Pushkar - Reisverslag uit Pushkar, India van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu Pushkar - Reisverslag uit Pushkar, India van Nathalie Meert - WaarBenJij.nu

Pushkar

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

30 December 2009 | India, Pushkar

Hey hey lieve mensen

Wil jullie laten weten dat ik hier in India een heerlijke plek heb gevonden om te relaxen!
Pushkar is zalig!

Het weer is goed (graadje of 25-30 als het niet bewolkt is), de nachten zijn chilly, dus goed voor de slaap, super relaxed en fijn guesthouse met een soort van dakterras en binnentuintje (en stille nachten!!!!), leuke tentjes om goed te eten en alle tijd voor een boek.

Heb de laatste dagen niet zo veel gedaan en het voelt goed om even bij te tanken na alweer een intense volle maand India.

Heb eergister wel een scooter gehuurd samen met een Franse jongen en een vrouw uit de USA. Voor het eerst in m'n leven... whahahahaha.....
Was effe spannend, maar was super!
De wegen buiten Pushkar stad zelf zijn goed en stil!
Lekker om de wind door je haren te voelen en vrij te rijden in plaats van gereden te worden in een tuc tuc, een taxi, trein of bus :)

De hele stad is erg heilig (met een nog heiliger meer zonder water?!) en 'iedereen' is veganistisch. Het is zelfs door de politie hier verboden om vlees te eten en ook eieren staan niet op het menu.
Goede groenten currys en ook de pizzas :) zijn erg goed hier. Makes me happy na de vegatische maaltijden tijdens de camel safari, die wel goed waren by th eway, maar iets anders is ook wel weer tof.

Kortom: een plaats om nog even extra te genieten en bij te tanken om verder te gaan in Intens India!

Wens jullie alvast veel plezier morgen met wat je ook gaat doen. Eet een extra oliebol voor mij zou ik zeggen en dat 2010 maar mg brengen waarvan je droomt!
(En als 2010 niet brengt waarvan je droomt ga het dan zelf haen zou ik zeggen. Als ik het kan.......)

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel liefs voor jullie allemaal

PS: heb foto's opgeladen bij het vorige verslag van de kamelen safari

• 30 December 2009 - 12:17

Jip:

Hey weer Nathalie, mooi verslag weer, mooie foto's ook! Toevallig was er gisteren een programma bij de OHM over ayurvedish eten; geen vlees, vis (o.a). Dan blijf je bewust, in balans en zuiver....(even heel kort door de bocht hoor) Blij te lezen dat je jezelf ook gelukkig voelt; dit blijkt ook uit je foto's. Je legt mensen, dieren en momenten, zowel in woorden als op beeld, vast zoals ze zijn, mooi en respectvol. Zoals het is, in volle aanvaarding. Uit je verhalen en foto's spreekt ware compassie. Ik wens je voor 2010 nog veel meer geluk, hoop, geloof en liefde! Take care meid, stay strong, be happy, keep smiling and have lots of fun over there!!! Liefs Jip

• 30 December 2009 - 13:43

Jan En Wil:

Wat een prachtige foto's heb jij gemaakt. Heb ervan genoten evenals van de reisverhalen. Wat jij allemaal doet en meemaakt, wauw !!!!!
    Wij hebben een fijne Kerst gehad en het circus was super. De kinderen hebben genoten en wij dus dubbel.
    Wij wensen je een goede jaarwisseling en voor 2010 veel succes en geluk.
    Liefs Jan en Wil

• 30 December 2009 - 14:57

Rosie:

....nou ik zie al wat jouw nieuwe beroep wordt.....fotografe!!!!!! (wereldwijd?!)WAT EEN GAVE PICTS!!!! fijn je stem te hebben gehoord chicka, al was ie een btje krakerig hihi
    liefs

• 30 December 2009 - 18:54

Jan En Wil:

Nog bedankt voor je lieve kaartje. Was ik vanmorgen vergeten.
    Morgen oliebollen en hartjeswafeltjes bakken. We zullen er een paar op jouw gezondheid eten en tevens op jouw proosten om 0.00 uur.
    Groetjes Jan en Wil

• 30 December 2009 - 22:39

Mama En Papa.:

Hallo Nathalie.

Wat heb jij weer fantastische ervaringen achter je. De foto's uit de woestijn spreken voor zich en geven je het gevoel dat je meekijkt.
    Heel bijzonder. Fijn je op Skype gezien en gesproken te hebben. Was al weer even geleden. Je zag er goed uit. Jouw oliebollen pakken wij ook. Dus maak je daar geen zorgen over. Die zijn overmorgen op. Rust nog wat uit en geniet.
    Groetjes en een knuffel van ons.

• 31 December 2009 - 09:16

Sabine:

Hej liefie!
    Wat een mooie foto's!!!
    Woww.....

Heb je net een email gestuurd.

Liefs!!

• 31 December 2009 - 12:54

Tante Henny:

Hoi Nathalie, wat een prachtige foto's wij hebben ervan genoten.
    Wij willen je ook bedanken voor de mooie kaart, kregen we vanmorgen.
    Heb net oliebollen gebakken, dus dat word smullen.
    Wij wensen je een fijne jaarwisseling, en een goed en succesvol 2010. Groeten Ome Ruud en Tante Henny.

• 01 Januari 2010 - 13:34

C1:

Een happy new year voor jou!! Heb en houd het goed daar, veel geluk.....

• 03 Januari 2010 - 18:28

Yvonne:

Hey Nathalie,
    Ik wens jou heel veel geluk, plezier en intens genieten voor 2010!

liefs Yvonne

• 05 Januari 2010 - 13:43

Ans (olympia):

Hey Nathalie,

Het klinkt allemaal geweldig!!
    Ik wens je voor 2010 heel veel geluk en gezondheid!

Liefs, Ans