Daar ben ik weer - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Daar ben ik weer - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Daar ben ik weer

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

15 September 2009 | Nepal, Pokhara

Heey gezellige mensen

Wat ontzettend leuk jullie te lezen!
Zo raar, ben pas anderhalve week weg, maar heb het gevoel alsof ik al weken niet meer in veldhoven woon, geen les meer geef, jullie niet meer heb gezien en veel mis van jullie belevenissen maar dat jullie toch niet ver weg zijn. (Goed gevoel dus)
Je maakt hier op 1 dag zo veel mee, krijgt zo veel meer indrukken dan thuis.
Alles ok bij jullie? Beetje okay weer of al echt hollands herfstweer? Druk aan de gang in de sportschool met een andere juf? Heb hier nog geen Zumba of spinning ontdekt..... Maar de trekking houdt me wel effe in shape en zweet genoeg door het weer.
Hier vandaag chill chill en nog eens chill
Zit (alweer) lekker op een terrasje met de laptop. Zoooooooooooooooo ontzettend fijn!
Hoef ik niet met 30 graden :) binnen te zitten om jullie op de hoogte te brengen van alles.
Vandaag ook de eerste lading was weg gebracht en die is als het goed is straks al weer schoon :) Er wordt hier gewoon voor mij gewassen.. hihi.. hoe luxe kan je het hebben? 50 roepie per kg.
Daarnaast op picasa web een foto album gestart onder nathalie.op.reis.azie, omdat op deze site het laden erg lang duurt en ik wel graag foto's met jullie wil delen
Daarnaast net (3 min geleden ofzo) hét apllication form ingevuld en gemaild (hoe modern) voor de mediation course van 10 dgn hier in Pokhara.
Voor diegene die willen weten wat het is verwijs is naar http://www.dhamma.org Asia, Nepal, Pokhara
Hier kan je ook lezen wat Vipassana Meditation inhoudt en hoe mijn dagschema er dan uit zal zien... pff... hihi.... ben benieuwd!
Het eerste échte grote Nathalie Project komt eraan. 1 okt gaan we beginnen!
Verder al wel m'n plannen gewijzigd. Denk nu (misschien straks weer anders) dat ik toch al eerder naar India ga. Schijnt dat de hitte daar sneller erger wordt vanaf april, dus denk dat ik nadat hiermijn eerste visum verloopt (3 dec: hoe mooi)naar India ga voor een vlugge sightseeing in het noorden, omdat dat blijkbaar minder fijn reizen is (druk, druk, druk, vies, vies en vies)maar wel héél mooi'en swpeciaal (thaj mahal, varanassi etc) en dan relaxed doorga naar het zuiden waaronder Goa.
Dan waarschijnlijk even kijken op SriLanka en erna toch wel China en Thailand.
Vind Nepal echt een super fijn land, maar denk dat ik het na drie mnd, met meditatie lessen, nog een mooie trekking over de thorang la pas (5400 m)wat bezoekjes aan school etc hier wel klaar ben (dus no worries.. ik blijf NIET hier wonen.. hihi)
Zo zie je maar.. Nathalie is en blijft veranderlijk als het weer, maar pas wel goed op mezelf. Leuk om van andere reizigers verhalen te horen en tips te krijgen. Straks nog een Lonely PLanet scoren en dan eens een mooie route uitstippelen van Nepal naar India en door India, maar eerst nog effe chill hier (blijf in het moment he...) en zaterdag de 19e naar TIBET!!!!!!
Voor nu: Allemaal een fijne dag en veel liefs vanuit een fijn, warm, relaxed en mooi Nepal.

  • 15 September 2009 - 21:20

    Wil En Jan Hopperman:

    Hoi Nathalie en natuurlijk ook Daniëlle,
    We zijn net terug van een fijne vakantie in Oostenrijk. Heb even kort je berichten gelezen en de foto's bekeken. Ziet er allemaal erg "gaaf"uit. Morgen eens goed lezen en kijken en een dezer dagen een langer bericht. Alvast veel groetjes en liefs van ons.

  • 15 September 2009 - 22:23

    Rosie:

    ooowwww wat klinkt dat allemaal heerlijk RELAXED!!! pff hopelijk kan ik vaak komen ;-) zoen

  • 16 September 2009 - 04:53

    Bianca Wijgerse:

    hoi Nathalie

    Heerlijk om je verhalen te lezen , wat is het mooi om zo te mogen reizen en te genieten

    dikke kus


  • 16 September 2009 - 06:44

    Sabine:

    Klinkt goed liefie!!
    Als je de kans krijgt zou ik Sri Lanka echt even doen........het is daar zoooo mooi.
    En Thailand ook, maar dat was je al van plan he.
    Fijn van je te horen/lezen!
    Dikke X

  • 17 September 2009 - 18:22

    Mama En Papa.:

    Hoi Nathalie.

    Wij zijn terug van vakantie en hebben een deel van je verhaal daar al gelezen. Je maakt daar inderdaad wel veel meer mee dan in en rond Veldhoven, maar dat zal je niet verbazen. We lezen je bericht met veel belangstelling en proberen ons daar een beeld bij te vormen. De trekkingfoto's zijn fantastisch. Daar worden wij wel een beetje jaloers op. Maar je moet er wel vroeg voor uit de veren of matje (Hihi).
    Je routewijziging kijken wij een beetje van op maar verbaast ons niet. We lezen wel wat het uiteindelijk wordt.
    Wij wensen jullie veel reisgenoegen in Tibet.
    Kus en knuffel ma en pa.

  • 18 September 2009 - 20:05

    Edwin:

    Ola.

    Heerlijk bezig meiske. Mooie plekjes to be seen by you...

    Hier met echt Hollands weer en tempramenten. Lekker in de dagelijkse bezigheden gestort en vol enthousiasme genieten wat er op mijn pad komt.

    Je foto's zijn om van te genieten en geniet dan ook mee.

    Geniet in Tibet en ik lees je mooie verhalen.

    Dikke knuf, Edwin

  • 19 September 2009 - 18:01

    Laila Swinnen:

    hee meid
    wat leuk dat je zo geniet.
    en gaaf dat je dit mag meemaken.
    ik moet zeggen dat ik je wel mis.
    nou heel veel liefs en many kississ

  • 20 September 2009 - 13:36

    Tante Henny:

    Hoi Nathalie, jullie hebben al veel mee gemaakt, hen jullie foto,s met veel plezier bekeken. Wij hopen dat je laatste week met Danielle in Tibet brengt wat jullie ervan verwachten. Groeten van Ome Ruud en Tante Henny

  • 20 September 2009 - 21:02

    Lydia Peels:

    Hee die Nathalie,
    zoooo jij hebt t naar je zin daar, goed zeg. Krijg gewoon energie alleen al als ik je verslagen lees. Bij DL is de bodyshape ok, wel ff wennen maar goed te doen. Niet dat jij je daar nu druk om maakt maar zorgen dat t slecht is hoeft ook niet dus. Nou mega veel plezier met je avontuur en pas goed op jezelf.
    Liefs Lydia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 162411

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 04 Juni 2011

Dream come true

03 December 2007 - 04 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: