Happy New Year!!! - Reisverslag uit Pānchgani, India van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Happy New Year!!! - Reisverslag uit Pānchgani, India van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Happy New Year!!!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

04 Januari 2012 | India, Pānchgani

And Happy Birthday Papa!!!!!!
Van harte gefeliciteerd lieve papa!!!
60 jaar! Jippie!!!

Ik voel me momenteel veel jonger dan 31.. haha (al is mijn rug wel weer wat meer moe.. maar heb mega goede creme gevonden!!!! :) )

Vandaag mijn eerste eerste eerste vlucht gemaakt in Panchgani!!!!!
De plek waar ik vorig jaar 6 weken rondhing en het jaar ervoor 10 dagen... nu VLIEGEN!
Best spannend.. Geen leraar.. geen windzak.. geen echt landingsveld.. maar een aantal ervaren vliegvrienden en landbouwvelden :)

Hiervoor nog in Kamshet gevlogen
In een ander gebied, omdat de wind anders was.
Ook hier zonder leraar... hihi... En het lukte me ook hier (nieuwe plek, nieuw landschap, nieuwe omgeving, geen leraar) om te VLIEGEN!!!

De eerste keer was ik in 5 min beneden.. voelde me niet zo happy.. (Loser...... beginner... haha) maar... de berg weer opgeklauterd en de tweede keer lukte het wel.. dik een uur gevlogen... WAUW!!!!!

De tweede dag was het hetzelfde :)

Soms heb je ook gewoon net pech.. is er meer zinking dan lifting... als je 5 min eerder of later start heb je wel de lift.. what to do?! Haha

Nu dus in Panchgani... Vanmorgen gevlogen.. goed geland in een veld met net beginnend groeiend mais.. de glider iets verderop gepakt.. naar de weg gewandeld door de lokale steegjes en velden en toen waren er meer pilots en konden we samen een taxi delen.. Hoefde dus niet te wachten op de bus.. hoe luxe
Een aantal andere pilots hebben veel hoogte kunnen maken en zijn tot aan het kamp terug gevlogen en bij het meer geland. Dat zal mij nog niet lukken, maar dit was al TOPPIE!

Nu is het weekmarkt en VEEL lekkere groentjes en fruitjes gekocht.. thee masala (kruiden) en gezonde snack food dingen voor in mijn glider zak.

Straks lekker kokkerelen en morgen waarschijnlijk weer vliegen :)

Kort maar krachtig deze up-date
THANKS a lot voor al jullie reacties!!!!!!!!!!!!!!!! Erg fijn

Sorry dat jullie haast niets van mij persoonlijk horen, mar powercuts elke dag (soms zelfs de hele dag) en als er power is zijn wij net onderweg of de winkels zijn nog niet open, of ik heb geen zin om weer naar het dorp te lopen om achter een pc te zitten........ sorry

Weet dat in mijn hart jullie wel allemaal bij me zijn en dat ik jullie zonnestralen stuur!


  • 04 Januari 2012 - 12:30

    Mam En Papa:

    Bedankt voor je telefoontje, van zojuist, op mijn verjaardag.
    Je hebt weer geweldige foto's tijdens je vluchten gemaakt. Het is een bijzondere omgeving. De twee ossige taxi is wel erg local. Maar bedrijfszeker.
    Oud op nieuw is ook aardig gelukt zo te zien.
    Nog een fijne tijd en veel goede vluchten toegewenst.
    Mama en papa.

  • 04 Januari 2012 - 13:09

    Yvonne:

    Hay Nathalie,
    Heel gaaf om met je mee te kunnen kijken vanuit de lucht! Ik kan me echt geen voorstelling maken hoe het voelt als je vliegt maar aan jou gezicht te zien, en je verhalen te lezen...moet het iets geweldigs zijn.
    Enne...lief zijn voor jezelf! daar zit kracht.
    Geniet!

    Dikke zoen!

  • 04 Januari 2012 - 13:26

    Bas:

    Hoi Nathalie,

    Gelukkig Nieuwjaar!!!

    Mooi dat het vliegen goed gaat, wellicht dat je de volgende keer wel tot aan het kamp terug kunt vliegen, niet in het meer landen :-)

    Wat voor creme heb je gevonden??? wellicht iets voor mij?

    wees vrij als een vogel,
    Bas

  • 04 Januari 2012 - 16:21

    Rosie:

    hey lieverd, mijn sms nog gekregen today? Special day 4 me ;-) tattoo is er! zooooo BLIJ mee!!!!! Hij is awesome mooi geworden....piece of art... Fijn je even te lezen, nice picts ;-D hihi jammer hoor dak er niet bij was @ the party al is het hier ook gewoon heel FIJN. love ya. knufs&zoenen

  • 04 Januari 2012 - 17:18

    Natalie:

    Gelukkig nieuwjaar!!! Zó leuk om al je verhalen te volgen, en wow wat een avonturen! Fijn dat het vliegen weer lukt, geniet er van (al zal dat vast lukken ;)...) Liefs, Natalie

  • 06 Januari 2012 - 09:16

    Leo:

    Eigenlyk hoef ik jouw geen gelukkig nieuwjaar te wensen want als ik zo jouw verslagen lees is het geloof overduidelyk dat jy in een constante eufori leeft en daar ben ik erg bly mee dus ,,,,,,,, doorgaan zo en uiteraard het beste in 2012.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 162400

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 04 Juni 2011

Dream come true

03 December 2007 - 04 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: