Kleine update - Reisverslag uit Udaipur, India van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Kleine update - Reisverslag uit Udaipur, India van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Kleine update

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

16 Januari 2010 | India, Udaipur

Namaste

How's life going on there?
Hier weer helemaal lekker in m'n vel!

De yoga gaat nog steed goed door :)
Probeer 2x per dag te gaan.
's ochtends om 9.00 en ' s avonds om 17:00
Vandaag de ochtend les geskipt, want ben naar de sportschool geweest met een vriend van de guesthouse eigenaar.
Beetje erg confronterend... hahah.... muscles are gone... Druk nog maar de helft van de gewichten ofzo weg en na 2 setjes trillen m'n armen en benen al..

Dus maar focussen op de yoga, want dat kan ik later in een andere plaats ook in de hotelkamer of op een rooftop doen.
Nog een paar keer en dan mag ik lesgeven en krijg ik een certificaat met normeringen per cateorie. Leuk en spannend!
Merk dat ik het fijn vind weer een 'missie' te hebben in plaats van alleen maar sightseeing.
De lessen zijn erg basic, maar leer stiekem wel veel van 3 uur yoga per dag. Thuis kom je daar niet snel aan toe. Misschien max 3 uur per week.

Met een paar mensen al een paar keer uit eten geweest in lokae thali restaurantjes.
De meest beroemde hebben we ook al bezocht! Erg uitgebreid en erg lekker (al is het soms erg pittig..hihi)
Je krijgt een plate met verschillende bakjes. Daarna allemaal verschillende curry's in de bakjes, met rijst, chapati etc. Constant lopen er mensen rond om alles bij te vullen wat je wilt. Refill after refill :)
Lekkerrrrr!!!!!

Gisteravond ook naar een typisch Rajasthaanse culturele show geweest met lokale volksdansen, poppenspelen en theater stukken over goden.
Mooi en knap, maar soms ook erg erg apart!

Verder niet veel 'spannends' te melden dan dat ik een goed boek aan het lezen ben (Shantaram: aanrader! Speelt zich af in India), geniet van de verse sapjes van Pap's Juice Shop en bezig ben met de fotoalbums.

Hoop daar ook alles okay.
Al bezig met de voorbereidingen voor carnaval?!

XXX Naath

PS: Wil thanks voor jouw lieve berichtjes hier op de site!
PS: Peettantetje: Hindi is de taal die hier gesproken wordt

En oh ja.. ook nog wat fototjes van de afgelopen dagen voor jullie

  • 16 Januari 2010 - 11:32

    Yvonne:

    Fijn dat je weer lekker in je vel zit!
    Ongelofelijk zeg drie uur Yoga per dag, waar haal je die rust vandaan? Zou ik het ook kunnen leren??

    Wat heb je trouwens mooie foto's gemaakt! Dat vergat ik je de vorige keer nog te zeggen. Echt super.

    Blijf genieten!

    Liefs Yvonne

  • 16 Januari 2010 - 18:25

    Suzanne:

    Hey meissie, ik weet niet of je zo weet wie ik ben, je hebt me zumba en spinning gegeven bij topsquash in dommelen...

    Ik ben even je super gave album aan het doorlopen, je foto's aan het bekijken en je verhalen aan het lezen, echt geweldig! Prachtig land en mooie verhalen! Fijn dat je het zo naar je zin hebt en lekker kunt genieten van alles wat je ziet en meemaakt!

    Heel veel groetjes en nog hele vele mooie dagen!

    x Suzanne

  • 17 Januari 2010 - 09:27

    Sabine:

    Hej liefie,
    Dat ziet er goed uit dat eten, jammie!!
    Mooie foto's weer.
    Goed om te lezen dat je je weer fijn voelt!
    Thanks voor je lieve e-mail, ik stuur je van de week even een uitgebreid bericht terug.
    Gister inderdaad naar school geweest.
    En jaaaaaaaaaa de voorbereidingen voor carnaval in volle gang. Heb een spaanse jurk gekocht (is weer es wat anders).
    Voor Nina heb ik een berenpakje van Carla geleend, erg schattig.
    Liefs en tot mails!!

  • 19 Januari 2010 - 08:09

    Rosie:

    mjammie dat ziet er goed uit!!! (al zullen de vlammen o.a. uit je keel slaan hahahaha). Nice picts! kussssssssssssssss

    p.s. gisteren mieke gesproken en als...dan wil ze wel een week mee naar de states! cool hè?! aanmeren met die handel dus ;-))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 162395

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 04 Juni 2011

Dream come true

03 December 2007 - 04 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: