Namaste - Reisverslag uit Trimbak, India van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Namaste - Reisverslag uit Trimbak, India van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Namaste

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

19 Januari 2011 | India, Trimbak

Heyhey

Ik had voor jullie een heel mooie mail getypt, zodat ik die kon kopieren en plakken... want internet is slow.. very slow.. maar deze computer opent het file niet.... Dus die komt nog, maar vast even een teken van leven

Ik hou het even kort (1 computer en 4 wachtende....) maar alles gaat GOED!

Het is intens, fysiek, mentaal en emotioneel.
Het eerste praktijk examen gehad, de eerste lessen gegeven in kleine groepjes en al veel geleerd.
Het is erg fijn en rustig qua sfeer, maar druk qua programma, leuke mensen, leuke kamergenoten en ik ben weer fit :)
Heb een klein griepje gehad, maar nu dus alles goed

Hoop thuis ook!!!!
Ik probeer de foto's op te laden

XXX

  • 19 Januari 2011 - 10:19

    Iene Teunissen:

    Hoi nathalie. Leuk te lezen dat je al weer op reis best en het goed naar je zin hebt. hoop dat de opleiding voldoet aan je wensen. In ieder geval heel veel succesen geniet ervan.
    groetjes Iene.
    IenZ Hair DeZign.

  • 19 Januari 2011 - 10:59

    Sabine:

    Hej schattie, fijn te horen!!!!
    Tot snel mails,
    X

  • 19 Januari 2011 - 12:00

    Zussie:

    jammer van het trage internet maar ook voor mij geldt, binnenkort meer ;)

    kuzzie van je zussie

  • 19 Januari 2011 - 14:39

    Rosie:

    pff BLIJ je te lezen zeg!!!! wat een riant onderkomen, dat nachtkastje is echt so cute hahaha.....glad to see/read u're okay! weer veel gebeurd give u soon an update girlie.
    kizzy kizz

  • 19 Januari 2011 - 16:22

    Yvonne:

    fijn iets van je te horen! Geniet lekker van alle energie!
    Liefs X

  • 20 Januari 2011 - 19:01

    Jan En Wil:

    Dat was een verrassing !!! We dachten een hele maand niets van jou te horen.
    Dat griepje kon ook niet uitblijven met al die temperatuurwisselingen, andere eetgewoonten etc. etc. Fijn dat je weer opgeknapt bent.
    Geen wonder dat je daar geniet. Een druk programma dat wel, maar die foto op je handdoek/matje en dan yoga doen met zo'n uitzicht, ik teken ervoor !!!

    Ik ben 5 jan. opnieuw aan mijn teen geopereerd en ik heb er nu alle vertrouwen in dat het goed komt.
    Gisteren is de pin eruitgehaald. De teen is nog dik en erg gevoelig momenteel maar dat heeft even tijd nodig.

    Groetjes, knuffels, veel liefs en succes uit het Mierlose

    Jan en Wil

  • 21 Januari 2011 - 06:32

    Bianca Wijgerse:

    Wat een mooie foto's .............
    Wat een enrgie komt ervan uit .........
    Super goed bezig .........

    Heel veel liefs
    Bianca Wijgerse

  • 27 Januari 2011 - 06:20

    Youri:

    Beste Nathalie hoe gaat het het nu met je. En vriendelijke groetjes van youri.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 162346

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 04 Juni 2011

Dream come true

03 December 2007 - 04 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: