Daar ben ik al weer.. haha - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Daar ben ik al weer.. haha - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Daar ben ik al weer.. haha

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

18 September 2010 | Thailand, Bangkok

Sawasdeeka!

Thanks lieve allemaal voor de berichtjes!
Zoooooo fijn om te merken dat jullie mij nog steeds niet vergeten zijn en dat jullie me nog steeds volgen :)
Doet me goed hier 'aan de andere kant van de wereld'

Toen ik terugkwam van de retrait was er net dat weekend (voor het eerst) in Bangkok een groot festival.
Khao San Road was afgesloten voor vereer. Eettentjes, stalletjes, kledingshopjes etc etc overal :)(Net Meise Mert, maar dan anders... hihi)

Ook waren er podia met optredens... en jullie raden nooit wie er ineens daar op een podium staat te spelen.. haha.. nee idd... 3x raden...
okay... nee... die niet... nee.. ook niet PINK of Anouk.. Frans Bauer... nee die ook... niet.. haha...
Maar ik zal het vertellen..... DE band die altijd in de reagge bar in Chiang Mai speelt. Super dus!
Lekker buiten, op straat gedanst! ZALIG!!!

Nog wat gezellige mensen ontmoet en die kwam ik de dag erna ook weer tegen.
Gezellig om zo weer terug te komen in de 'echte' wereld.
Ook de dag erna nog een klein dansje gemaakt met een paar van dezelfde mensen. Beterssssss.... hihi

Ben gister weer een keer echt de toerist wezen uithangen.
Donderdag met de bus, de trein en nog een keer de bus naar Sukothai gegaan. Dit is de oude hoofdstad van Thailand.

Heb hier een fiets gehuurd en samen met een andere jonge dame (uit France) sightseeing gedaan.

Echt super super super mooi!
In de ochtend regende het lichtjies (na een mega mega mega dikke regen en onweer in de nacht.. WOW) maar later was het droog. Us being lucky!!!
Blauwe lucht met mooie witte wolken, dus perfect voor the pictures :)en ook weer een kleurtje opgedaan tijdens het fietsen (warm.. haha)

Ben hier vandaag nog een dagje.
Gewoon wat chill, net bij een lokaal stalletje mijn lunch gehaald. Fried rice met groentjes en ei en een kippevleugeltje van de BBQ (soms kan ik het toch niet laten om vlees te eten.. mjammie.. hihi)
En ook wat fruitjes van de markt.

Sukothai is eigenlijk een super toeristische attractie, maar er zijn haast geen blanken. Mega Thais dorpje. Leuk leuk leuk

Vanavond vanaf 19.00 zijn de tempels verlicht, dus dan ga ik nog een keer een rondje maken.

Dan morgenochtend de bus weer op naar het noorden. Terug naar Chiang Mai voor nogmaals een Thaise Massage cursus.

Daar blijf ik 2 weken en dan vlieg ik 4 okt naar Yangon, in Myanmar voor bijna 1 maand.
Afgelopen week in Bangkok naar de Emassade geweest en afgelopen woe mijn visum opgehaald, dus komt helemaal in orde.
Alvast wat aan het inlezen!

Zoals beloofd ook weer wat nieuwe fotokes.
Sabine had weer ruimte gegeven, maar er was een foutje in het systeem gekomen, vandaar dat ik niet eerder kon oploaden, want ben wel eerder online geweest ;)
Maar waarbenjij.nu heeft het 'rechtgezet' en nu heb ik weer veeeeeeeeeeeel ruimte :)

Dus hier wat foto's van Ayuttaya (daar was ik nog geweest voor de retrait als daytrip vanaf Bangkok), Wat Suan Mokkh en dan de foto's die ik gister gemaakt heb.

Voor nu allemaal heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel greetz en liefs!
Geniet van het weekend en tot de volgende keer.

Doeiiiiiiiiiiiiiiiii

  • 18 September 2010 - 06:25

    Bianca Wijgerse:

    ook ik lees nog steeds jou berichtjes , heb veel respect voor jou

    dikke zoen
    Bianca


  • 18 September 2010 - 11:26

    Lydia:

    Mooie foto´s!!
    xx lydia

  • 18 September 2010 - 12:20

    Rosie:

    supermooie foto's weer vrouwke! Geniet altijd van je verhalen en kan me er inmiddels ook het e.e.a. bij voorstellen hihi ;-)))smakkert van rosie

  • 18 September 2010 - 17:00

    Iene Teunissen:

    Hoi Nathalie.
    Wij volgen jou verslag ook nog steeds, al stutren we niet telkens een berichtje. En ik word natuurlijk op de hoogte gehouden door jullie mam. Maar nu het over Thailand gaat volgen we nog intensiever, omdat we zelf daar geweest zijn. Vorral de foto's van Sukothai. Weer zo herkenbaar. Wij hebben daar ook gefietst, al moet ik wel heel erg wennen om aan de andere kant van de weg te fietsen. Maar voor ons is het al weer 18 jaar geleden dat we er geweest zijn.Dus er zullen vast weer dingen verandewrs zijn. Nou geniet ervan dan genieten wij op afstand mee. Veel groetjes uit Eersel. Tot hoors Willem Iene joëlly Christel en Jimmy. Ja we zijn wat uitgebreid sinds we naast jullie woonden. Doei.

  • 19 September 2010 - 13:35

    Peettantetje:

    Jij valt ook in uitersten: eest de "monnikvrouw"' , dan weer de Westerse toerist.
    Dat is echt : jij.
    Blijf zo, dame.
    Niet veranderen, hoor.
    Maar àààlles meepikken.

  • 19 September 2010 - 20:32

    T:

    Dag lieve Nathalie -allereerst nog bedankt voor je prachtige hand=kaart uit Thailand!Lief dat je zo aan me denkt!Hebben de tien dagen retraite je gebracht wat je er van verwachte? Inmiddels gaat je programma al weer door en ervaar je weer nieuwe dingen.Ik wens je alle goeds, heel veel sterkte en pas goed op jezelf! Veel groetjes en liefs van tante Diny.

  • 20 September 2010 - 14:23

    Jan En Wil:

    Wat een verslag over je meditatie/retraite.
    Super ! Lijkt me een geweldige ervaring om eens één keer je hoofd helemaal leeg te hebben. Kan me het haast niet voorstellen. Je wijze raad klinkt me heel bekend in de oren. Het streven om dat te doen is toch ook al heel wat waard,hé ?

    Nu net je heerlijke toeristische reisverslag gelezen en ervan genoten. Wat een tegenstelling met je vorige verhaal.
    Wat jij niet allemaal doet,meemaakt en allerlei mensen op je pad ontmoet. Die oude boom vind ik gaaaaaaaf. In jouw rugzak zit nu heel wat en zo ik lees komt er nog wel het nodige bij !!!!

    Wij rijden momenteel nogal eens naar Tilburg op en neer, dat snap je natuurlijk wel. Het is toch zo'n heerlijk kindje !!!!
    Gistermiddag zijn Jan en ik met Kim en Cas naar Dierenrijk geweest. Daar kwamen Woezel en Pip. Er werd voorgelezen uit Woezel en Pip, daarnaast een voorstelling ( 2 dames hadden hele grote knuffels van de beide hondjes en deze 2 gaven dan een voorstelling). En er liepen 2 personen als Woezel en Pip verkleed rond. Kim en Cas vonden het prachtig.

    Veel succes met de Massage Cursus en dan op
    naar Yangon(even gespiekt).

    Dikke kus van ons en ook eentje van ons ISA.

    Jan en Wil


  • 24 September 2010 - 10:07

    Zussie:

    een dikke kuzzie voor mijn zuzzie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 162356

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 04 Juni 2011

Dream come true

03 December 2007 - 04 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: