhhhh. Weer genoten van je verhalen hihi jammer hoor dak niet bij de 1e kaaservaring was ;-p...gegarandeerd vette pret!!! *gniffel* dikke dikke zoenen uit het min of meer lekker Hollandse weertje....zoennnnnnnnnnn&knufs4u

  • 25 Juni 2012 - 13:25

    Papa En Mama:

    Hoi Nathalie fijn te lezen dat je je eigen goed vermaakt met en zonder goed weer. Hier gisteren zondag ook heel veel regen. Zijn op kraam visite geweest bij Desire echt een mooi mannetje Levy. En doet het prima en huilt op tijd voor zijn flesje.Vandaag met opa voor het laatste onderzoek geweest en krijgen donderdag de uitslag en vrijdag avond een gesprek met de huisarts. Dan ben jij al onderweg naar Eindhoven wij horen het wel geniet nog van de laatste dagen Knuffelssssssssssssss.

  • 25 Juni 2012 - 17:12

    Peettantetje:

    Het gaat weer op z'n Nathalie's ......
    Houwen zo.
    En terwijl jij naar Nederland komt, gaan wij rond 4 juli naar Oostenrijk. Serfus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 162331

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 04 Juni 2011

Dream come true

03 December 2007 - 04 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: