Een kleine up-date - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Een kleine up-date - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Een kleine up-date

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

08 Juni 2012 | Thailand, Chiang Mai

Namaste lieve mensen in Holland!

Hier even een kort berichtje van mij. Gewoon om jullie te informeren. Foto's zal ik later plaatsten.

Ik heb nog een heel fijne (en drukke!!!) 'laatste' week gehad hier in Chiang Mai

Zondag op maandagnacht ben ik met duizenden Thaise mensen (en een Duits meisje die ik in Nepal heb ontmoet) Doi Suthep opgelopen.
Dit is DE tempel in Chiang Mai (weet je nog Rosi, die waar wij met de scooter heengereden zijn).. zo'n 18 km vanuit het centrum op de top van de berg.
Het was nationale Budha-dag.
Om 19.00 gestart vanuit het centrum en om 5.00 's ochtends weer terug in mijn 'huis' hier in House For Dreamer.
Moe, mooi, voldaan. Eens maar nooit meer... haha.. dit vind mijn rug nog niet zo fijn... hasha
Het was mooi, maar er waren voor mij TE veel mensen.. Adam's Peak in Sri Lanka, ook een soort van Pelgrims loop was echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel pakkender voor mij.. (dus zusje en Bas... Die kan ik je aanraden!)

Dinsdag ben ik met de scooter naar Chiang Dow gereden.
Hier heb ik een 'hill-tribe' markt bezocht. 'Iets' minder spectacualair dan de markten in Vietnam, maar de natuur was amazing mooi!!!
Erna nog rondgetourd in de omgeving. Wat tempels bezocht en door ie-nie-mini-dorpjes gereden. ZALIG om weer zo vrij te zijn! En de stad te verlaten voor een dag! GODDELIJK! HAPPY! Zo ontzettend mooi de natuur hier! En nu, aan het begin van het regen-seizoen al zo groend. WAUW!
Heb echt genoten die dag en bijna geen regen gehad. Lucky me!

Woensdag en donderdag had ik de massage-course voor voet reflexologie. Erg intens. 1 op 1 met de leraar! Super veel geleerd en weer een papiertje rijker :)

Gister mezelf nog laten verwennen met een thaise- én olie-massage in Loi Kroh massage salon en erna bij Louis gegeten.

Nu het laatste wasje gedraaid, mijn tas aan het pakken, glider nog een keer kleiner opgevouwen, wat spullen aan het uitzoeken, nog een keer koken en mezelf mentaal op Europa aan het voorbereiden :)

Vanavond heb ik de nachttrein naar Bangkok en dan vlieg ik morgenavond (zaterdag) naar Munchen.
Hier komt Didi mij ophalen!!! :) En dan blijf ik lekker 2 of 3 weken in Tirol! ligt een beetje aan het weer, hoe veel ik kan vliegen etc
Kijk er naar uit hem weer te zien, alsook wat andere vrienden die daar nu werken als tandem-pilot, of gewoon wonen EN om zelf weer in the air te mogen zijn! Mijn arm hersteld goed! Al is nog niet alle kracht terug en doet het soms nog wat zeer als ik veel gedaan heb, maar al met al gaat het goed! En dan kom ik rond eind juni/ begin juli met de bus naar Eindhoven :)
Ik denk het weekend van 30 juni-1 juli, maar plannen zijn ervoor om gewijzigd te worden :)

De meeste sportscholen hebben gereageerd op mijn mail, dus ik ga wwaarschijnlijk weer lekker lesgeven!
En je kunt me dus boeken voor Thaise massage, volle lichaamsmassage met aromatische olie en de voet-relexologie (drukpunten én ontspannend met olie).

Thanks to LIEVE LAUW!!!! mag ik straks weer 3 maanden in Veldhoven wonen :) Hetzelfde huis als de laatste keer, op de Run, vlakbij de Groenrijk :)

Waarschijnlijk heb ik straks ook weer een autootje te huur.. dus komt helemaal goed!

FIJN jullie straks allemaal weer live te zien, te horen en te knuffelen!

MAAR nu dus weer mixed-feelings... haha
Blijft toch altijd een ding.. bye bye zeggen tegen Azie. Tegen de fijne plekken, de fijne mensen die ik hier ontmoet heb en met name het klimaat en de relaxte, vrije levensstijl.. terug naar Europa. Het deel van de wereld waar ik zo veel lieve mensen ken, maar waar ik straks ook weer schoenen aan moet, een agenda nodig heb, minder open-minded en erg materialistische mensen tegen ga komen, etc.. haha.. komt goed.. haha

Vandaag dus mijn tas en mijn body and mind klaar aan het maken om straks de trein en het vlliegtuig IN te stappen en nog meer voorbereiding om het ook weer happy UIT te stappen :)

FIJN dat jullie in Nederland zijn, dan hou ik het wel vol!

XXX vanuit Magic Chiang Mai

  • 08 Juni 2012 - 10:42

    Yvonne:

    Ik wens je een hele goede vlucht en zeker een fijne aankomst.
    Liefs X

  • 08 Juni 2012 - 16:54

    Zussie:

    ha lief zussie,
    met die mentale voorbereiding komt het zeker weten goed, jij kunt voortaan toch de hele wereld aan.....
    kijk ontzettend uit naar je komst en zal gaan duimen dat de zon schijnt als je hier bent.

    goede reis en dikke kus
    zussie

  • 08 Juni 2012 - 21:37

    Mayo:

    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 162461

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 04 Juni 2011

Dream come true

03 December 2007 - 04 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: