Holiday in Holland - Reisverslag uit Mierlo, Nederland van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Holiday in Holland - Reisverslag uit Mierlo, Nederland van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Holiday in Holland

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

31 December 2010 | Nederland, Mierlo

Zo... eerst allemaal de aller aller aller beste wensen voor 2011!!!
That all your dreams may come true.

Dan sorry sorry sorry voor de mensen aan wie ik dze 2,5 week in Nederland wel gedacht heb, maar waar ik helaas (schaam schaam) toch geen contact mee heb gehad....
Lieve Yvonne... Lieve Pascal.. Lieve Gerard en Danny.. Lieve Kim.. Lieve Bianca...en alle andere trouwe lezers

The time flies
Heb wél een heerlijke tijd gehad hier in ons kleine kikkerlandje!
Ik ben platgeknuffeld, heb zo veel lifde ontvangen :)

Het begon al op Schiphol. Na een goede vlucht werd ik daar ontvangen door ons pap en mam, mijn lieve zus en Roos.
Welkomstkadootjes!! Warme chocola met slagroom én een winterjas! Zo fijn dat jullie er waren. Was echt tof!

Later in de auto... in de Hollandse file.. haha... maar wat geeft het? We zijn samen in de auto.. de verwarming staat aan en het is super mooi onderweg.

In Brandevoort een tussenstop gemaakt en nog meer knuffels gekregen én een stuk oude kaas..mjammie...

Later door naar de gebakken aardappeltjes en stoofperen. Life back home is sweet... haha

Dan toch half ingestort redelijk op tijd naar bed na heerlijke warm, schoon en luxe gedoucht te hebben.

De dag erna was er een surpise party in de friettent! Ideaal!
Alle lieve vrienden en kennissen die in het complot zaten gezien, geknuffeld en geroken (iedereen ruikt zo lekker.. het valt me echt op) en de frikandel speciaal goed laten smaken.
De kids hebben zich ook uit kunnen leven, dus everybody happy in Mierlo.. place of all places! hihi

Mezelf verwonderd over het feit dat iedereen hier Nederlands praat.. Dat ik gewoon het water uit de kraan kan drinken en dat ik het wc papier gewoon mag doorspoelen...

De andere dagen gewoon druk met veel gezellige bezoekjes aan lieve en fijne mensen. Mijn lieve omaatje ook weer gezien en geknuffeld en zelfs een beetje een massage gegeven.
Maar ook tijd gewonden om even in de sneeuw het bos in het gaan. Mooi hoor!

En quality time...zo ook ons pap en mam.. Die konden zich gelukkig prijzen met een Thaise massage..
De andere mensen staan op de wachtlijst..

Kerst is gezellig geweest alsook alle andere dagen.
Boerenkool met worst bij Jan en Willy, brood met schuddebuikjes bij Roos in haar nieuwe huis, mijn haren laten knippen door Ine, wezen sporten bij Harks met mijn zus en Roos, kletsen en lachen met Edwin en zijn heerlijke kids die wel van massages houden, naar het glazen huis en de sauna met Lauw, verwend worden bij Sabine, stoofpeertjes van die papa en die mama, alsook de stroopwafels en de zoethoutthee, bossche bollen eten met mijn Bossche zusje, thee leuten bij Martien en Anita, eindelijk zien waar Marjolein nu woont, aan de thee bij mijn ooms en tantes, zelfgebakken pizza en kletsen in den Boerenmouw, alle kids die weer gegroeid waren bewonderd etc etc etc

Thanks iedereen voor de warmte, de liefde, het halen en brengen, het mij nemen zoals ik nu ben, zonder druk te leggen op me in de korte tijd dat ik hier weer even was en de vriendschappen die nog steeds ZIJN ondanks de 15 mnd fysieke afstand.

Ik hou van jullie!!!!

Maar.. morgen om 15.00 ga ik weer vliegen :)
Vandaag de vlucht herbevestigd, de laatste software dingen geregeld, tas gepakt, nog een keer friet gegeten, straks de oliebollen nog en de wensballon van mijn vader en moeder in de lucht zien gaan en dan start dinsdag een volle maand yoga!
Body and Mind geset en klaar gemaakt voor India

Mijn dagprogramma gaat daar ook vol zijn..
05:00 am Wakeup Time
05.45 am to 06.00 am Mantra Chanting
06.00 am to 08.00 am Yoga Practice (Asana & Pranayama)
08:00 am to 09:00 am Karma Yoga (Selfless Service)
09:00 am to 09:30 am Breakfast / Snacks
10:00 am to 10:45 am Yoga Nidra / Theory lecture I
11:15 am to 12:00 pm Theory lecture II
12:15 am to 01:00 pm LUNCH
01:00 pm to 03:00 pm Resting Time (Self Study)
03:00 pm to 03:15 pm Herbal Drink
03:15 pm to 04:00 pm Theory Lecture III
04:30 pm to 06:30 pm Yoga Practice (Asana & Pranayama)
06:30 pm to 07:15 pm Free time
07.30 pm to 08:00 pm DINNER
08:15 pm to 09:00 pm Sanskrit Training / Meditation / Yoga Songs (Bhajans) / Group Discussions / Question Answer sessions / Satsangs.
10:00 pm Bed Time

Maar ik heb er heeel veel zin in!
Een maand intern, leren leren en doen. Na die maand ben ik als het goed is geslaagd voor een yoga docenten opleiding en mag ik lesgeven over de hele wereld. Ben benieuwd!

Ik heb daar geen internet, maar eens per week mogen we de campus af (of de Ashram uit.. hoe je het maar noemt) dus die dagen zal ik proberen te mailen, maar misschien hoor je dus even iets minder in het begin van me....

Geen nieuws is goed nieuws!
Allemaal het beste voor het nieuwe jaar.
Nieuwe ronden nieuwe kansen!

Hari Om, Nathalie

  • 31 December 2010 - 17:46

    Bianca Wijgerse:

    Wat een ontzettend mooi mailtje van je op je site, zo te lezen heb je een heerlijke tijd gehad, met iedereen die je lief is, gegeten wat je lekker vind, gedaan wat je fijn vind en lekker kunnen blijven zoals je bent, en heeft iedereen je genomen zoals je nu bent Super !!!!! wat kun je nog meer wensen voor 2011. Een nieuw jaar met nieuwe uitdagingen, nieuwe avonturen, nieuwe ontmoetingen en nieuwe ervaringen. Meisie geniet er weer van. Ik blijf je volgen , een hele goede vlucht morgen, en heel veel succes de komende maand. Heel veel liefs en een dikke zoen Xxx

  • 01 Januari 2011 - 11:34

    Natalie:

    Mooi om te lezen dat je een super tijd hebt gehad de afgelopen 2 weken!!! Een hoop ingehaald en weer even (letterlijk en figuurlijk) kunnen proeven van alles wat "thuis" is. En nu weer op weg naar nieuwe avonturen... Een heel fijn 2011 en geniet van alle mooie dingen die op je pad komen!
    Liefs, Natalie

  • 01 Januari 2011 - 18:18

    Rosie:

    sjucht.....nou hier kunnen we weer ff op teren ;-p hihi las dat je vlucht op tijd ging...on your way girl!!!! lekker ff uitrusten en alles weer de revue laten passeren....ready 4 some hardcore yoga, heerlijk! Know this makes you happy...THAT'S GOOD!!! dikke dikke smakkert van je dinnetje

  • 03 Januari 2011 - 12:37

    Yvonne:

    Dag lieve meid,

    Om te beginnen ook voor jouw een heel mooi, liefdevol 2011. Dat al je wensen in vervulling mogen gaan!
    Super voor je dat je zo'n fijne tijd hebt gehad in NL, niets is fijner dan de mensen om je heen te hebben die je dierbaar zijn.
    Geniet lekker na. Heerlijk toch om te ervaren hoe rijk je bent.

    Liefs Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 162145

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 04 Juni 2011

Dream come true

03 December 2007 - 04 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: