Yoga Teacher Certificate !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Udaipur, India van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Yoga Teacher Certificate !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Udaipur, India van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Yoga Teacher Certificate !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

19 Januari 2010 | India, Udaipur

Yeeeuuuuhhhhh!
Nathalie heeft haar eertse Indiaase Yoga Teacher Certificate vandaag binnengehaald.
Voelt echt goed!

Laatste 2 weken dus 2x yoga per dag, Oefenen in het guesthouse en vanmorgen de eerste les gegeven. Daarna om 17:00 de tweede en.... tatataaaa... diploma behaald!

Is wel echt een basis hatha yoga les die ik nu kan geven, maar toch... Het is een mooie eerste stap voor de vele die nog gaan volgen en eens moet de eerste zijn. Zo.. wijze woorden.. haha

Ik geef natuurlijk al weer heel wat jaren allerlei lessen, maar yoga is toch soms wat anders en alles in het engels....
Mijn reizigeers engels is goed, maar lesgeef engels met termen is toch net ietsiepietsie anders... haha.. maar het ging goed, mensen konden goed meekomen en vonden het een fijne les. Ik ben tevreden voor nu.

Gekeken om weer verder te gaan.
Volgende stop wordt Mandu en vandaaruit wil ik door naar Ajanta (waar de beroemde Budha grotten zijn)
De trein gaat niet elke dag, dus nog twee dagen hier. Donderdag heb ik weer een nachttrein. Daarna overstappen op een lokale bus naar Mandu voor nog eens keer een uurtje of 3.

Om nu na de yoga ineens helemaal niks meer anders te doen dan alleen maar lezen (nog steeds Shantaram.. maar al wel op pag.725 ofzo . van de 900 nog wat) en eten leek me geen goed plan....

Vandaag dus het paleis bezocht en besloten om de komende 2 dagen miniatuur schilder lessen te volgen (painting classes klinkt toch beter.. haha)
Heb mooie kunstwerkjes gezien hier en ga het nu zelf proberen. Weer eens iets anders.... Ben benieuwd!
Zal tegen die tijd wel een foto maken van het eindresultaat :)

Foto's van de yoga volgen ook nog, maar heb nu geen kabeltjes bij me...

Voor nu veel liefs
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii





  • 19 Januari 2010 - 17:31

    Bertrand:

    Gefeliciteerd ! Leuk om te horen dat het goed met je gaat en dat je nieuwe dingen aan het leren/ontdekken bent :)

  • 19 Januari 2010 - 19:43

    Jip:

    Hey Nathalie, je bent echt je horizon aan het verbreden, hartstikke leuk joh! En gefeliciteerd ook met het resultaat van je noeste arbeid.....Prachtige foto's ook weer, leuk. Take care, liefs Jip

  • 19 Januari 2010 - 20:47

    Vivian:

    Proficiat met je yoga certificaat!!
    Heerlijk dat je zo aan het genieten bent, ik blijf je volgen......

  • 19 Januari 2010 - 22:45

    Papa En Mama:

    Hoi Nathalie gefeliciteerd met het behalen van je yoga certificaat. De basis is een goede grondslag om verder en hogerop te komen. Maar dat is jou wel toevertrouwd. Dus eerst wat miniatuur schilderen een andere ontspanning.Kijk al uit naar de foto's.Hier nog steeds druk met vanalles. Vanavond een leen auto gekregen, er moet een onderdeel uit Engeland komen. De komende dagen heb ik toch echt een auto nodig, dus gekregen.Was echt verrast en blij dat ik je aan de telefoon had. Die zondag kon niet meer stuk.Knuffelsssssssssss Papa en Mama.

  • 19 Januari 2010 - 22:55

    Wil En Jan:

    Proficiat, super zeg. Vind dat echt iets voor jou, yoga. Ga je die dan ook in de toekomst in Mierlo geven ? Wil ik wel een sessie bij je volgen.
    Groetjes en liefs van ons.
    Jan en Wil

  • 20 Januari 2010 - 07:40

    Sabine:

    Hej liefie,

    Super zeg dat yoga certificaat!!
    Veel plezier met de schilderlessen..
    Ik ben zeeeeeeeeeeeer benieuwd naar je kunstwerk!
    Liefs!

