Surfbabe in aantocht.. haha - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Surfbabe in aantocht.. haha - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Surfbabe in aantocht.. haha

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

09 Augustus 2010 | Thailand, Phuket

Sawasdeeka!

Hoe gaat het met de vakantiegangers back home???

Hier heb ik een super super super fijne tijd gehad met Roos!!!!!!
Echt onwijs genoten samen van elkaars aanwezigheid, humor, nog meer humor, dans avondjes in de Reggea Bar in Chiang Mai, plonsjes in het zwembad met kunstzwemmen als toetje (thanks Roos!), heerlijke curry's en verse sapjes en shakes en vooral de roti niet te vergeten.. toch Roos??!! haha, urenlange gesprekken over het leven, de toekomst, mannen etc, ouderwetse slappe lach, mooie momenten in tempels terwijl we een puja maakten, mooie ontmoetingen met mooie mensen, vrouwenpraat, een tochtje op een motortje in de groene omgeving van Chiang Mai, een duik in de zee en nog meer humor, humor van de bovenste plank!!!

Het waren 2 super weken!!! Veels te kort aan de ene kant maar zo dankbaar aan de andere kant voor die 2 weken! WAUW!

Ik vond het wel even spannend... beide veranderd in het laatste (bijna) jaar, maar nog steeds dinnetjes door dik en dun! Me Happy! Voelt heel rijk!

Daarbij was het afscheid bewust, met wat tranen, maar goed. Dankbaar voor alle mooie herinneringen doet afscheid nemen wel pijn, maar geeft het ook weer iets moois en you know 'afscheid scheidt enkel de lichamen, niet de zielen'

Nu dus weer 'alleen'
Het busje van de airport teruggenomen naar Kata Beach en naar een ander guesthouse gegaan.
's Avonds even wat wezen eten met mijn 'surfleraar' en de dag erna weer naar de zee gegaan!

Steve uit The States heeft mij wat beginselen geleerd van het surfen en nu probeer ik iedere dag op een gehuurd boardje mezelf te verbeteren.. vette workout.. haha.. fighting the waves, maar ben best trots op mezelf! Kan al op het juiste moment de golf pakken, kan al bodyboarden tot aan het strand en ik kan zelfs al opstaan van het plankje en met vandaag bijna 3 seconden blijven staan als record!

Morgen nieuwe ronden nieuwe kansen .. haha
Surfbabe in de dop :)

Daarnaast wat plannen.. (bah)
Want mijn visum verloopt zaterdag weer... Denk erover om naar KL terug te gaan en daar op de thaise ambassade een visum aan te vragen.. Dan heb ik een 2 mnd visum
Nog even puzzelen, maar komt goed :)

Nou, dat was ie weer voor nu. Kleine update deze keer, maar heb gewoon niet zo heel veel meer te vertellen

HET GAAT GOED MET ME!

Hoop met jullie back home ook
Voor nu weer veel liefs

Doeiiiiiiiiiii

Roos heeft heel veel picts gemaakt, maar die zijn te groot voor deze site... kijk dus maar op

if you want. Doeiiiiiiiii

• 09 Augustus 2010 - 23:00

Rosie:

...zucht.....ja het was TOPPIE girl!!!! love ya! vandaag een heerlijk dagje gehad met een gouden randje! Kaar en Steve are newly weds and I witnessed it all....zucht...zo speciaal weer. Heb de kids vanaaf gezien en eens heerlijk geknuffeld!! vooral Ian was echt ontroerd en ik ook natuurlijk(tranen van geluk hihi). Was zoooo fijn mmmmmmmm. Nog drie nachtjes en dan zijn ze lekker 3 weekjes bij mij. JEUH!!! morgen nog een lastige gang te gaan, maar verder alles chill! u're the best, goed bezig jij hihi. Slaapt je nieuwe bedje lekker? hope so. smakkert 4 u xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 14 Augustus 2010 - 20:20

Sabine:

Heejjjjjj, wat een leuke foto's van jullie!!!
    Goed om te lezen allemaal.

Enne....voor de rest....you've got mail!
    X

• 17 Augustus 2010 - 11:50

Anoushka:

Hey Nathalie,
    Fijn dat het zo lekker gaat met je!
    Liefs van Bobby & mij,
    Anoushka