So thankfull - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu So thankfull - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

So thankfull

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

13 December 2010 | Thailand, Bangkok

Hier ben ik dan nog een keertje, voordat ik vanavond naar de aiport ga.....Ticket voor de shuttle bus heb ik gister al geregeld.. hihi

Ik realiseer me iedere keer weer hoe speciaal het is dat ik dit allemaal mog meemaken.
Dat ik de mensen mag ontmoeten die op mijn pad komen, dat ik de lessen leer die geleerd moeten worden, dat ik de gezondheid mag hebben om dit alleaal vol te kunnen houden, het lef heb gehad 'alles' thuis op te zeggen en dat jullie thuis mij nog steeds liefhebben, ook al ben ik al zo lang aan de andere kant van de wereld. Het voelt heel rijk in mijn hartje.

Het afscheid in Chiang Mai was niet geheel traanloos, maar nu ben ik er klaar voor. :)
De tussenstap naar Bangkok is goed geweest... slowly slowly de mind klaar maken om te reizen.. zodat body and mind straks tegelijk aankomen.

De laatste dagen in Chiang Mai bewust genoten; van de yoga, de fijne mensen, mijn fietsje, de zon op mijn huid bij het zwembad (dat is wel passe als ik in India ben..haha) en mezelf verwend met goed, lekker eten.
De laatste avond nog 1x naar de Reaggea bar gegaan... is die gewoon dicht??!!
... MAAR.. in een ander tentje speelde een live band uit Puerto Rico.. Dus Naathje kon helemaal lossssss :)
Djembe, saxofoon, drums, sambaballen and een goeie zanger... Dansen, dansen, dansen!!! .... De energie nog meer opgeladen. Zoooooo ontzettend lekker! Het begon later zelfs nog te regenen?! en heb nog nog in de regen gedanst... hihi

Louis en Wallee (Wil, die Thaise kennis) hadden me met nog 2 andere vrienden naar het staion gebracht. Zo lief!
Heb best veel 'zooi' zeg maar.. dus deze pakezel was happy met het luxe aanbod.

De trein had wat vertraging, maar die tijd hebben we nog lekker kunnen kletsen.
In de trein was ook en Duitse man en met hem heb ik ook aardig de tijd weggekletst (wel in het engels, want mijn duits is toch niet veel... hihi)

Daarna best lekker geslapen in mijn treinbedje en de dag erna 'rise and shine' in Bangkok, de grote, drukke, maar ook wel fijne stad.

De bus gepakt naar Kao San Road Area and daar hetzelfde guesthouse opgezocht als de andere keren, Merry V. Tas en locker uitgepakt en alles een beetje ge-organiseerd, oftewel bom ontploft .. haha....

Daarna naar de weekendmarkt geweest voor de laatste shopping, een hapje gedaan met de Duister van de trein en erna nog heeeeeeeeeeeeerlijk gedanst :) hier in Bangkok. Zalig en bewust 'afscheid' van Thailand.

Thanks voor jullie lieve berichtjes hier en op de mail de laatste dagen.
Thanks voor de 'fijne reis' berichtjes.. gaat helemaal goed komen
15 uur vliegen in een luxe vliegtuig is appeltje eitje na 15 mnd hobbelbussen, pick ups, overvolle bussen en 'slaap'treinen... Dus tot in Holland!!!!!! Ik ben er klaar voor, laat die hugs, knuffels, lachen,tranen, vragen, verhalen, foto's, kids, frikandellen en oliebollen maar komen!

Love, laughs and light
Nathalie

• 13 December 2010 - 11:15

Iene Teunissen.:

nou Nathalie.
    We wensen je een hele goede reis. Geniet van de reis en laat de stewardessen maar lopen voor je. Ik ben blij dat ik je reis gevolgd heb, want je kunt nooit allemaal vertellen wat je allemaal mee gemaakt. En in gedachten zag ik het allemaal voor me. Dus wij werden er ook heel zonnig van. Geniet van je tijd in Nederland, en graag tot ziens. Groetjes Iene. IenZ Hair DeZign Geldrop.

• 15 December 2010 - 13:08

Peettantetje:

WElkommmmmmmmmmm...
    hééééééééel hartelijk welkommmmmm...
    En ook hier: geniet ervan.
    Tot binnenkort Naathje...
    Liefs...

• 16 December 2010 - 09:03

Yvonne:

Hay Nathalie,
    Welkom op Nederlandse grond. Al een beetje gewend aan de kou? Je hebt zoveel warme mensen om je heen dat je het misschien niet eens in de gaten hebt, haha.
    Geniet lekker van je dagen hier in Nederland!

Liefs Yvonne