  • 20 Januari 2010 - 11:56

    Yvonne:

    Gefeliciteerd! Goed joh enne.. wat ben je toch veelzijdig!
    Have fun met painting.

    liefs X

  • 20 Januari 2010 - 16:59

    Peettantetje:

    En dat gaat maar door. Nu weer een yogacertificaat.
    Proficiat, yogajuf. Al weer wat anders, hé?
    Ik 'yogeer' wel wat. maar ik kom geen stap verder.
    Keigoed van je om je horizon steeds verder te verbreden.
    Wie jou na je reis inhuurt, kan in zijn/haar handjes klappen.
    Wij zijn gisteren naar de kunstijsbaan gegaan. Op mijn noren heb ik toch wel een aantal rondjes gereden, tot mijn enkels zo erg begonnen te wiebelen, dat ik bijna omviel.
    Maar een Sven Kramer zal ik nooit worden; ik kan niets eens twee handen op mijn rug houden. Als je maar lol hebt.....
    Nu ga ik op je foto's zitten wachten. Wil wel eens zien hoe lenig jij bent.
    Houdoeeeee...

  • 20 Januari 2010 - 19:29

    Rosie:

    .....xxxxxxxxxxxx...........xxxxxxxxxxx.....xxxxx............xxxxxxxxxxxxxx...........xxxxxxxxxxxxxxxxxx en heel veel knuffels!!! You go girl!

  • 20 Januari 2010 - 19:29

    Rosie:

    p.s. voor het eten hoef ik niet thuis te blijven zie ik wel ;-p hihihihi

  • 23 Januari 2010 - 20:01

    Lydia:

    Hee die Nathalie. Zoooo dat is vast binnen je 1e certificaat. Ik hoor je nog vertellen in de bodyshapeles dat je naar Tibet en India zou gaan om yoga te leren en nu ben je echt zover!
    Wat gaat de tijd toch snel! Nou super gefeliciteerd en al is t maar basic het is wel al een goed begin voor je schooltje straks in nederland. Tenminste..... als je oooit nog de behoefte hebt om terug te komen haha.
    Nou zoals je leest volg ik je nog steeds.Veel plezier en succes nog daar!!!
    Liefs Lydia


  • 24 Januari 2010 - 22:33

    Mama:

    Hoi Nathalie ik hoop dat je goed les gehad hebt in het miniatuur schilderen. En dat je goed aangekomen bent in Ajanta. Ik zou je laten weten wanneer ik je een sms zou sturen, dat heb ik vanmorgen 24jan gedaan. Maar geen reactie terug van jou.Groetjes van Mary wij hebben daar even een kopje koffie gedronken, van Marjolein, Oma en knuffel van Papa en Mama.

  • 25 Januari 2010 - 14:14

    Mama :

    Hoi Nathalie hier ben ik weer even. Bedankt voor je kaart is vandaag 25 januari aangekomen.Knuffel Mama ik heb nog geen sms ontvangen van jou op mijn gsm.

  • 25 Januari 2010 - 20:14

    Gerard En Danny:

    We hebben ook al iets achtergelaten in je chatbox, maar weten niet of dat werkt. We krijgen de indruk dat je het helemaal naar je zin hebt. En Yoga lessen geven is toch heel iets anders dan zumba!!! Bedankt voor je lieve kaartje. Knuffels Gerard en Danny

  • 25 Januari 2010 - 21:32

    Zussie:

    Namaste,

    Ook ik heb je kaart gekregen vandaag en zal van de week zeker de andere ook gaan bekijken.

    Heb afgelopen donderdag mijn fotoboek van nepal opgehaald bij de hema en was wederom dik tevreden over het eindresultaat, nu tibet nog.
    Ben ook super nieuwsgierig naar jouw boeken die nu onderweg zijn:)

    Proficiat met je allereerste certificaat!!!

    Volgende week volgt er een lange mail , maar zijn nu superdruk met het huis, de keuken staat en de badkamer is helemaal getegeld, nog 3 weken bikkelen en dan verhuizen als alles goed is.....

    Dikke kus van je zus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 162108

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 04 Juni 2011

Dream come true

03 December 2007 - 04 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: