Daar zijn we weer - Reisverslag uit New Delhi, India van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Daar zijn we weer - Reisverslag uit New Delhi, India van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Daar zijn we weer

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

29 Maart 2011 | India, New Delhi

Hallo llieve mensen back home

Thanks voor jullie berichtjes hier! (nog steeds.... after all those months!), op facebook en hyves. Toppie!

Hier gaat ie ook toppie!
Zit nu met wifi in een tuin te wachten op mijn vegetable cheese sandwich on tibetan bread met een licht zonnetje. Wat wil een mens nog meer? Wat een leven!

De dag na de laatste update was het super weer! Dus Naathje ging haar tandem flight maken! Maar.... een paar dagen ervoor was er een Indiaase pilot gecrasht en daardoor was het die dag verboden te starten van de normale take off.... Damn.... maar... er is nog een andere take off... Een dikke 45 minuten met een taxi, dan een 20 min met een 4wheel drive jeep en niet te veel over de reling kijken en dan zo'n 20 minuten lopen... maar daar was ie dan.. de 360 take off.. WAUW!!!!!

Samen met Oers uit Zwitserland dikke dikke dikke lagen kleren aangetrokken, muts op, helm op, handschoenen en dan.... wachten op de juiste windvlaag en rennen.. rennen in de lucht en daar gaan we!

VET VET VET!!!!!
Een vlucht van 2 uur en 45 min over de Indiaase Himalayas!!!!! Freezing cold, maar zoooooooooooo gaaf! Met als hoogste moment zo'n 3600m.

Ook mocht ik een tijdje vliegen en voelen wat de glider doet. Tof!
Daarna een veilig landing, pakketje weer opvouwen als een grote tent (dat kan ik nog wel) en nagenieten met een big smile on my face.

De dag erna zijn Corrie en ik meegegaan naar de andere take off, die nu weer gewoon open was en hebben we alle pilots zien weg vliegen en wij zijn terug gelopen (gehiked.. of hoe je het wilt noemen...). Ik genoot van het lopen, de weg zoeken, de rododendrons onderweg, maar Corrie iets minder.... 2x onderuit gegleden.... dus ja...

De dag erna ben ik naar een andere bergtop gelopen waar een kleine Indiaase tempel is. Niet echt voor de tempel, maar meer voor de hike en het uitzicht. ENJOY life!!!!
Heb een tijdje op de top van de range gelopen, gezeten en gezongen... whoeoeoeoeoe

Nog een andere dag bij UK Dave achterop de Enfield wat rondgereden en bij de garage rondgehangen voor wat check ups.
Was aan het eind van de dag happy om terug te zijn.. de back seat was niet zo comfortabel zeg maar... haha... Maar al met al genieten van de weg, de bergen, de uitzichten, de bochten, de natuur...

Gister was het typisch Hollands weer.. geen zon.. dus haast geen termals, te veel wolken... dus geen vliegweer en ikke druk met massage geven en weer meer ervaring opdoen, wat mensen happy maken en wat geld verdienen..
's Avonds op iemands huge laptop een film gekeken en erna in de regen!!!!! naar 'huis' gelopen.

Vandaag... let's see ..
Er is nog een andere tandemflight gepland.. maar we moeten even de weergoden afwachten... De mannen zijn momenteel nu aan het praten over het weer... misschien later in de dag is het vliegbaar... maar ze zijn het niet echt eens... dus waarschijnlijk nog een dagje wachten...

Als ik niet ga vliegen, vast weer massages geven én...... tatatatata.. Nathalie gaat waarschijnlijk met een beginners glider wat groundhandeling doen.. kortom.. spelen met een glider... zodat ik kan zien ofdat dit misschien mijn nieuwe sport zou kunnen gaan worden..... Tof dus... lekker in de wind.... een goede fysieke workout weer iets nieuws leren..

En Yvonne... nee.. ik heb geen rijlessen meer... maar ik kan gewoon lekker zelf rondrijden.. op mijn gemak.
Ik wil nog wel leren de Enfield te rijden, want die heeft de achterrem en de versnellingen precies andersom dan een Westerse motor en de versnellingen werken in een andere richting.. en als dat goed bevalt... denk ik er nog steeds over eentje te kopen.. maar let's see..

Eerst mijn ontbijtje, wat net gebracht is opsmikkelen.

Ik wens jullie een zalige dag in de beginnende lente.

Leef het leven!
Zoen voor jullie


  • 29 Maart 2011 - 09:58

    Sabine:

    Hejjj lieverd, wat leuk om te lezen!!! En die foto's....wauw!!!

    Wat een leuke nieuwe ervaringen weer allemaal.

    Geniet maar lekker,
    Doen wij hier ook, het is al zo'n lekker weer.....heerlijk!!
    Kus voor jou!

  • 29 Maart 2011 - 18:56

    Jan En Wil:

    Wauw, wat jij niet allemaal beleefd....... Kan me voorstellen dat je intens geniet. In mindere mate van je treinreis, om even terug te komen op je vorige bericht, maar geen 100 maar zeker 500 % van deze geweldige vlucht. Dat was die treinreis beslist wel waard. Wat een uitzicht en wat heb je mooie foto's gemaakt. Dat je daar zelfs nog oog ( o.a.vogel ) voor hebt. Ik geloof dat ik alleen maar rond zou kunnen kijken met mijn mond wagenwijd open !!!!! En dan zo lang in de lucht. Ik dacht dat één uur al een hele tijd was. En als je eenmaal de smaak te pakken hebt .............!!!!!!!!!!

    Heb je trouwens gehoord of gelezen dat in Mayanmar een aardbeving is geweest met 6.8 op de schaal van Richter ?
    Het was meer in het oosten van Birma, in "De Gouden Driehoek"(Laos-Mayanmar-Thailand) maar als ik goed gekeken/gelezen heb ben jij niet in dat gebied geweest.

    Wij zijn 1 1/2 week geleden met Inge, Marco en Isa een weekend op het Park Limburgse Peel geweest en hadden ontzettend geboft met het weer. Zaterdags zijn Jan en Marco op de fietsen naar het Oorlogsmuseum in Overloon geweest en Inge, Isa en ik zijn lekker gaan winkelen in Venray en op het terras in het zonnetje gezeten. Verder hebben we gewandeld, gezwommen , lekker gegeten en genoten van het niets moeten. Isa vond het zwemmen ontzettend leuk, ze kraaide het uit van pret en spartelde flink met haar beentjes. Een geslaagd weekend.

    Zondag hebben Inge en Marco Isa gebracht en mocht ze een nachtje en dag bij ons logeren. Het is zo'n vrolijke tante. Als je naar haar kijkt lacht ze al, in de box speelt ze volop en ligt de hele tijd te kraaien en te "vertellen". Ze wil nu al "het laatste woord"hebben. Lekker rondje Mierlo gewandeld met haar en oma geniet dan met volle teugen.
    Even langs de school en Cas wilde ook nog mee naar ons. Kim kon niet want die moet 's maandags van 16.00 tot 18.00 uur turnen. Zij zit sinds ca. 2 maanden bij de wedstrijd groep. Nu gaat ze op woensdag nog naar het recreatieve turnen maar na de grote vakantie gaat ze ook op donderdag trainen. Ze maakt al een perfecte radslag en de arabier is ook niet mis. Ze laat zich zo in de split vallen ! Maar het allerbelangrijkste is dat ze het tot nu toe super leuk vindt.
    Binnenkort moet ik met Kim een keer gaan zwemmen want ze heeft haar A-diploma gehaald.

    Met mijn voet/teen gaat het goed en ik ben weer helemaal in de running. Vandaag lekker gesport(een pittige les), op fietsje naar Geldrop, met de patiënten door het ziekenhuis "crossen" en met een voldaan gevoel naar huis.
    Morgen weer met ons clubje wandelen en intussen kwebbelen. Heerlijk .Dat had ik nog het meeste gemist.
    Met dit zalige weer wat we nu hebben gaat Jan 2 á 3 keer in de week fietsen, waarvan 1x met de MTB op zaterdagmiddag.
    Soms wat klusjes in en om het huis maar dat zoeken we niet meer zo. Ga liever fietsen, wandelen en van de zon genieten.

    Geniet maar lekker verder en wij doen hier mee door jouw verhalen en foto's.

    Een dikke knuffel, paar dikke zoenen en veel liefs van ons

    Jan en Wil



  • 30 Maart 2011 - 19:49

    Vivian:

    Kan wel lezen dat je super geniet!!!!
    Heerlijk :)

    Groetjes uit Geldrop!

  • 02 April 2011 - 11:29

    Yvonne:

    WAUWWW! Wat een belevenis! en die foto's........
    Have FUN!

    Liefs Yvonne

  • 08 April 2011 - 19:54

    Rosie:

    ....zo ff bijlezen ;-]....heerlijk zeg!! pff nice pics girl, amazing!!! kissy kiss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 162092

Voorgaande reizen:

04 September 2009 - 04 Juni 2011

Dream come true

03 December 2007 - 04 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: